23 May 2012

Nick Jonas Hayranı İçin Saçlarını Kazıttı

Nick Jonas'ın hayatında şuan çok şey oluyor. Jonas Brothers'ın yeni albümü için kayıt yapıyor, Broadway'de bir showda rol alıyor. Şimdi de saçlarını kazıttı! Kıvırcık saçlarıyla bilinen Jonas Brothers'ın en küçüğü twitter'a saçları kazılı halde fotoğrafını koydu. Fotoğraf çok küçük o yüzden buraya koymadım. Ama Nick'in saçlarını kazıtmasının asıl nedeni yeni şeyler denemek değil. Genç sanatçı saçlarını lösemili bir hayranı için kazıttı. Kevin Jonas, twitterdan güzel göründüğünü söyledi. Ben hala alışamadım ama kötü değil gibi. Önceden Zac Efron, Roberts Pattinson gibi saçlarıyla meşhur olan ünlüler de saçını kazıtmıştı.

5 yorum:

  1. Alışmak zor olcak ama askere gidiyomuş gibi :D

    YanıtlaSil
  2. ona ayri bi karizmatiklik katmis(; ben cok begendim acaip yakisikli olmus ..

    YanıtlaSil
  3. Oha bence süper olmuş. Eski haliyle çok tatlıydı bu haliyle ise acayip karizmatik bence.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)