5 Eyl 2012

Anna Kendrick 'Manhattan' Eylül Kapağında

Daha önce 'Twilight' serisi ile tanıdığımız genç oyuncu Anna Kendrick, artık sadece yan rol ile kalmayıp birçok kalite yapımda önemli roller üstleniyor. İşte 26 yaşındaki 'Pich Perfect' yıldızının dergi ile paylaştıkları;

18 yaşındayken film kariyeri için Los Angeles'a taşınmış olması;
Los Angeles'da yaşamaya başladığım ilk gün kendi kendime  ''Ben ne yapıyorum? Buraya tanışmama değer mi?'' diyordum. Param ödendiği sürece rol yapmaya hazırdım. Çalıştığım bir kızın bana ''Parayı dert etme. Sevdiğin işi yapmaya devam et, para da gelecektir'' dediğini hatırlıyorum. 

Gelecek için planları;
Her zaman yaptığım gibi oyunculuğa önem vereceğim, yani sevdiğim işe. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)