15 Nis 2012

Yazar Aranıyor

Eveet yine bloga yazar arıyoruuz. :) Şimdiden söyleyelim mümkünse 'bilmiyorum ama öğrenirim' gibi durumlar olmasın çünkü o kadar zamanımız olmuyor. :D Çok da zor bir şey yok aslında, bizim gibi magazin haberi yazabilecek ve tabi biraz da ingilizcesi iyi olan birilerini arıyoruz diyebiliriz. Kesinlikle başka sitelerden alıntı yapmayacak ve yazılara biraz da kendi cümlelerini katacak. Bir de özellikle Photoshop kullanabiliyor olmalı. (Photofiltre ve Photoscape gibi programlarla olacak iş değil bu). Eğer düşünen varsa bana buradan mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Gerekli yardımları ben yapacağım. :)

31 yorum:

  1. Twitter hesabından başvuru yapabilsek ? Facebook'um yok ve Bende yazar olmak istiyorum da .

    YanıtlaSil
  2. Ben olabilirim. 2 tane magazin blogum vardı ama tek başıma yazdığım için sıkılmıştım.İngilizcemde çok iyi. Senin facebookunu ekledim. Bana buradan ulaşabilirsin:
    http://www.facebook.com/emmavalueEVA

    YanıtlaSil
  3. Ayrıcalıkla söylemeyi unuttum photoshopta yapabiliyorum

    YanıtlaSil
  4. Geç mi kaldım bilmiyorum ama ben de yazar olabilirim. İngilizcem normal düzeyde iyi sayılırım. Ayrıca Ps'den de anlıyorum gibi. Rpgler için imzalar falan yapıyorum bu konuda da yardımcı olabilirim. Daha önce deneyimim olmadı ama denemek isterim. :D Face'de ekledim.

    YanıtlaSil
  5. Geç kaldım sanırım ama bende ilgileniyorum.İngilizcem iyi ayrıca gerekli olur mu bilmem ama fransızca da yüksek derece biliyorum,photoshop biliyorum ve yaklaşık 4 senedir kullanıyorum ve daha önce bloglarda çalıştım yani deneyimim var.Facebookta ekledim sizi(mellayı) ulaşmak isterseniz http://www.facebook.com/profile.php?id=100003047310608

    YanıtlaSil
  6. Ben de olmak isterim,gossiphumansworld.blogcu.com'un sahibiyim.
    Blogdan herşeyi anlarsınıız zaten :D

    YanıtlaSil
  7. Herşey tamam photoshop işi bozuyor işte :( :(

    YanıtlaSil
  8. İngilizcem iyi profesyonel düzeyde. Hafif İspanyolca var ama kötü :D Photoshop ile aram iyidir. Öyle amatör şeyler kullanmam. Magazinle aram süper :) gerisi size kalmış artık.

    YanıtlaSil
  9. Bu günü iple çekiyordum. Photoshop bilgim var. İyidir :D PNG, Brush gibi her istediğinizi yapabilirim. İngilizcem çok iyi. Çoğu yabancı dizileri türkçe altyazısız izlerim. Benim de magazin sitem var. Zaten sitemde de paylaşım yaparken ingilizce sayfadan yararlanırım. https://www.facebook.com/cerenkaya08 Burdan beni ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Geç kaldım galiba ama lütfen benim yorumumu da gzden geçirin. İnanın bu işi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. https://www.facebook.com/cerenkaya08 Burdan ekleyebilirsiniz. Ayrıca hiçbir ünlünün anticisi değilim. Tarafsız olarak yorum yaparım. Şablon peki iyi yapamam. Tasarımını iyi yaparım ama kodlarken uğraşırım. Ama brush, png, imza gibi şeyleri profesyonelce yapabilirim:)

    YanıtlaSil
  12. Bunun dışında çoğu yabancı diziyi izlerim. (Glee, Pretty Little Liars, The Secret Circle, New Girl, How I Met Your Mother vb.) Shop dışında PhotoFiltre ve Photoscape bilirim. Sizin sayfayı uzun zamandır takip ediyorum. Çok örnek alınası bir sayfasınız. Eğer admin olursam hayallerimden birini gerçekleştirmiş olurum. Bana güvenebilirsiniz. Şuan da o kadar heyecanlıyım ki aklımdan ne geçiyorsa yazıyorum. Umarım çok geç kalmamışımdır.

    YanıtlaSil
  13. Malesef ekleyemiyorum n'olduysa:(

    YanıtlaSil
  14. Evet. ESNO'nun sayfasına mesaj attım anca öyle oldu!

    YanıtlaSil
  15. merhaba 1 yıldır graphic ile ilgileniyorum ingilizcem iyi http://graphiclovery.blogspot.com/ bloğum burada yaptığım çalışmalar var.Bakarak incileyebilirsiniz yabancı ünlüleri takip ederim öyle gereksiz paylaşım yapmam.Daha önce bloğum olmuştu kendi yorumumu mutlaka katarım iyi olup olmadığını söylerim kendi fikirlerimi yazarım bence bir blogda olması gereken şey bu kendi fikirlerini yazmak....

    YanıtlaSil
  16. Çok iyi yapıcağıma eminim yazar olmak istiyorum zaten magazin ve modaya bayılırım photoshop photofilitre vs. den yapıyorum.Çeviri yapabilirimm..

    YanıtlaSil
  17. ben bu sitede yazar olmak çok istiyorum ingilizcem çok iyi Photoshop yapabiliyorum ve 14 temmuzda ingiltereye gidiyorum orda yaşıyacagım hergün magazin haberlerini düzenli olarak takip ederim bu sitede yazar olmak çok isterim

    YanıtlaSil
  18. Face den mesaj atilmiyo ben eklesem kabul etsen de oyke mesajlassak? Cunku aradiginiz yazar benim :))

    YanıtlaSil
  19. justlivemyworld30 Haziran 2012 11:55

    araştırmalar?

    YanıtlaSil
  20. bnm ingilizcem çok iyi ve kendi görüşlerimi yapmacık bir şekilde yapmıyorum diğerleri gibi....

    YanıtlaSil
  21. justlivemyworld30 Haziran 2012 12:28

    Twitter olabilir mi facebook hesabım yok...

    YanıtlaSil
  22. Mesaj atılmıyor :(

    YanıtlaSil
  23. benimde ingilizcem iyi ayrıca ilgi çekici bi biçimde magazin haberi yazabileceğme inanıyorum :) ama geç kaldım sanırım

    YanıtlaSil
  24. http://www.facebook.com/#!/ebru.kocaman.165 budabenim facebook bu arada bende photoscape kullanıyorum bi kaç senedir

    YanıtlaSil
  25. https://www.facebook.com/profile.php?id=1533863274&ref=tn_tnmn . Admin bu profilim. Eklersen gerçekten çok mutlu olurum. İstek gönderdim şimdi ama kabul etmedin daha. İsteği kabul edersen sana anlatırım özelliklerimi. Başka bir blogum var zaten. Lütfen isteği kabul et. En büyük isteğim bu... <3

    YanıtlaSil
  26. Tekrar dediğim gibi mesaj atılmıyor. Atamıyorum. Sizin Facebook sayfanızdan atsam (ESNO)olur mu? Lütfen bu işi çok ama çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  27. Belki 5-6 defa yorum yazmışımdır ama bu işi çok istiyorum. Tek sorun sizin Facebook'unuza ne mesaj atabilmem ne de arkadaşlık isteği yollayabilmem. Bunun dışında başka nerelerden size ulaşabilirim. Lütfen bu işi o kadar çok istiyorum ki her saat başı siteye girip umarım seçilmemiştir diye bakıyorum. Lütfen yardım edin.
    *Facebook sayfanıza da yazdım*

    YanıtlaSil
  28. Sonunda.. uzun zamandır bunu bekledim :D. İngilizcem iyi. ki 2000 liyim.. Shopum gayet iyi. güzel shop yaparım. o konuda sorun olmasın. .fransızca ve almanca bilen tandıklarımdan çeviri yaptırabilirim. zaten kendi cümlelerimi katmam konusunda şüpeniz olmasın çünkü bu konuda gerçekten gayet iyiyim. haberler konusunda bir kaynak olursa çeviri yapacağım zaten sürekli bilgisayar başında olduğum için anında bilgi verebilirim. :)).. genelde ünlülerin söylediği sözleri çeviriyorum. ama haberde çeviririm. alıntı yapmayı hiç sevmem. emek hırsızlığından nefret ederim. başıma geldi biliyorum. çok kötü birşey. o konudada içiniz rahat olsun. belki 2000 liyim diye olmaz dersiniz ama rahat olun. ingilizcem iyi. mükemmel değil ama çeviri yapacak kadar iyi :))
    - ece

    YanıtlaSil
  29. birçok yabancı dizi izlerim. hiçbir ünlüye anti değilimdirde.. küfürleri ve kaba kelimeleri sevmem. birde içinde emek olan şeylerin acımasızca eleştrilmesinden nefret ederim. sevmediğim 1-2 ünlü var evet ama anti değilim . sadece müziklerini dinlemiyorum veya sinema filmelrini izlemiyorum. :)
    -ece

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)