16 Ara 2012

Miley Cyrus'dan Taylor Swift'e Resimli Gönderme

Miley Cyrus ve Taylor Swift'in arasındaki buzlar bir türlü erimiyor. Daha önceleri çok yakın arkadaş olan ikilinin arası söylentilere göre çok kötü. Bu kötü ilişkinin altında da Taylor ve Miley'nin anlaşmazlıkları yatıyor. Taylor geçen sene Miley'in bir dergi röportajında söylediklerini kast ederek, ''Herkesi düşünmek zorundayım,  kafama göre giyinemem'' demişti. Sadece bu değil, yakın kaynaklara göre de Taylor Miley'i ''Kötü örnek'' olarak görüyor. Bu dedikodular önceleri sadece bir saçmalık olarak görülüyordu, ta ki bugüne kadar. Çünkü Miley attığı bir  tweet de aralarının bozuk olduğunu resmen ilan etti. İşte olay;

Önce Ken Baker bu fotoğrafı paylaştı; 
Fotoğrafta şöyle yazıyordu;
Miley Cyrus'a her gün sürtük deniliyor. 3 yıldan beri tek bir adamla ve onunla nişanlandı. Taylor Swift tatlı, şık ve ilham verici olarak görülüyor. Son 3 yılda 13 erkekle çıktı. 

Daha sonra Miley Taylor'u savunmadı ve böyle yazdı;
İnsanlar çok aptal. Bana BİR erkeğe deli gibi aşık olduğum ve 20 yaşımda nişanlandığım için SÜRTÜK diyorlar. Birinin bu resimle sürtük olmadığımı kabul ettiği için çok mutluyum. 

59 yorum:

  1. Miley kesinlikle haklı

    YanıtlaSil
  2. adam haklı daha ne :D yani Miley ile Taylor bir tutulurmu her şeyin içinde Taylor var zaten!

    YanıtlaSil
  3. Bence Miley kesinlikle haklı. Taylor'ı severim, ama Taylor tatlı, şık ve hanım hanımcık bir kız değil. Miley gerçek aşkı buldu ve Taylor hala başka işler peşinde. Sonuna kadar Miley!!!! ♥

    YanıtlaSil
  4. Damla Pattinson16 Aralık 2012 15:45

    Miley'i da Taylor'ı da çok seviyorum ama bence MILEY bu konuda haklı. Fakat ikisi de eğer bu şekilde mutluysa hiç kimsenin herhangi bir şey söyleme hakkı yok!!

    YanıtlaSil
  5. her ne kadar şarkılarını dinlemesem hayranı falan olmasam da miley cyrus haklı bence
    insanların iyi mi kötü mü olduğu kıyafetlerinde ve dış görünüşünden anlaşılmaz
    ayrıca onu eleştirmek taylor swift'e düşmez

    YanıtlaSil
  6. Aferin Miley! Smiler değilim ama burada sonuna kadar haklı.

    YanıtlaSil
  7. Taylor Swift bu yapılanların hiç birini haketmiyor. ben de smiler ım yemin ederim. ama ona haksızlık yapılıyor. çıktıysa çıktı. yeter.

    YanıtlaSil
  8. haberin gerçeklik payı nedir? twitter sayfalarında öyle bir yazı göremedim. linkle daha açık hale getirebilir misiniz? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. miley siktir git ya sen orospu gibi giyinip öyle davranıyosun uğuşturucu sigara kullanıyosun taylor a sakın laf atma o iyi senin gibi bi sürtük değil

    YanıtlaSil
  10. Miley kesinlikle haklı. Taylor gerçekten o tatlı kız imajının arkasına saklanıp onca iş çevirdi. 1 Yılda yaklaşık 12 kişiyle çıktı onları kötü gösteren şarkılar yaptı. Şunu da söylemek istiyorum ki ben directioner değilim, yani Taylor'ı sevmememin sebebi Harry değil. O kız her zaman bana itici gelmiştir. Google'a Taylor Swift yazın ve yanında çıkan erkeklerin isimlerine bakın. O tatlı yüzlü bir kaltak!

    YanıtlaSil
  11. owwww çok iyi demiş Ken Baker :) Ama Taylor olayını pek şey yapamadım ama neyse...Miley'e sürtük denmesi gerçekten çok kötü bir zihniyet...

    YanıtlaSil
  12. Aslında miley haklı.Ama Taylor'uda kimse tanımadan iyi veya kötü yorum yapmamalı.Fakat şöyle birşey var ki miley bir disney yıldızı ve çocuklar onu örnek alıyor miley bilirsiniz uyuşturucu içerken görüntülendi sonra erkeklerle-kızlarla sarmaş dolaş falan fakat şimdi o nişanlı demek istediğimi anladınız mı anlatabildim mi acaba.(: fakaaat kimse kimseye hakaret etme hakkına sahip değildir herkez bir önce kendine baksın

    YanıtlaSil
  13. Miley sonuna kadar haklı.

    YanıtlaSil
  14. İkisinide seviyorum ve arkadaş olmalarını çok istiyordum...

    YanıtlaSil
  15. Çok doğru bişi demiş miley taylor cidden sinir bozucu selena nasl arkadaşlk yapıyo bununla anlamıyorum

    YanıtlaSil
  16. Çok doğru bişi demiş miley taylor cidden sinir bozucu selena nasl arkadaşlk yapıyo bununla anlamıyorum

    YanıtlaSil
  17. Çok doğru bişi demiş miley taylor cidden sinir bozucu selena nasl arkadaşlk yapıyo bununla anlamıyorum

    YanıtlaSil
  18. Bnce çook haklı. Bir Demi' ye bir de Miley e laf atanların beyninin çözemedim zaten. Ama Taylor konusunda kesinlikle katılıyorum ve ANTİ HAYLOR!
    -Zynp

    YanıtlaSil
  19. Miley hayatım kesinlikle haklisin. Bu senin hayatın istediğin gibi giyinenebilirsin sırf baskalarının istediği gibi giyinsen sen Miley olmazdın zaten. İnsanlar herkesin arkasından konuşur insanı insan yapan şeydir bu birbirlerini ezmek iftira atmak ve dedikodu yapmak... Seni sen yapan ise bunların hiçbirine kulak asmaman, oldugun gibi icinden geldigi gibi davranmak. Kesinlikle bi erkeğe asık oldugun için ve onunla evleneceğim için sürtük degilsin. 8 erkekle eğlenseydin sürtük olurdun iste :D

    YanıtlaSil
  20. DirectionerMelda16 Aralık 2012 21:01

    Miley 'e kesinlikle katılıyorum =D

    YanıtlaSil
  21. çok haklı taylora iyi kız diyolar bi benle cıkmadıgı kaldı ya her türlü miley haklı

    YanıtlaSil
  22. taylordan zaten nefret ediyodum şimdi daha çok nefret ediyorum miley sonuna kadar haklı hem liamla nişanlanmasaydı bile hayatı boyunca sadece 3 erkekle çıktı şuandada sonuncusuyla beraber bu konuda kesinlikle miley haklı

    YanıtlaSil
  23. Hayır sen Bitches Love Cake klibinde yaptıklarınla, sigara içmenle uyuşturucu kullanmanla götün açılana kadar mini etekler giymenle saçını kestirmenle LİAMIN DOGUM GUNUNDE PENIS PASTASI YALAMANLA vb. Sayabilecegim şeylerle Bize Sürtüklüğünü kanıtladın ki niye Tay'e suç atıyosun? Kapa çeneni.

    YanıtlaSil
  24. bence tanımadıgımız insanları kilometrelerce öteden yargılamak bize düşmeş ama insan kendine hakim olamıyo işte evet kabul ediyorum bu haberi okuyunca ilk tepkim bence ikiside sürtük oldu. :) ama ikisinin de sarkısı tv de çalın ça sesi açıp dansediyorum :) . ayrıca I LOVE YOU ZAYN.............

    YanıtlaSil
  25. Miley'im benim sokmuş lafı. <3 Ken Baker da haklı.Kimse gerçeği göremiyor sanırım?

    YanıtlaSil
  26. Mileye laf edenin çarkını sikerim.!

    YanıtlaSil
  27. nerenizden uyduruyosunuz ya! taylor 5 senede 4 kişiyle çıktı! uydurmayın!

    YanıtlaSil
  28. Öncelikle Miley,şakşakcıları ve Taylor olmasa Harry ile evleneceğini sanan ergen directoner lar.Hiç biriniz Taylor un tırnağı bile olamazsınız bunu bi kabullenin.
    İkinci olarak,Miley fanları bu kızın esrar çekerken,kendinden yaşça büyük yönetmenine kucak dansı yaparken,dergilere yarı çıplak pozlar verirken,penis şeklinde pasta yaptırıp yerken ki hallerini ne çabuk unuttular arkadaş.Kaldı ki sevgili sayısına göre ahlak seviyesi belirlemek de nedir ? Bu nasıl bir hadsizliktir ?! Ayrıca işini gücünü bırakıp da Taylor un eski sevgililerini sayan insanlar da net FESAT insanlardır.
    Ne çok çekemeyeni varmış kızın ya. On numara albüm yaptı,milyon sattı bu fesatlar da patır patır dökülmeye başladı ahahaha. Bence Taylor bu dönemi iyi değerlendirmeli,dostu düşmanı kim bilip öyle yoluna devam etmeli.
    Ayrıca çok gereksiz ve sığ bi söylem olucak ama Taylor hem müzikal anlamda hem de elitlik açısından Miley e bin basar.

    YanıtlaSil
  29. Miley çok haklı

    YanıtlaSil
  30. gerçektenmi?gerçektenmi bu kadar saygısızsınız?Burada herkes ileri geri konuşarak kendini isbat ediyor başka birşeyi değil.Sırf fan olmanız birşeyi değiştirmiyor.Anlıyorum faniniz ve sevdiğiniz ünlünün tarafındasınız ama bu sizin insan olduğunuzu değiştirmez.Neden fanlığı ve ya nefreti bir kenara koyup haklı ve ya haksızı ayırt etmiyorsunuz?burada boşboş konuşuyorsunuz.Ama onları düşünmeden.Evet taylor çok kişiyle çıktı.bu birşey ifade etmiyor demekki daha hayatının aşkını bulamamış mileyden farklı olarak.Miley bulmuş ve şimdide mutlu ki buna çok seviniyorum.Ama Tayloru bunun için suçlamanız hoş birşey değil.

    YanıtlaSil
  31. taylor gönlünü kolay kaptıran bir kız olabilir ve bu onun çok güzel şarkılar yazmasını sağlıyor miley taylor la karşılaştırılamaz bile 4ever TAYLOR

    YanıtlaSil
  32. Miley kesinlikle bin kat daha iyi tatli ve seker kimse onu taylor ile kiyaslamasin en azindan daha ahlakli oldugunu biliyoruz ve bana kizmayin swifty ler ama surtukligunde bi derecesi var yani bizim mahallenin orospusu bile taylor dan daha az kisiyle cikmistir

    YanıtlaSil
  33. TAYLOR 13 KİŞİYLE ÇIKMADI BU BİR. İKİNCİSİ MİLEY NE OLURSA OLSUN ÖYLE DEMEMELİYDİ. AYIP ETTİ.

    YanıtlaSil
  34. Gerçekten taylor dışarıdan çok tatlı gözüksede içinde böyle bi insan var ama miley dış görünüşüyle yargılanıyor bunun adil olmadığı kesin.Bir directioner olarak Harry için desteklemiyosun diyeceksiniz ama Haylor'u gerçekten desteklemiyorum Taylor Harry'e göre değil.Taylor başarılı şarkılarıda güzel ama kesinlikle yakışmıyolar.

    YanıtlaSil
  35. kazanan miley !! Çok haklı ve arkasındayım <3

    YanıtlaSil
  36. Aslında haber başlığı yanlış, Miley Taylor'a gönderme yapmamış yalnızca kendini ****** olmadığını savunmuş. Tabii ergenler Taylor Harry ile birlikte diye hemen Miley tarafına geçiyor... Eğer Harry Miley ile çıksaydı Taylor'ı baş tacı yapardınız... Ne çakalsınız abi yaa :D

    YanıtlaSil
  37. Taylor; FUCK YOU

    YanıtlaSil
  38. yaseminswifties19 Aralık 2012 14:11

    sürtüklük sadece bir yılda 13 erkekle çıkmak değildir hiç bari taylor milley gibi her gece içki içip sigara içip sızmıyor ben bir swiftiesim ve taylormma asla ve asla laf söyletmem ve bencede taylor harry ile çıktığı için böyle yapıyorsuz.

    YanıtlaSil
  39. miley haklı ama herkesin özgürlüğü var herkes istediği ile istediği kadar çıkar yazan adam kimse ken mi ne işte o buna karışmasın BENCE

    YanıtlaSil
  40. BİR SANİYE BİR SANİYE BİR SANİYE. MİLEY BUNU NEDEN DEDİ BİLİYOR MUSUNUZ?! ÇÜNKÜ TAYLOR DEMİ'İ ÜZDÜ. MİLEY DEMİ'YLE EN YAKIN OLAN KİŞİ. BİRAZ DA OLSA LAFI KOYMAK İSTEDİĞİNİ BEN DE ANLAMADIM DEĞİL. AMA KONUYU ÇARPITMAYIN. EMİNİM MİLEY DE O PENİS PASTASI ESRAR VE SİGARA YÜZÜNDEN ÇOK ÜZGÜNDÜR HATTA UTANIYORDUR AMA SİZ İNSANLARI GEÇMİŞLERİYLE AŞAĞILAMAYA ÇALIŞARAK HİÇ BİRŞEY YAPAMAZSINIZ ELEANOR'DA YAPTIĞINIZ GİBİ MESELA. MİLEY AŞKI BULDU YA. SİZ DAHA NEYİN KAFASINDASINIZ LİAM ONU BİR ÇUKURDAN KURTARDI AYRICA SAÇINI KESTİRMESİ OROSPULUK MU OLUYOR SWİFTİE ARKADAŞ?! KENDİNİZE GELİN LÜTFEN. SİZİN O MELEK DİYE ADLANDIRDIĞINIZ KIZ BELKİ PENİS ŞEKLİNDE PASTA YEMEDİ BELKİ ESRAR ÇEKMEDİ BELKİ DE SİGARA İÇMEDİ. AMA O ESKİ ERKEK ARKADAŞLARINA ACI ÇEKTİREREK, ONLARI KÖTÜLEYEREK ŞARKILARINI YAZIYOR. TAYLOR'A SÖZÜM YOK. HER İNSAN ACI ÇEKTİĞİNDE ŞARKI YAZABİLİR DEĞİL Mİ? AMA ESKİ SEVGİLİLERİYLE DOST KALSA ÇOK İYİ OLUR, ESKİ SEVGİLİLERİNİN NEREDEYSE ÇOĞU ARTIK GÜNDEMDE DEĞİL. DİMİ? -ASLI

    YanıtlaSil
  41. bir kere herkes taylor ı suçlamış ama bunu diyenlerde aynı anda 10-20 kişiyle çıkanlar eğer bir ilişkide başarı yoksa geçimsizlik varsa haliyle o kişiyle ilişkin biter ve her an başka birini sevdiğini sanabilirsin miley bu konuda şanslı gerçek aşkını buldu ama taylor bu konuda şanssız bu herkesin başına gelebilir ama bence taylorın ve miley nin birbirlerine sürtük demeleri yalan twitter da öyle bir şey yok yalnızca son zamanlarda küs olduklarını buradan öğreniyorum kısacası ikisi de suçlu değil ayrıca taylorı tanımaya çalışmadan yargılamaya hakkınız yok! hiç kimseye önyargılı yaklaşamazsınız ! Anlayan anlar anlamayana söylenecek başka laf yok onlar kendi hallerinde takılsınlar !

    YanıtlaSil
  42. Bizim Miley'miz her zaman haklıdır ♥

    YanıtlaSil
  43. Siktirin gidin Taylor her zaman haklı!!!!!!

    YanıtlaSil
  44. Taylor ve Miley karşılaştırılıyor.Taylor bir SÜRTÜK kabul etmek gerek...
    FOREVER MILEY <3

    YanıtlaSil
  45. Düşüncemi gayet açık dile getireceğim,evet miley'nin yaptırdığı pasta ilginç bir seçim bu doğru ama onu saçını kestiği için,mini etek giydiği için kısaca tarzı için kimse yargılayamaz.İkisinin tarzları (taylor ve miley yani) çok farklı.Taylor country tarzında giyinirken Miley biraz daha özgün ve modern giyiniyor.ne bir smiler'ım nede swiftie ama swiftieler miley'nin giyim tarzı için ''sürtükçe'' diyebiliyorsa smiler'larda tay'ın tarzı için ''büyük anne gibi''diyebilir.Ve herkesin tarzı değişiktir çünkü kimse kimseyle aynı değil ve kimse kimseyede benzemek zorunda değil.

    YanıtlaSil
  46. MILEY'Yİ TARZI İÇİN YARGILAYAMAZSINIZ ESAS SÜRTÜKLÜK BU OLUR,O OLDUĞU GİBİ YAŞIYOR,KENDİ HAYATINI VE KARARLARINI KENDİ BELİRLİYOR KISACASI O KENDİSİ GİBİ.VE BUNUN İÇİN İNSANLAR ONU SUÇLUYOR BU OLAYA BİR TARAFIMLA GÜLÜYORUM O AYRI MESELE.HERNEYSE MILEY GERÇEKTEN OLDUĞU GİBİ GÖRÜNDÜĞÜ İÇİNMİ SUÇLU? ÖYLEYSE EVET SUÇLU.AMA BU DÜNYANIN EN GÜZEL SUÇU,HATTA TEK GÜZEL SUÇU.ÖYLEYSE HEPİMİZ SUÇLUYUZ,GERÇEKTEN BÜTÜN DÜRÜSTÇE YAŞAYAN İNSANLAR SUÇLU.VE BİLİYORMUSUNUZ MILEY VE ONUN GİBİ GERÇEKTEN KENDİLERİ OLANLARI İSTEDİĞİNİZ KADAR SUÇLAYIN İSTER OROSPU,İSTER KALTAK,İSTER SÜRTÜK DEYİN ONLAR HEP İSTEDİKLERİ GİBİ YAŞADIKLARI İÇİN SİZİN GİBİ SIKICILARDAN 98964478543854356889786445 ADIM ÖNDE OLACAKLAR.

    YanıtlaSil
  47. YEMİN EDİYORUM GÜLDÜRDÜNÜZ ŞURDA.ÖNCELİKLE MILEY'Yİ GİYİM TARZI İÇİN YARGILAYANI ALLAHA HAVALE EDİYORUM.AYRICA MILEY'NİN TARZININ NESİ VAR? :D DEĞİŞİK BİR TARZI VAR DİYEMİ TÜM BUNLAR AH GERİZEKALILAR? EN AZINDAN MILEY TAYLOR GİBİ ŞİRİN KIZ AYAKLARINA YATIP,TATLI GÖRÜNMEK İÇİN KIÇINI YIRTMIYOR. ŞİMDİ BB EZİKLER MAL GİBİ MORARMIŞ YÜZÜNÜZLE BİR SÜRE HALK İÇİNE ÇIKMAYIN GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİ OLUR HANİ SİZİN PRENSESİNİZ ''HERKESİ DÜŞÜNMEK ZORUNDAYIM'' DEMİŞYA :)))) HADİ ŞİMDİ ORDA KAPI ORDA SAPI BİR SWIFTIE DAHA MILEY'YE KÜFREDERSE SİKİCEM BELASINI :)))))))))

    YanıtlaSil
  48. İkisininde sarkılarını seviyorum ama tarzlarına göre elestiri yapıyolar bencede.Kibarca giyinip önüne gelenle çıkmak olmuyo taylorcım malesef mileyi tarzı yüzünden eleştiren rahibeler hayallerinde karaçarşaflamı dolaşıyolar merak ediyorum.Güzelsin ama iticisin taylor.

    YanıtlaSil
  49. tabiki de miley taylor kapa çeneni
    (bu arada miley in tarzı süper

    YanıtlaSil
  50. MİLEYNİN NASIL GİYİNDİĞİ TAYLORU İLGİLENDİRMEZ. SONUNA KADAR MİLEY. SONUNA KADAR SMİLER :))

    YanıtlaSil
  51. kusura bakma taylor miley orospu diyorsun ama dönde bir kendine bak

    YanıtlaSil
  52. miley gercekten fazla atmış taylor 1den cok kisiyle cıkmış olabilr ama 13 u bulmadığınıda hepimiz cok iyi biliyoruz hem 13 kişiyle çıksa bile bu onun tercihi onun ilişkileri hakkinda konuşmak kimseye düşmez üstelik miley böyle tweetler atarak kendini küçük düşürüyor sanane milletin iliskisinden sana sürtük dediler diy tayloru hedef alıp batirmaya çalışma

    YanıtlaSil
  53. Bence haklı olan Miley. Taylor eskiden seviyordum bana çok sevimli ve masum geliyordum ama artık sadece şarkılarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  54. Şu anticilerin 12 KİŞİYLE ÇIKTI lafına inanan insanlar, heeey Ben de Madonna Translate den yazıyorum . o kadar saf olunur mu ya. Böyle şeylere ancak aptallar inanır, araştırın iyice 6 kişiyle çıktığını anlarsınız, peki bunu diyen insanlar 12 kişinin arasında justin bieber ın da olduğunu biliyor muydnuz ? bilmiyodunuz. Çünk anticiler iyice sapıttı. Sorun beliberlara Taylor ile çıkmış mı justin ? Daha fazla söze gerek var mı ? Bence yok.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)