18 Kas 2011

Taylor Swift:'Ne Giydiğime Dikkat Etmeliyim'

Taylor Swift katıldığı '60 Minutes Show'da gençler için bir örnek olması gerektiğini,sadece işin içinde ''He istediğimi yaparım!'' diyerek çıkmaması gerektiğini söyledi.Yaptığı konuşma da Miley Cyrus'a bir gönderme yaptığı düşünüldü.Çünkü Miley Harper's Bazaar dergisine şöyle demişti;
''Benim işim çocuklarınıza nasıl oyunculuk yapılıp yapılmaması değil.Zaten bunu hala ben çözmeye çalışıyorum.Çocuklarınız ben olsam da olmasam da hata yapacaklar.Bu sadece hayat.''
Taylor da katıldığı '60 Minutes Show'da şöyle konuştu;
''Ben kesinlikle sabah giyinirken 1 milyon insanı düşünüyorum.Bu şuanda benim hayatımın bir parçası.Benim sorumluluğum bunu bilip bilinçli davranmak.''Ben 21 yaşındayım,istediğimi yaparım.Çocuklarını siz yetiştirin'' demek çok kolay olabilirdi,ama bu gerçek olmazdı.Gerçek olan,radyoda şarkıları ile çıkan her şarkıcı gelecek nesli yetiştiriyor''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)