5 Eyl 2012

Christina Aguilera: ''Özgürlüğümü İlan Ediyorum!''

Mükemmel ses Christina Aguilera, yeni çıkardığı 'Your Body' şarkısı ile listeleri altüst etmeye hazırlanıyor ve eskisinden daha hazır. Juriliğine yaptığı yetenek yarışması The Voice ile de rakiplerine meydan okuyan Christina, 'Lucky' dergisine şöhret, yeni albüm ve vücudu hakkında konuştu;

Vücudundaki değişimler ile başa çıkması;
Aslında değişim çok ince olduğum için başladı, yani şimdiki halimi oldukça beğeniyorum. Ve dekolte göstermeyi seviyorum!

Genç yaşta şöhret;
Gençken  baskı altında olmanız çok daha kolay oluyor. Radio Label'de çalışkan iki bayanın beni barbie'e dönüştürmeye çalışıyordu ve bu iğrençti!

Yeni Albümü;
'Fighter' şarkımı seviyorsanız, bu albümü de seveceksiniz. 30 yaşında bir kadın olarak, bağımsızlığımı ilan ediyorum ve bunu şarkılara dökmek çok eğlenceli!
 

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)