22 Eki 2011

Demi'nin Babası 'Demi'nin Sadece Sevgisini İstiyorum'

http://i.imgur.com/NfKW4.png
Demi Lovato 21 Ekim de New York City'de Z100′s Jingle Ball 2011 Official Kick Off Partisine katıldı. Partide performans da gösteren Demi, mini beyaz elbisesi ve siyah deri ceketiyle rock kızlarını andırıyor sanki. Demi'nin babası Patrick Lovato, Demi'yi çok özlemiş ve onunla görüşememekten de çok şikayetçi verdiği bir röportajda şunları söyledi;
Demi'yi çok seviyorum ve sadece beni aramasını istiyorum. Bu onunla konuşmamın tek yolu. Ona her zaman ulaşmaya çalışıyorum ama işe yaramıyor. Ondan başka birşey istemiyorum tek istediğim onun sevgisi. Yaptığı herşeyden dolayı onunla gurur duyuyorum. Onun doğduğu günü biliyorum, benim için çok özel olduğunu da biliyordum. Ama dünyadaki insanlar için de bu kadar özel birisi olacağı aklıma gelmezdi. 2 Kızımı duymadan ne kadar gidebilirim hiçbir fikrim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)