5 Eyl 2012

Kristen Stewart: ''Hiçbir Zaman Kendimi Ünlü Hissetmedim''

Başarılı oyuncu Kristen Stewart 'Brisith Vogue' dergisinin Ekim sayısına kapak oldu. 'Pamuk Prenses ve Avcı' filmindeki oyunculuğu ile göz dolduran Kristen, bakalım dergi ile neler paylaşmış;

Endüstrideki varlığının devamlılığı;
Eğer düşüncelerinizi doğru bir şekilde sunmayı bilmiyorsanız, insanlar tarafından eksik  görülebilir. Ama dostum, ben bunu yapamam. İşte insanlar bu düşünceleri doğru bir şekilde sergilemeyi kolay sanıyorlar, çünkü oradasınız. Herkesin gözü önündesiniz. Bir iş yapıyorsunuz ve para kazanıyorsunuz. Ama biliyorsun, ben insanların sandığı kadar pürüzsüz değilim. Herkesin gözü önünde sakar olabiliyorum. Eğer oturup ''Tamam, çok ünlüyüm, nasıl kendimi herkesin yanında fark ettireceğim?'' diye düşünseydim bu insanın kim olduğunu anlayamazdım. Tamamen benden farklı biri olurdu çünkü ben hiçbir zaman kendimi bu kadar ünlü hissetmedim. Bunu yapsaydım eminim her şey daha kolay olurdu, ama yapmam''

'On The Road' filmi için sarışın olması;
Karakter için çok önemli bir değişimdi, sanki aksan öğrenmek gibi!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)