29 May 2012

Delta Goodrem, Nick Jonas Hakkında Konuştu!

27 yaşındaki güzel şarkıcı Delta Goodrem, Vogue Avusturalya dergisi için muhteşem bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi. Bu fotoğraf çekiminde Delta gerçekten farklı bir görünümle karşımızda. Fotoğraf çekiminin yanında dergiye özel olarak verdiği röportajda 18 yaşında kansere yakalanan Delta, bu durum hakkında şunları söyledi;

"Dünyaya farklı bakıyorsunuz. Koyu renklere bürünüyorsunuz ve bundan sonra hiçbir şey aynı gelmiyor. Bana verilen o derinliğe, yani farklı bakış açılarına minnettarım."

 7 yıl birlikte kaldığı Brian McFadden hakkında;

"Bu konuda söylemek istediğim çok şey var. Ben gerçekten çok mutsuzdum ve nasıl kurtulacağımı bilmiyordum. Öğrendim. İlişkinin sonunda öğrendim." diyor Delta ve ekliyor; "Yalnızca Nick için iyi şeyler söyleyebilirim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)