23 May 2012

Zayn Malik ve Perrie Edwards Sonunda Görüntülendi

Zayn Malik ve uzun süredir gündemde olan Perrie Edwards sonunda beraber görüntülendi. Birkaç haftadır Zayn ve Perrie'nin ilişkisi olduğu hakkında kesin bir bilgi alınamıyordu. Bu sayede kanıtlanmış oldu! One Direction grubunun yakışıklısı Zayn, grubuyla Amerika'ya gitmeden önce vedalaştı. Orada olan biri şöyle anlatıyor:
Zayn gidene kadar birbirlerine sarıldılar, öpüştüler , scooter'da birkaç tur attılar. Halkın içine çıkmadan önce birbirlerini aylardır iyice tanıdıklarına emin olmak istediler.
The Sun gazetesi 2011 Aralık ayında 18 yaşındaki Perrie ve 19 yaşındaki Zayn Malik'in kuliste öpüştüğünü açıklamıştı. Geçen ay ise Zayn ve Perrie Yenilmezler filmini izlemeye gitmişlerdi.
    

102 yorum:

  1. sabah uyandıgımda gördum ve neferet buyudu ıcımdekı !!!!!1

    YanıtlaSil
  2. yaa inanmiyorumm.. Kiz cokta guzel degil?? Ama onemli olan onun mutlulugu.. Ama uzgunumm:(

    YanıtlaSil
  3. Zayn Perrie seni hak etmiyor anlasana artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende directioner im hepinizi anlayabiliyorum ama bence bu iliski full 1 yıl sürer bosuna üzülmeyin :D hem ben Zayn in ne kadar büyük bir yalancı olduğunu anladım. ! Her röportajda DOĞAL GUZLİKTEN hoşlanıyorum diyordu perri doğal guzel mı ??

      Sil
  4. Yaa!!Hayır ya!!!!!

    YanıtlaSil
  5. biri beni öldürsün. Perrie, Zayn'in sevdiği kızlardan değil ki. Zayn röportajlarda doğal kızlardan hoşlandığını anlatıyor. Ama Perrie uyurken bile makyajlıdır. :/

    YanıtlaSil
  6. Hayıırr olamazzzz.....

    YanıtlaSil
  7. Ninem bu salağın yanında dünya güzeli :D
    Avon ayaklı katolog=Perrie Edwards

    YanıtlaSil
  8. lütfen boyalarınızı yere atmayın perrie onları makyaj malzemesi sanıp yüzüne sürüyor!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. Hayır ya olamaz. Hiç yakışmıyorlar. Perrie Zayn'den daha büyük gösteriyor. Zayn ve o olamaz bence.

    YanıtlaSil
  10. her şeyi oluruna bırakın her şeyi takmayın bir günük öfkedir . öfke büyüyüp size hakim olmadan siz ona hakim olun . sakin olun

    YanıtlaSil
  11. Süpermodel ile çıkabilirim, ama mutlaka bir fan ya da normal bir kız ile evlenicem. - Zayn Malik


    tamam resim,haber koyuyo insana ama mutluysa bizde mutluyuz.Merak etmeyin Zayn onunla evlenmeyecek :))

    YanıtlaSil
  12. Off!! Ama ama çok çirkin!!

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  13. Daha önce hiç bi ünlüyü sevgilisi var diye kıskanmamıştım ama şu an kıskançlıktan ölüyorum olamaz yaaa :(

    YanıtlaSil
  14. hani sigarayı bırakmıştı ?? :(

    YanıtlaSil
  15. :'( bende ilk defa bir ünlü için kıskançlıktan ölüyorum

    YanıtlaSil
  16. O bunun hayatı kimden hoşlanıp hoşlanmyacağı sizi ilgilendirmez.Bir kızla çıktı diye ondan nefret edicekseniz zaten hiç sevmeseydiniz.Gerçi gerçek directioner lardan farkınız bu(!)

    YanıtlaSil
  17. çok ani oldu bu bnm için Zayn :'(

    YanıtlaSil
  18. bunu bana yapmaaaaa :(((

    YanıtlaSil
  19. tiksiniyorum bu kadından nefret ediyorum :(

    YanıtlaSil
  20. ya ne ergen çocuklarsınız. face one direction gay diye çalkalanıyor bırakın biraz kızlarla görünsünler zaten ne kadar sürcek ki. baksanıza zayn in öpüşü hiç içten degill :)

    YanıtlaSil
  21. ahhh zayn ahh nasıll olsa bir gün benm olucaksın işte ozamna kadar bekarlığınn keyfini sürr ama çokk kızdımm bunu da bil kahroldumm ağladımm bile o derecee :(

    YanıtlaSil
  22. bari kız güzel olsa çok çirkin

    YanıtlaSil
  23. aşkımı rahat bırak perrie :(

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar süredir cıkıyorlarmiş

    YanıtlaSil
  25. ya allah aşkına bırakın bu ayakları ayrılınca zayn sizinlemi çıkçak birisinin hiç mi sevgilisi olamaz hayran olduğunuz birisi diye oturup ağlamanıza ne gerek var hem ne işe yarıcak bide zayn çıktığına göre kızı beğeniyo sizin beğenip beğenmediğinize bakmıcak güzel ya da çirkin o beğeniyosa ve mutluysa sizin de hayranları olarak mutlu olmanız gerekir kıskanıp ağlamanız değil

    YanıtlaSil
  26. Zayn senden hoşlanırdım seni severdim ama bunu yapmamalıydın çünkü çoğu hayranını kaybettin mesela bizin guruptakiler tamı tamına 45 kşi ve onlar gitti ama önemli olan sonunda ondan ayrıldığında üzgün olmaman ve şu anda onla çok mutlu olman.Sen mutluysan yapıcağımız hiçbişiy yok.

    YanıtlaSil
  27. ebeni sikiyim ajan peri

    YanıtlaSil
  28. hayır olamaz kız kozmetik dükkanından fıramış gibi resmen badana yapmış yaaaaa hani zayn doğallıktan yanayydı birde zayn öyle bir sarılmış ki sanki içine katası var kızı -kendine gel zayn- uzun sürmez eminim zaten ya fan ya da normal bir kızla evlenecekmiş sorun yok...-biraz var ama neyse-
    harry fanlarının üzülmemesi için bir kızla çıkmaktan korkuyormuş :/ "süperr keşke zayn de az çok böyle olsa hiç çıkmasın demiyorum böyle bi kız -veya badanacı kızlarla- çıkmasın bari "

    YanıtlaSil
  29. zayn, erkek arkadşımdan ayrıldığımda bile bu kadar üzülmemiştim... ne yaptın sen.... :'(

    YanıtlaSil
  30. Zayn niçin beni bu filli boya ile aldattın alacağın olsun!

    YanıtlaSil
  31. Kız yakında bizim duvarlarımızdaki boyaları da alır-aman arkadaşlar dikkat!!! :D

    YanıtlaSil
  32. Bir şey dikkatimi çekti-seçtiği kız dergilerdeki nasıl bir kız istiyorum tanımlarına hiç bir şekilde uymuyo.Onların zıttı Perrie çıkıyodu ztn... :/

    YanıtlaSil
  33. Zayn mutluysa diyecek birşey yok.Ama zaten Zayn Perrie'nin ne olduğunu anlayacak.Tamam kiminle çıkarsa çıksın ama bu kişi Perrie olmasaydı yani tabi bu benim görüşüm.

    YanıtlaSil
  34. ya saçma çok saçma bu ne yaaaa çokk sinirliyim o kız kim valla yaaaaaaaaaaaaaaa ayrılsınn zaynnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  35. zayn şyle 12 13 yaşlarında biryle çıksana ya genelik suratın ve hareketlerin bebek gibi ölürüm sna asqımmmmm.......

    YanıtlaSil
  36. ben üç gün sonra öğrendim birden görünce şok oldum o hızla bilgisayarı kapatıp hareketsiz dakikalar geçirdim

    YanıtlaSil
  37. onunla olmaz zayn yapamazsın sen onunla daha iylerine layıksın

    YanıtlaSil
  38. hani zayn doğalları seviyordu kızın surat makyaj dol kız sanki halası yanında hiiiç yakışmıyorlar

    YanıtlaSil
  39. Ne içtiniz siz ya zayn malik dan bahsediyoruz size bakıcak hali yok ya. Siz sanki çok güzelsiniz başkalarını yargılıyosunuz beyin terk millette ya hayatınız boyunca göremiceğiniz ve ulaşamıcağınız bi çocuk için fazla komik duruma düşüyosunuz .doğal olmadığını nerden biliyosunuz hepimiz günlük makyaj yaparız bu kızda aşırıya kaçmamış bana göre yani burda abuk sabuk konuşmayın o yüzden hadi kib ;)

    YanıtlaSil
  40. olamazz ölücem sanırım... ya ben bu kızı öldürürüm ya belki hayatım boyunca göremeyeceğim ama hep kalbimde olacak ben zayn dan asla nefret edemem :(

    YanıtlaSil
  41. Ben 1D'de en çok Harry,Zayn ve Liam'ı seviyorum. Ve bu fotoarfı görünce ağlıyasım geldi desem, yeridir. Ben zaten aralarında en çok zayni seviyorumm offf

    YanıtlaSil
  42. tamam çıkıyolar bence tatlı kız hem bence o kadar makyaj yapmamış abartmıyomusunuz biraz (ama tabi harry aynısını yapsa bende kıskançlıktan ölürüm)nese..:)

    YanıtlaSil
  43. Vücudu 16 yaşında genç kız, yüzü 50 yaşındaki ninem gibi, Zayn'i rahat bırakıp fikrine saygı duymak isterdim ama insana benzeyen biriyle çıksaydı. Gerçi herkesin görüşü farklı, Zayn nasıl mutlu oluyorsa ve neyi tercih ediyorsa onu yapsın. Sonuçta bu iğrenç varlıkla ben çıkmıyorum, haa eğer derse ki "Ben onun kişiliğini seviyorum" O zaman bende derim ki "Ok, bb."

    YanıtlaSil
  44. l a bu karı kaç yaşnda

    YanıtlaSil
  45. danielle yi elanor u çok seviyorum nedense bu filli boyadan nefret ediyorum ama zayn mutluysan diyecek bişey yok

    YanıtlaSil
  46. KüçükDirectioner!10 Haziran 2012 13:43

    bence Perrie gerçekten Zayn'den hoşlansaydı onu taa X-Factor zamanında kabul ederdi.Ama baktı ki 1D bayaa ünlü oldu şimdi peşlerinden ayrılmıyor işte.Bide ben arkadaşımdan duydum onlar sanırım ayrılmışlar.Eğer gerçekten öyleyse ne mutlu :) ama emin değilim işte eğer hala çıkıyorlarsa çok kötüüü :((

    YanıtlaSil
  47. perrie iğrenç zayn'e yazık olmuşş :(

    YanıtlaSil
  48. Elbet birgün elime geçeceksin Perrie !!!

    YanıtlaSil
  49. o kız en az 25ten büyük ve zayn in yanında uzaylı gibi duruyor. zayn sen bunu hak edecek ne yaptın canım?

    YanıtlaSil
  50. zaynin yanında o kız uzaylı gibi duruyor. zayn bunu hak edecek ne yaptın?

    YanıtlaSil
  51. Üzgünüm Ama Zayn Sende Akıl Yok!!! Perrie O Kadar Doğalki Ben Bile Makyaj Yaparım !!! Perrie Zaynle Çıkmasa Güzel Kız :) Zayn'le Çıkarkense Sadece Ben Değil Tüm Directionerler Adına Söylüyorum "May munlar Cehenneminden Kaçma " :) Üzgünüm Perrie Senden Nefret Ediyorum :) (Aslında Nefret Aşkık Olmak Kalır :D)

    YanıtlaSil
  52. Zayn ve o boyalı duvar evleniyo numberone haberi.
    şu an eminim bütün zayn SEVERLER KRİZDE TIPKI BENİM GİBİ

    YanıtlaSil
  53. uuf hayla inanamıyorum zayn gibi yakışıklının böyle birini sevmesin

    YanıtlaSil
  54. Ben ilk gördüğümde Perrie'yi sevdim.Ama gerçekte nasıldır bilmiyorum.Ama Zayn sevdiklerimin yanında asla sigara içmem demiş ve Perrie'nin yanında sigara içerken resmi var..Yani rahat olun :)

    YanıtlaSil
  55. kız güzel bile değil ya :( Niall benim için çok önemli ama zaynın tipsiz biriyle çıkması insanı çook üzüyor :( Niall <3 yeriim!!

    YanıtlaSil
  56. Kız gerçekten boya küpü ya Zayn bide makyaj yapmayan doğal güzellikteki kızlarla çıkmak istiyordu Zaynin makyajsız kız anlayışı bu muydu şimdi !!

    YanıtlaSil
  57. Olamaz ya. Zayn çok yakışıklı ve onun hoşlandığı kızlar esmer ve doğal kızlar. Perrie bu özelliklere uymuyor ve ben onun güzel olduğunu düşünmüyorum. Eleanor ve Danielle çok güzel. Perrie ve Zayn'in çok çok az fotoğrafları var. Kameraya bakıoyorlar bu fotoğraflarda da. Öpüşürkende Zayn elimi beline dolarım diyor ama sadece dudakları birbirine değiyor. Louis Eleanor ve Liam Danilelle'nin fotoğrafları öyle değil. Ben bu ilişkiyi onaylamıyorum ve gruptaki diğer çocuklar da onaylamıyor. Üzgünüm.

    YanıtlaSil
  58. ya olmaz diksinmiyomu onu öperken ya zaynn

    YanıtlaSil
  59. Zayn: 'Sevdiklerimin yanında sigara içmem ' Ama perrie 'nin yanında içiyo demek ki onu sevmiyo :D hah :D

    YanıtlaSil
  60. ne yani bütün röpörtajlarında zayn:siyah saçlı prüssüz yüzlü doğal kızlardan hoşlandığını söylemişti peki ya perry? sarı saçlı makyaj güzeli zayn doğl halini görünce cocuk korkar herlde o yzdn sürekli mkyaj ypma çabasında! ayrıca hc yakışmamılar zayn :'( zaynden büyük göstermss... of off..

    YanıtlaSil
  61. Ne kadar gereksiz insanlarsınız lan siz sizi tanıma ihtimali bile yok adamın gelmiş daha bunu bana yapamazsın zayn diyor şizofrenmisiniz lan kendinize gelin aptal bi grup için yaptığınıza bakın. Büyüdüğünüzde bunları hatırlayıp acıyacaksınız kendinize ZAVALLILAR

    YanıtlaSil
  62. elonoru danielleyi seviyorum onlar gerçekten iyiler ama perrie neyse ağızımı bozmama gerek yok zayn mutluysa bize bişey demek düşmez :(

    YanıtlaSil
  63. Boşuna dilinizi yoruyosunuz!! Zayn ister ayrılır ister ayrılmaz! Onun hayatı! Kız Zayn ile çıkmasaydı ne güzel kız olcakdı dımı :) ?
    Zayn ile çıkınca filli boya oldu! Aslında bende çok uzuldum! Ama Zayn mutluysa yapacagım hıcbısey yook! :( :( Ben resimlere baktım! Gerçekten güzel kız! Biraz gözlerine makyajı kacırıo okadar! Zayn o kızı sectı dıye Zayn ı sewmektendedn de wazgecmem!! Cok konusuonuz! Hemde gereksizce!!! Zaten yanii mutemel ayrılcakalar!! :)

    YanıtlaSil
  64. Allahın belası kız nerden çıktı ya günahım kadar sevmiyorum onu.zayn heralde 10 derece hipermetrop

    YanıtlaSil
  65. ne zamana ayrılıyorlar ben gün saymaya başladım. ayrıca hiçte içten öpmüyor perrie

    YanıtlaSil
  66. ya bu kızın birsürü başkalarıyla el ele fotoğrafları var ama zayn hiçbirini görmüyo zaynle çıkarken başkalarıyla fotoğrafları var ya off :s

    YanıtlaSil
  67. YA BU PERRİE YE NİE KIZIYOSUNUZ . ! İÇİN İÇİNE GİRİP Bİ ARAŞTIRIN NİE PERRİE ZAYN İN İLK TEKLİFİNİ KABUL ETMEMİŞ DİE. EDERSE ONE DİRECTİON GRUBU ELENİCEKMİŞ YANİ PERRİE ZAYN İN İYİLİĞİ İÇİN YAPMIŞ. İLLA KIZA GICIK KAPTIYSANIZ NE HALİNİZ VARSA GÖRÜN. BİDE YALAN YALAN ŞEYLER UYDURMAYIN . MESELA ' hiç içten öpmüyo perrie ' ALLAH ALLAH SİZİN İÇİN ZAYN E Mİ DALCAK . 'başka fotoları var perrie nin el ele ' BELKİ KIZ ZAYN DEN ÖNCE Bİ SEVGİLİSİYLE FOTO ÇEKİLDİ ? OLAMAZ MI ? 'işte perrie boya küpü , işte perrie yi zayn seviyosa onun yanında sigara içmez. 2 YETER YA İSTEDİĞİNİ YAPARLAR BİZE SADECE BAKMAK DÜŞER. GERÇEKTEN DE ONE DİRECTİON HAYRANIYSA İNSAN ZAYN İN VEYA LİAM , LOUİS , HARRY VEYA NİALL IN İLİŞKİ DURUMUNU PROTESTO YA DA YARGILAMIYCAK. EĞER KIZI SEVMİYORSANIZ GİDİN TWEET ATIN ZAYN E O NEDİCEK BAKALIM . VEYA TWEETCAMDAN SÖYLEYİN . HADİ .?

    YanıtlaSil
  68. KüçükDirectioner! dedi ki...
    bence Perrie gerçekten Zayn'den hoşlansaydı onu taa X-Factor zamanında kabul ederdi.Ama baktı ki 1D bayaa ünlü oldu şimdi peşlerinden ayrılmıyor işte.Bide ben arkadaşımdan duydum onlar sanırım ayrılmışlar.Eğer gerçekten öyleyse ne mutlu :) ama emin değilim işte eğer hala çıkıyorlarsa çok kötüüü :((


    İş tam olarak böyle değil. Evet Zayn gidip Perrie'ye çıkma teklifi etmiş. Ama Perrie kabul etmemiş. Buraya kadar doğru. Araştırsanız başka şeyler olduğunu da görürdünüz. Aklımda kaldığı kadarıyla eğer Perrie çıkma teklifini kabul etseymiş ya OneDirection grubu yada LittleMix elenicekmiş. Bu yüzden kabul etmemiş teklifi. Üzgün olduğunuda dile getirmiş. Sonra Zayn x Factor bitince yine çıkma teklifi etmiş. Perrie de kabul etmiş. Buda OneDirection grubunun ünlü olma zamanına gelmiş. Gidin araştırında konusun. Eğer bişe dicekseniz face adresim :

    http://www.facebook.com/CemOzg Git Yorum At.

    YanıtlaSil
  69. Bence çok tatlı ve güzel bir kız. Kıskançlıktan çatlamayın lütfenn

    YanıtlaSil
  70. SALAKSINIZ KIZLAR.TİPLERİNİZE BAKIN SANKİ SİZİ BEĞENECEK.

    YanıtlaSil
  71. FARKINDA MISINIZ BİLMEM AMA, BÖYLE DAVRANARAK KENDİNİZİ UCUZ VE BASİT GÖSTERİYORSUNUZ AZICIK ULAŞILMAZ EDEPLİ KIZLAR OLUN. ZAYN'İN HAYATI SİZİ ZERRE KADAR İLGİLENDİRMEZ İSTEDİĞİYLE İLİŞKİ YAŞAR, İSTEDİĞİYLE İLİŞKİ YAŞAMAZ BİZE SADECE AYNI AYCADURSUN'UN DEDİĞİ GİBİ BAKMAK DÜŞER. VE SİZİN AĞLAMANIZ, O KIZA KÜFÜR ETMENİZ HİÇBİR ŞEYİ DEĞİŞTİRMİYOR SADECE SİZ KENDİNİZİ DEDİĞİM GİBİ BASİT KIZLAR OLARAK GÖSTERİYORSUNUZ.ONLARIN İLİŞKİSİNE GELİRSEK ŞAHSEN BEN ZAYN ADINA ÇOK SEVİNDİM ÇÜNKÜ UZUN ZAMANDIR BİR İLİŞKİ İSTEDİĞİNİ RÖPORTAJLARINDA BELİRTİYORDU UMARIM HİÇ AYRILMAZ, HEP MUTLU OLURLAR. BEDDUA ETMEYİ, KIZA LAF SÖYLEMEYİ KESİNDE SEVDİĞİNİZ BİR İNSANIN NE KADAR MUTLU OLDUĞUNU GÖRÜP SEVİNİN. GERÇEK HAYRANLARIN BÖYLE YAPMASI, HER AN YANINDA OLMASI GEREKİR.

    YanıtlaSil
  72. bencede ama o kadar da değil yani ucuz falan fazla olmuş ama haklı bakın ben NİALL hayranıyım ama hiç de böyle şeyler yapmıyorum hani havuzda bayan arkadaşıyla görüntülendi faaln dediler yaaaa takmıyorum. siz de bu olay takıntı olmuş bulaşıcı değildir umarım.......;)

    YanıtlaSil
  73. burada boşu boşuna o kıza kalkıpta boya küpü falan demeyin kız sizden güzel. zayn yada o gruptan başkası kalkıp o tipinize bakarak size çıkma teklifi etmez sevgilisi hayranlarını kıskanmıyor zayn`in siz kızı kıskanıyorsunuz.... bilip bilmeden konuşmayın nolur.............. bencede İnnşallah bulaşıcı değildir...

    YanıtlaSil
  74. hani zayn esmer kızlardan hoşlanırdı ah zayn ah hayallerimi yıktın

    YanıtlaSil
  75. Zayn o kiz sana gore degil... seni hiic ama hiic haketmiyo

    YanıtlaSil
  76. Zayn bütün röpörtajlarında esmer,pürüzsüz ciltli,gülümsemesi güzel olan ve kişilikli kızlardan hoşlandığını söylemiş.Ama Perrie'de bunların hiçbiri yokkkkk!!!! Bu nedenle sevgili DIRECTIONERLERR kendinizi bence boşu boşuna hiç üzmeyin,ben Zayn'e güveniyorum en doğru kararı o verecektirr :) x

    YanıtlaSil
  77. Hayııır olamaaaz :( Perrie :( Hayııır Zayn bunu yapmasaydın keşkeee :( Neden nedeen? :(

    YanıtlaSil
  78. Bir kere benimle çıkmayacağını biliyorum. Ama biz onun hayranlarıyız ve onu düşünmeye hakkımız var. O x-factor olayı doğru olsa bile, önceden çıkıyormusunuz diye sorduklarında neden çıkmıyoruz dediler? Neden bize doğruyu söyleyip de biraz olsun sevmemize olanak sağlamadılar? Onlar çıkmıyoruz dedikten birkaç gün sonra da bu yiyiştikleri fotoğraflar geldi. Yani seveceğim varsa da soğuttu beni kendinden. Hem üstelik bu fotoğraflar da hiç paparazzilerin çektiklerine benzemiyor. Bildiğin, birisi sanki önlerine gelmiş de yakından çekmiş gibi. Garip. Ben Perrie'yi sırf bu yüzden sevmiyorum, sevemiyorum. Kaç kere sevmeye çalıştım bir bilseniz. Ama bana çok yapmacık geliyor, halleri ve tavırları. Ve başta söylediğim gibi BENİMLE ÇIKMAYACAĞINI BİLİYORUM ama yine de Perrie hakkındaki fikirlerimi böyle küfür kullanmadan söylemeye hakkım var. Bunlar benim düşüncelerim...

    YanıtlaSil
  79. hiçte 18 göstermiyoo..biz daha güzeliz :(

    YanıtlaSil
  80. perrie destek olanlar size sesleniyorum kendinize gelin kız türklere yani bize laf attı bizden hoşlanmıyormuş çok ta önemli biz ona bayılıyoz ya ramazan ramazan bişeyde diyemiyorum zaten siz ondan daha mı güzelsiniz deyipde durmayın biz daha güzeliz demedik ben perrie çirkin de demedim sonuçta ALLAHım yaratmış bana göre herkes güzel ama türklere laf atmıyacaktı ileri gidiyo artık .hiç gururunuza dokunmuyorsa siz onu hala savunun sizin türk olduğunuza inanmıyorum zaten öyle olsaydı perrieyi savunup durmazdınız bide perrieden ayrılsa senle mi çıkcak diyen varlıklar var biz bizle çıksın demedik zayn daha iyilerini hak ettiği için diyoruz bunu beyninize koyun

    YanıtlaSil
  81. evet hiç ykışmıyorlar zayn daha iyilerine layık perrie çok makyaj yapıyo hani zayn dogal kızları seviyodu perrie sarışın syn hani esmer kızları seviyodu zayner olmama ragmen zayn ın bu durumuna saskınım

    YanıtlaSil
  82. Bennce çok saçmaladınız zayn mutlu gömrmüyomusunz nasıl fansıznız evt bende kıskandım ama perrie'yi kötülemeyi bırakn o zaynı mutlu ediyor..

    YanıtlaSil
  83. ondan nefret ediyorum sadece ünlü olmak için onu kullanıyo ağustos ayının başında little mix in albümü çıktı you tube a WMYB yazınca yan tarafta wings çıkıyo onlar ünlü oldular onları biz bile tanıyosak bu işin içinde zayn de var kim ne derse desin zayn i kullanıyo ......

    YanıtlaSil
  84. senden nefret ediyorum Perrie

    YanıtlaSil
  85. bu nasıl 18 yaşında yha kartlaşmış iyice estetik olacam diye tipsiz

    YanıtlaSil
  86. Bence bu dedikleriniz çok yanlış zayn adına çok sevindim bell,iki hayatından menun ve perrie de çok aşık bence Beyza çok haklı siz sadecce kendinizi küçük düşürüyosunuz bu sizin hayatınız deil zaynın hayatı bi kere zayn mutluysa bende mutluyum valla.

    YanıtlaSil
  87. HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  88. seven o sevgilisi sizi mi ilgilendirecek yapmayın allah aşkına

    YanıtlaSil
  89. Ya zaten zayn demis ki perry'yi sevmiyorum ondan haoslaniyorum demis :)))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  90. offffffffffffffffffffffffff zayn bunu nasıl yaparsın yaaa bu kız aptal ve çirkin berbat yüzlü sense akıllı fecii yakışıklı ve çok çekicisin o seni hak etmiyooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  91. zaten Perrie ve Zayn ciddi düşünmüyo zayn müslüman bi kızla evlenmek istiyo emin olun ayrılıcaklar ama dedigim gibi perrie çok yaşlı gösteriyo hiç yakışmıyosunuz ya :/

    YanıtlaSil
  92. ARKADAŞLAR LÜTFENNN YERLERE BOYA ATMAYIN.PERRIE ONLARI MAKYAJ MALZEMESİ SANIP BADANA FIRÇASIYLA YÜZÜNE SÜRÜYOR!!!!!
    AYRICA PERRIE AJDARLA EVLENSİNN

    YanıtlaSil
  93. zayn galiba kendine işkence etmeyi seviyo baksanıza kız arkadaşına yaaaa

    YanıtlaSil
  94. ya arkadaş bune yaa röpörtajda zayn diyoki esmer ve doğal kızlardan hoşlanıyorum offff yaaaaaaa ölüyom ben paranoyakk oldum onun için

    YanıtlaSil
  95. tamam esmer kızlardan, makyajsız kızlardan bahsediyor olabilir ama sonuçta bu aşk, perrie'nin sesinden, sözlerinden belki de görüntüsünden etkilenmiş olabilir. röportajda öyle dedi diye hayatını kısıtlayamaz.belli ki perrie'yi çok seviyor ve o da zayn'i... turneye çıktığında falan birbirlerini özlediklerini söylüyorlardı. siz yakıştırmıyorsunuz,açıkçası ben de yakıştırmıyorum ama aşk işte naparsın...

    YanıtlaSil
  96. perrie, zayn in yanında ninesi gibi duruyor ve hiç yakışmıyorlar ayrıca hayla birlikteler

    YanıtlaSil
  97. ya o kadın salakmı ya kocaman dünyada zaynımı buldu sinir oluyorummmm gıcık kız işte

    YanıtlaSil
  98. Birileri mal mal yorumlar yapmış onlara cevabım ! Zayn'İ sevmediğiniz için böyle yorumlar yapıyosunuz ay perrie çok doğal yok sanki zayn'i çok görüceksiniz fakarımm !!! Zayn sndee oldumu şimdi buu ağlıyorm yhaa :(((

    YanıtlaSil
  99. bi de zayn O DONUNU BİRAZ KALDIRSAN HANNY

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)