14 Nis 2012

Justin Bieber ve Taylor Swift Düeti Geliyor

Justin Bieber, çıkacak albümü "Believe"in country tarafı da olduğunu söyledi. Ünlü şarkıcı albüm için Taylor Swift ile düet yaptığını açıkladı. Önceden de Drake ve Kanye West gibi ünlülerle çalışmış olan şarkıcı bu sefer "Mean" şarkıcısıyla çalışıyor.

"Albümün tamamı değişik. Düet yaptığım birçok kişi var. 'Boyfriend' şarkısı için Mike Posner ile çalıştım ve ortaya iyi birşey çıktı. Timbaland, Kanye West ve Drake gibi daha birçok şarkıcı da var. Çok çılgınca. Yani albümde Taylor Swift düeti bile var. Albümde her tarzda şarkı var. Şarkılar birbirine benzemiyor. Ben de bunu seviyorum. Herşey farklı. Bir şarkıdan sonra nasıl bir şarkı geleceğini tahmin edemiyorsunuz."

Justin Bieber, albümde akıl hocası Usher ile de düet yaptığını doğruladı.

7 yorum:

  1. Wow! Sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  2. NAsıl bir album olucak bu acaba merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Biz One Direction ile düet beklerken sen git Taylor ile yap... Oldu mu şimdi? Neyse... Taylor'u da severim. Şarkıyı sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Woooowww... Bence süper olacak... <3

    YanıtlaSil
  5. justin ne yaparsa zaten harika olur o yüzden bencede mükemmel olucak :)

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman gelicek

    YanıtlaSil
  7. harika olacak belli

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)