18 Ara 2011

Haftanın Tweetleri #12

İşte bu haftanın seçilen tweetleri!

@ladygaga: Twitter'da nasıl mı dans edilir? Tek pençeni havaya kaldır ve diğeriyle tweetle!
@rihanna: Demin hayatımdaki en ırkçı insanla tanıştım!! Siyahi insanlara köpek, sürtük gibi şeyler dedi. Onlara benzemiyoruz değil mi? Benziyor muyuz?
@katyperry: Büyü ama vazgeçme!
@britneyspears: Bu gece hayatımdaki en büyülü gecelerden biriydi. Nişanlımın dostları ve ailesiyle çok iyi zaman geçirdim.
@keshasuxx: Kim benim gibi Lil Wayne, T.I, Andre 3000 ve Wiz Khalifa'yla şarkım var diyebilir ki?
@brunomars: Twitter fotoğrafımı değiştirmem saatlerimi aldı. Lanet olsun sana teknoloji!
@justinbieber: Someday at Christmas şarkısını 4 yıl önce memleketimde söylüyordum. 4 yıl sonra Stevie Wonder ile söyledim. Asla asla deme!
@mileycyrus: Güzel olmak için sahte olmak gerekmiyor!
@taylorswift13: Artık 22 yaşındayım.
@bellathorne: "Bir kaç kilometre çok uzak geliyor. Ama onların uçakları, trenleri ve arabaları var. Başka bir yolum olmasaydı, yürürdüm sana."

2 yorum:

  1. ay bu hafta hep sevdiğim ünlülerin tweetlerini çevrmişsiniz <3

    YanıtlaSil
  2. Miley'nin söylediği çok iyi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)