25 Nis 2012

One Direction İle Dalga Geçtiler

Çoğumuz One Direction'ın büyük hayranlarıyız. Harry, Niall, Zayn, Liam ve Louis'i çook tatlı buluyoruz. Youtube'da ünlü olan The Key Of Awesome, One Direction grubunun What Makes You Beautiful şarkısına komik bir video çekmiş. Gruptaki erkekler 1D grubundakiler kadar yakışıklı olmasalarda, kıyafetleri onlarınkiler gibi. Şarkıyı dinlerken sözlerin ne kadar saçma olduğunu anladım. Sizin de duymanızı istedim. İşte sözlerinin çevirisi:

Suratıma bak, çok şeker ve temiz
Şarkı söylememe izin veriyorlar, kekelsem de.
Takılıyoruz, havayı yumrukluyoruz
Çünkü bal porsuğu gibi umrumuzda bile değil!

Bu şarkı gay bir bilgisayarla yapıldı
Yüksek notadan söylüyoruz çünkü cinsiyetimiz belli değil.

Bebeğim biz gerçek grupları evlerine gönderip, bileklerini kestiriyoruz.
Bizler kıyametin 7. işaretiyiz.
Kaçıyoruz çünkü su nedir bilmiyoruz
Bilmiyorsun. Berbat olduğumuzu bilmiyorsun.
Erkek gruplarının ölüp, gittiğini sandın.
Ama kanser ve aids gibi çok güçlü ilerliyoruz.
10 milyon genç kız ve sapık yaşlılar yanılıyor olamaz.
Hadi bir noktaya toplanıp, kaçalım
Eşyaları göstermek çok eğlenceli, göster göster
Neredeyse bittiğimizi bilmiyoruz.

Ne oluyor? Tanganı görüyorum
Kızım, bende de aynısından olduğunu biliyor musun?
Plajdayız, spor yapıyoruz.
Plajlık eşyalar getirmedik, şort bile.

İşte buraya gelmesi için para verdikleri kız geliyor
Hadi hepimiz bir ılık biradan içelim.

Ben ve 4 arkadaşım seni umutsuzca istiyoruz
Şimdi bunu dışımdan söyleyince biraz ürpertici oldu
Buraya geri gel, hamilelik tehlikesi altında değilsin
Bilmiyoruz, cinsel organın ne olduğunu.
Hadi şimdi "na na" bölümünü yapalım.

Burası bizim "na na" yaptığımız bölüm.
Her hit şarkı "na na" bölümüne muhtaçtır
Gece "na na" diye bağırarak uyanacaksın.
Büyükannemin takma adı Nana

Ve şimdi bebeği yaptığın yeri gösteriyorum
Birinin büyüyüp, benimle beraber göstermesini istiyorum
Aynı beden kapri giymemiz gerçeğini sevdim
Bilmiyorum. Henüz gay olduğumu bilmiyorum
Birgün dolaptan çıkacak
Ben aşırı dozda eroin kullanacağım.
Birimiz Justin olacağız, sanırım o benim.
Ah sanmıyorum kardeşim, Justin ben olacağım.
Sen Fatone olacaksın! Canın cehenneme, ben müzikalde olacağım!


102 yorum:

  1. Bunların akıllarında var galiba.Çekemediler One Direction'ı .Böyle yaparak hayranlarını çok düşürecekler (eğer varsa) .!

    YanıtlaSil
  2. zaaaa salaklar ya :D One Direction nın tırnağı bile olamazlar :D

    YanıtlaSil
  3. siz The Key Of Awesome grubu kendinizden utanmalısınız.size bunun yanlış olduğunu kimse öğretmedi mi? one direction size böyle bir şey yapsa -ki yapmazlar- sizde üzülmez misiniz? onlardan özür dilemeniz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. AHahah kıskançlık bu olmalı.Beğenmiyolar ama nedense onların ÜNÜNÜ kullanıyolar.1D grupu bu kadar ünlü olmasaydı kimse bakmazdı buna..assdafsadadad acıyorum böyle tiplere.Tırnakları bile olamazlar 1D`nın.Sadece kendilerini rezil etmişler.ahaha acınası varlıklar =D

    YanıtlaSil
  5. 1Directioner!25 Nisan 2012 18:13

    Oha ya kaldım öle!Sözlere bak!Yalnız bunu gibi çok grup var bunu yapan One Direction'la dalga geçen özelliklede One Thing kilibine yapılan çok cover var.'Paradoy' adlı grubu da bi izleyin derim.(Belki bu siteye yüklersiniz)O da aynen böyle.Sözler hariç herşeyle dalga geçilmiş!
    -Merve

    YanıtlaSil
  6. şerefsizler ya azıcık şerefleri olsaydı bunu yapmazlardı .. şuursuzlar cık cık .

    YanıtlaSil
  7. bn bunlara dalarım arkadaş yaa.. siz nesiniz ki..küfür yasak olduğu içn kullanmıyorum yoksa ana avrat geçerdimm

    YanıtlaSil
  8. Böyle bir grup mu varmış ki? Anca başkalarıyla dalga geçtiklerini sanan Youtube ünlüsüdür.

    YanıtlaSil
  9. Bunlar kıskançlıktan başka bir şey değil, başka bir yorumu olamaz. Kendilerini küçük düşürmekten başka şey yaptıkları da yok. Herkes One Direction'un nasıl olduğunu biliyor böyle yaparak One Direction'un tırnakları bile olamayacaklarını kanıtladılar, sağolsunlar!

    YanıtlaSil
  10. yazıık one direction'ı çekemiyorlarmıymış...oyy kıyamam...çook yazıık şapşal yaratıklar.....

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar kıskançlıkta olmaz!
    Onlar seviliyorlar çünkü işlerinde çok iyiler.(ve yakışıklılar)eğer Directionerlar onları tanırlarsa linç edilirler :)

    YanıtlaSil
  12. Allah belalarını versin bunların ya tamam kıskanabilirsin ama bu kadar da olmaz ya pes.....

    YanıtlaSil
  13. iğrençççç ötesi... ünlü olmaya falan çalışmışlar heralde...öğğğğğkkkkk...

    YanıtlaSil
  14. ya şöyle bir şey var,bu grubun işi bu zaten,yani diğer birçok ünlüyle de dalga geçmişler.komik olduklarını sanıyolar ama hiç te öyle değil...

    YanıtlaSil
  15. evet bu yeni yayınlandı ben de izledim .. one direction geçici bi çılgınlık bence ama onları hala dinliyorum ve takip ediyorum (official site de dahil olmak üzere). insanların elde edemedikleri başarıyı başkalarının üzerinden kazanmaya çalışmaları fazlasıyla komik ki bunu başaramamışlar . hem ben size one direction parody'si olarak şunu tavsiye ederim çünkü bu video bir radyo programında onlara izletildi ve harry orda onun bir kopyasını istediğini falan istediğini söyledi.youtube da one direction parody yazın 2. video :) yaşlı insanlar var videoda hatırlatılır :) bence çok eğlendirici.hatta yorumlarda orjinalinden daha iyi olduğu ya da '1d'yi seviyorum ama bu tuhaf derecede komik ' diyenler var :)

    YanıtlaSil
  16. http://www.youtube.com/watch?v=HfVQO7K4wXc&feature=relmfu
    Justinli de var.

    YanıtlaSil
  17. yaa ne yapmaya çalışıyosunuz ... Ama beni hiç bi şekilde one directiondan soğutamazsınız !!!!!!!

    YanıtlaSil
  18. Bunlar kim?Daha yeni duyuyorum.Kendilerini 1D'ın ününü kullanarak tanıtmaya çalışmışlar ama salak gösterilerinden başka hiç bir şeylerini gösterememişler.Mallar ya...

    YanıtlaSil
  19. çekememişler abi gururları olsaydı pembe kilot giymezlerdi

    YanıtlaSil
  20. Salak o kilot değil tanga. :D :D :D :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  21. Dikkat çekmeye çalışıyorlar sanırım. Ama sormak istiyorum 1D size dava açsa neyinizi satarda ödersiniz. Ve de hiçbiriniz onlar kadar yakışıklı olamassınız. Hem bu videoyu çekme nedenleride kıskançlık olduğu açık. Yani kendinizi bu kdr küçük düşürmeye gerek yoktuu

    YanıtlaSil
  22. bunlar kendini ne sanıyolar adam olslar onları taklit etmenin kötğ olduğunu anlarlar. One direction ' ın neresi komikmiş önce onlar kendi haline baksın.Şarkı sözleri ne alaka sanki . Sanki one direction onlar için işinden vazgeçcek.Ay biziçekemiolar dye :@

    YanıtlaSil
  23. Saçmalamayın! TKOA sadece şarkılarla dalga geçer ve ünlülerin bile bu şarkılardan haberleri var onlar buna gülüyorlar. Her şarkıcıya bunu yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  24. One Direction bir seneye kalmaz sönecek bir grup. Başka biri çıkacak, unutulacak. Millet bunun farkında, dalga geçiyor işte.

    YanıtlaSil
  25. o kadar çok kıskanmışlar ki böle yapıolar one direction un tırnağı bile olamazlar :D

    YanıtlaSil
  26. bence one dırectıon gibi yapmışlar ve harika olmuş. bana göre bunun kıskançlıkla bir alakası yok neden böyle düşünüyorsunuz ki ? siz one dırectıona çok çılgınlar diyorsunuz evet doğru onlar çok çılgınlar ve gülmek için ellerinden ne geliyorsa yapıyorlar. bu çocularda onlar gibi insanları güldürmek için yapmışlar ve açıkcası ben izlerken çok güldüm.iyi günler :)

    YanıtlaSil
  27. bende bir directionerım. fakat gerçekten çok komikti. şimdi bazılarınız der sen gerçek directioner değilsin. diye ama ben o kişilere kulak asmam. bu çocuklar eğlence amaçlı yapmışlar kıskanma gibi bişi olduğunu sanmıyorum. izledikçe gülüyorum yaa :D

    YanıtlaSil
  28. ya one direction bu kadar çirkinmi bi kere onlrla kendinizi yan yana koymanız ayıp

    YanıtlaSil
  29. Yalnız varya acayip bir biçimde sinirlendim sizi bilmem ama onlara haddini bildirmeli

    YanıtlaSil
  30. yha kafalarını kopartırım ben onların ne sanıyor onlar kendilerini tepem attı yine yha

    YanıtlaSil
  31. başarılı olan herkesin nefret edeni vardır,eğer 1D bu kadar başarılı olmasaydı,bu kadar iyi olmasaydı emin olun bu videoda olmazdı,bu yüzden bir Directioner olarak hiç sinirlenmedim ama bunu yapan kişilerin bu haline acıdım,çünkü bu kıskançlıktan başka bir şey değil,sonuçta insan kıskanmadığı biriyle neden dalga geçsin ki ?

    YanıtlaSil
  32. Bunu kesinlikle çekemedikleri için yapmışlar. Ama kıskanmakta haklılar çünkü One Direction gibi yakışıklı ve tatlı değiller. Ama bu kadar da kıskanç olunmaz ki!!

    YanıtlaSil
  33. bence komik olmuş hem bunlar diğer ünlülerlede dalga geçiyorlar onları çekememekten değil komiklik olsun die

    YanıtlaSil
  34. The Key Of Awesome eğlence amaçlı bir çeşit grup.Bence gayet yetenekliler bir Directioner olarak bunu normal olarak karşılıyorum çünkü ünlülerin bir çoğuna bu çeşit videolar yapıyor The Key Of Awesome bkz:Eminem......

    YanıtlaSil
  35. çok fazla komiktii :D aslında Niall'ın yerindeki çocuk o kadar da kötü değildi de diğerleri çok ukalalardı bence :D

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. off sinir oldum salaklar siz kimsinizde 1d ile kendinizi karşılaştırıyosunuz tipolar

    YanıtlaSil
  38. cinsel içerikli sözler olmasa komikti.

    YanıtlaSil
  39. Üzgünüm ama haksız sayılırsınız.The Key Of Awesome grubu yükselmekte olan sanatçıların birçoğuna bu tarz videolar çekiyor.Bu one direction'ın gerçekten yükseldiğini gösterir.

    YanıtlaSil
  40. ben bunlara dalar elektriğimi alırım

    YanıtlaSil
  41. Oha ya bu kadar da olmaz!!! Sİz o söylediğiniz kelimeleri tek tek alın ve o g*t'ünüze sokun!!

    YanıtlaSil
  42. kimse one directıonla dalga geçemez

    YanıtlaSil
  43. 1Dyi kesin kıskanıyorsunuz Çünkü onlar çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  44. eşcinsel olduğunuzu biliyoruz sorun yok.

    YanıtlaSil
  45. kendilerini bişey sanıyolar işte mallar 1D yi çekemiyolarrr...

    YanıtlaSil
  46. one direction 1 yıla kalmaz söncek,unutulcak diyen arkadaşlar,SİZ ÖYLE SANIN! ayrıca çok uzadı onların 'gay' olduğu tartışması... artık onlar bu konuyu kendi aralarında espri yaptılar...

    YanıtlaSil
  47. şarkıyı başında kapattım bu kadar iğrenç bi şarkı olamaz bence one directionu kıskanıyorlar çekemiyorlar

    YanıtlaSil
  48. The Key Of Awesome Fan17 Haziran 2012 16:15

    The key of awesome insanların biraz eğlenmesi icin eglenceli bi program. One Direction u neden cekemesinler ki onlar bi müzik grubu gibi bisey degil. The key of awesome un internet sitesine bakabilirsiniz. Tum hit sarkılarla dalga geciyorlar. Sırf eglenmek icin. Onlar bu isi profesyonelce yapıyolar. Sizin dusundugunuz gibi bi grup kıskanc ergen degiller ! 1D yi de seviyorum, The key of awesome vazgeçilmez sitelerimden biri. 1D olmadan once de the key of awesome vardı .

    YanıtlaSil
  49. The Key Of Awesome Fan17 Haziran 2012 20:07

    cekemiyolar diyenler the key of awesome a bakarsanız ekibin icinde sadece bu cocukların olmadıgını gorebılırsınız. Ekibin icinde kadınlar daha yaslı adamlar falan var. Onlar neden cekemesin pardon da onlara ne 1D nizden :D bilmeden laf etmeyin :D

    YanıtlaSil
  50. The Key Of Awesome Fan19 Haziran 2012 11:49

    yorumları okuyorum kafayı yiycem
    1- The key of awesome bir muzik grubu degil
    2-The key of awesome tum şarkılarla dalga geçiyor ve zaten bunu eglenmek icin yapıyorlar baskalarını kıskandıkları icin degil
    3- One Direction bunlara dava açamaz hakları yok, binlerce sarkıyla dalga gecti The key of awesome.
    4- 1D olmadan once de the key of awesome vardı yani dava acsalar bile neleriyle oderler falan diyen kişilikler varya aranızda adamların parası var ki zaten boyle guzel setlerle boyle iyi parody ler yapıyolar!
    5- The key of awesome buyuk bir ekip yani sizin dusundugunuz gibi sırf bu 5 ergen tipli genc degiller, onyargılı yorumlar yapmak yerine the key of awesome hakkında birazz bisey bilseydiniz ekibin en az 20-25 kisiden olustugunu bilirdiniz ve ekipte sadece gencler yok kadınlar cocuklar... justin bieber parody lerinde oynayan cocuk 13 yasında ve bi de love the way you lie da da 6 yasında cocuklar oynuyo yani the key of awesome derken bu ekibin hepsini kastetmiş bulunuyosunuz.
    6- Hicbir unlu bisey dememisken 1 yıllık bi grup olan 1D neden sikayet etsin.
    7- Ben 1D yi severim ve onlar da gordulerse cok gulduklerıne eminim.
    8- The key of awesome parody lerini yaptıkları sarkıcılara, gruplara... saygı duyar.
    9- The key of awesome youtube unlusu olmaya calısan bi grup degil! cunku onlar zaten dunyaca unlu
    10- Hic bi unlu hele ki 1D bisey demezken size NOLUYO !?

    BU EKİP SAYESİNDE TUM SARKICILARIN ÜNÜ ARTIYO YANİ BU KOTU BİSEY DEGİL ,
    SACMALAMAYI KESİN :)
    Kimseye laf etmiyorum ama the key of awesome ın hakkını yemeyin :)))))))))))

    YanıtlaSil
  51. tam denge problemliler iğrençler one directionun önünden bile geçemezler

    YanıtlaSil
  52. hiç bir insan bu kadar seviyesini düşüremez one direction kim onlar kim ancak onlar budalalıklarıyla milleti eğlendirmeye çalışırlar oysa one direction sevimlilikleriyle insan biraz örnek alırr yaa

    YanıtlaSil
  53. Farkındaysanız hep büyük sanatçılara yapıyolar bunları ve üstelik onlar gay deil çünkü 1D tanga giymiyo klipdeki gibi onlar giymiş öyle bir mallı 1D asla yapmaz uzun lafın kısası bunlar tam bi yuvarlak :D:D:D

    YanıtlaSil
  54. 1D şaka olsa bile tanga giymez bir üstteki yorumu bn yazdım

    YanıtlaSil
  55. bunlar ONE DIRECTION'ın tırnağı bile olamazlar.güya ONE DIRECTION'ı düşürmeye çalışmışlar ama bence kendileri yerin dibine girmiş.ONE DIRECTION böyle saçma şeylerle ne hayran kaybeder ne de düşer.ama bazı insanlar çekemedikleri için böyle saçma şeyler yapıyolar.

    YanıtlaSil
  56. orospunun evlatları şarkı sözlerine bak ağızlarına ne kadar da yakışmış tabi insan doğuştan amcık oluncaa böle olması normal

    YanıtlaSil
  57. ÇEKEMEDİLER ONE DİRECTİON ' U KALPLERİMİZDE OLDUĞU İÇİN KISKANSINLAR BÖYLE YAPARAK DAHA BİR YERE VARAMAZLAR <3 MALLAR

    YanıtlaSil
  58. ''one direction'u kıskanmışlar onların tırnağı bile olamazsınız''diyenler ne kadar da klişesiniz!Yani size ne!Onlar bir ekip ve adı üstünde parody yani böyle bir kavram olduğunu o kalın directioner kafanıza sokmalısınz!Dalga geçmek değil KOMİKLİK!!
    Ve ben çok güldüm çünkü yaratıcı ama siz yine bildiğinizi okursunuz şu arkasına saklandığınız directioner kabuğundan çıkın ve etrafınıza bakın yaptıkları müzikle ilgilenin tipleriyle değil!!!

    YanıtlaSil
  59. Kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş.İşte bunlarınkide ondan.Siz ONE DİRECTİON'la alay etmek için klip yapmak yerine kendinize bir klip yapsaydınızda görseydik.Belki o zaman 2-3 kişi beğenrdi..Bence böyle yaparak One Direction hayranlarından büyük tepki alıyosunuz beyler..Özellkilede benden

    YanıtlaSil
  60. haha kıskançlığın böylesi ya gülmekten kırıldım bi insan kendini ancak en iyi böyle rezil edebilirdii :D :D

    YanıtlaSil
  61. Size inanamıyorum yorumcular lütfen bu grubun amacının one directionla yarışmak olmadığını anlayın dalga deği bu bizim gülmemiz için yapılmış.Neden bunu anlamakta zorlanıyorsuz.Pardon ama bu grup parody grubu, et yok kedi yok olayı bambaşka bir yöne çektiniz, hem ne tepkisi the key of awsome büyük bir grup sizin tepkilerinizi duymaz bile.Eminim one direction bile gülmüştür çünkü komik, sizin güldüğünüz''ayy harry konuştu ve espiri yaptı hayatımın esprisydi o aksanla o kadar tatlı ki yaaaa'' ise işte siz de klişesiniz.Hem düzenli takip ettiğim bir blog olan en son neler oldu bloguna inanamıyorum ben daha objektif olmalarını beklerken hat safada bir subjektiflikle karşılaştım ve şaşırdım çünkü tüm günümü bu blogda geçirebilirim hem bu parody eski yani bunu daha geç yayınlamanız demode,LÜTFEN BİRAZ OBJEKTİF YAKLAŞIM.Ayrıca one direction boy band hem de pop tarzı bir boy band yani rock band olmadığına göre pek uzun dayanacaklarını zannetmiyorum ama what makes you beautiful şarkısı güzeldi biraz gotta be you yu beğendim one thingi hiç beğenmedim onun yerine bu parodyi koysalardı daha iyi olurdu kısaca herkes istediğini desin ama şu directioner kabuğunuzdan çıkın ve etrafa farklı bakın...

    YanıtlaSil
  62. Size inanamıyorum yorumcular lütfen bu grubun amacının one directionla yarışmak olmadığını anlayın dalga deği bu bizim gülmemiz için yapılmış.Neden bunu anlamakta zorlanıyorsuz.Pardon ama bu grup parody grubu, et yok kedi yok olayı bambaşka bir yöne çektiniz, hem ne tepkisi the key of awsome büyük bir grup sizin tepkilerinizi duymaz bile.Eminim one direction bile gülmüştür çünkü komik, sizin güldüğünüz''ayy harry konuştu ve espiri yaptı hayatımın esprisydi o aksanla o kadar tatlı ki yaaaa'' ise işte siz de klişesiniz.Hem düzenli takip ettiğim bir blog olan en son neler oldu bloguna inanamıyorum ben daha objektif olmalarını beklerken hat safada bir subjektiflikle karşılaştım ve şaşırdım çünkü tüm günümü bu blogda geçirebilirim hem bu parody eski yani bunu daha geç yayınlamanız demode,LÜTFEN BİRAZ OBJEKTİF YAKLAŞIM.Ayrıca one direction boy band hem de pop tarzı bir boy band yani rock band olmadığına göre pek uzun dayanacaklarını zannetmiyorum ama what makes you beautiful şarkısı güzeldi biraz gotta be you yu beğendim one thingi hiç beğenmedim onun yerine bu parodyi koysalardı daha iyi olurdu kısaca herkes istediğini desin ama şu directioner kabuğunuzdan çıkın ve etrafa farklı bakın...
    ANTİ-KA

    YanıtlaSil
  63. ANTİ-KA doğru demiş, destekliyorm

    YanıtlaSil
  64. anti-ka ne oluyor? ben anlamadım. ama gerçekten bizi güldürmek için kendilerini rezil etmemeliydiler.ayrıca kimse kimsenin yorumuna kötü bir şey söylemesin. herkesin kendi görüşü. ben bir ONE DIRECTION fanıyım. eğer bu grubun fanları varsa ,bu onların seçimi ve bu da bizim seçimimiz. ben bu sözleri okuyunca sinirlenmedim değil.çünkü sıkı DIRECTION fanı bunu okuyunca çok kötü anlar . ben de sıkı bir fanım .bu kadar köyü sözler yapmamalılardı.'buraya gel hamilelik tehlikesi altında değilsin' falan noluyo? yorumun başında kendimi tutmaya çalıştım ama yuh yani! bunu istediğiniz herkese yapın yine aynı tepkiyi gösteririm ! yuh !!!!!!!!!!!! I LOVE YOU ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  65. merhaba üsteki yorum bana ait. videoyu hazırlayan adamın KESHA'sını falanda izledim güzel ama burada sözleri abartmışlar. kimse kötü düşünmesin.

    YanıtlaSil
  66. Vay pislikler. siz kimsiniz ki mk dalga geçiyorsunuz! O gruptakiler sizi teker teker ... varya !

    YanıtlaSil
  67. one directionun tırnağı olamazlr.. .s .s böyle salakça şeylerle gelmeyn lütfn .s .s

    YanıtlaSil
  68. bu da benim görüşüm siz gülün diye yapılmış bu parody ben ilk kez izlediğimde de güldüm ÇÜNKÜ KOMİK... yani siz directionerler gülmediniz ama ben
    güldüm...etrafa at gözlükleriyle bakmayın sizde biraz gülün.:O

    YanıtlaSil
  69. bu da benim görüşüm siz gülün diye yapılmış bu parody ben ilk kez izlediğimde de güldüm ÇÜNKÜ KOMİK... yani siz directionerler gülmediniz ama ben
    güldüm...etrafa at gözlükleriyle bakmayın sizde biraz gülün.:O
    ANTİ-KA

    YanıtlaSil
  70. Yeter ama cidden diyorum bu kadarı bence çok fazla 1D ile neden dalga geçilir ki onlar o dediklerinden falan değil. Ben buna gülemem. Komik değil çünkü gülmem !

    YanıtlaSil
  71. !D yi seviyoum ama the key of awesome nın vdeolarınada bayılıyorum :D komik olmus ama bu 1d için ktü bsey degil sonucta hcbir hayranı bu vdeoyu izledikten sonra onlardan sogumayacak.

    YanıtlaSil
  72. gerizekalılar onlar gibi olun dişimi kırarım be sizin gibiler sapıklık düşünür

    YanıtlaSil
  73. Çok kıskandılar ay kıyamam tıpe bak öl daha iyi

    YanıtlaSil
  74. Ne sanıyolar kendilerini ya

    YanıtlaSil
  75. noluyo lan adam olun hepinizi gebertirim siz kim oluyorsunuzda benim hayatımın anlamlarıyla dalga geçiyorsunuz sizi gebertirim ayağınızı denk alın lan (tabi anlarlarsa ne mutlu bana )

    YanıtlaSil
  76. ben güldüm özellikle kız düştü ya koptum ama yani şarkının bazı yerleri midemi bulandırdı ama şu nanana olayına koptum.. bunu yazan ben küçük bir şehirde yaşadığım için ankaradan 1d albümünü aldığında mağazanın ortasında oynayarak kandini rezil eden kız:) anlayın artık gerçek bi fanım ama şunu atlamışlar liam bira içemez çünkü 2. böbreği yeni olmuş yani daha faaliyette deil :)ve keşke 1d ye yapmasalardı biraz üzüldüm mesela justin bieber a yapsalardı üzülmezdim:(

    YanıtlaSil
  77. Bence kız arkadaşları da 1D ye hayrandı e doğal olarak onlarda kıskandı .

    YanıtlaSil
  78. 1D yi kıskanmışlar bunu yapan çok aptalmış grubu kıskanmışlar. 1D dünyanın en iyi grubu bunu bilsinler.

    YanıtlaSil
  79. kendini manyak etmişler :D yazıkkk

    YanıtlaSil
  80. yazık yha doktorlar kendi haline bırakın dediler :D

    YanıtlaSil
  81. Bunlar ne ki emin olun her okulda kızlar one directiona aşık diye aklınıza gelemiyecek kötü sözler söylüyorlar ve bende bizim okulda onlara aynı şekilde kötü söz söylerken yakaladım akılları sıra dalga geçiyolar ama şunu bilmiyorlar bu şekilde sadece seviyelerini belli ederler o zaman
    I LOVE YOU ONE DİRECTİON

    FOREVER BOYS =)

    YanıtlaSil
  82. sözler şarkıya bile uymuyor... ahlaksızlar

    YanıtlaSil
  83. allah cezalarını versin ya kopeklere bak irenç one direction la dalga geçemezler sadece kıyafetleri benziyo bunlarda hiç tip diye bişey şerefsiz ahlaksızlarrr!!!

    YanıtlaSil
  84. onların o küçücük beyinleri one directionı anlayamaz

    YanıtlaSil
  85. asdfghjkl :D 1D bunları dikkate bile almaz sallayın :D

    YanıtlaSil
  86. Ahaha Tiplere Bak kendisine pembe kilot pek çok yakışmış Kendilerini Bi bok Sanıyolarr . Saflarr :P

    YanıtlaSil
  87. Çokda guzel yapmıslar bence cok zevklı ayrıca 1D'den nefreet edıyoruuuumm .

    YanıtlaSil
  88. Ben one direction antisi değilim şarkıları da güzel severim yani :D ama doğrusunu söylemek gerekirse bu gerçekten komik olmuş :D BENCE.

    YanıtlaSil
  89. Onlar gay değiller sadece çok iyi arkadaşlar ve yabancılar nasıl öyle olduklarını düşünüyorlar ya Louis bu yüzden üzülmüştü ve kızmıştı Larry hakkında çünkü herkes çıktıklarını düşünüyor o tuhaf hikayeler yüzünden çocuklar artık eskisi gibi rahat davranamıyorlar bence kameralar karşısında...

    YanıtlaSil
  90. var ya böyle insanlar pardon hayvanlar benm sinir krizi geçirmeme sebeb oluyorlar hiçbiri ONE DİRECTİON'IN kestiği tırnakları bile olmaya layik değiller olamazlar

    YanıtlaSil
  91. kendi çaplarında eğlenmişler... sözleri ile kendilerini yansıtmışlar one direction'un yanından bile geçemezler

    YanıtlaSil
  92. Onların aklı yok ya resmen onların tırnağının üçünün ucu bilene olamazlar hatta onların dışkısı bilene olamazlar onlar onları sevmeyenlere ben bişeyler demem herkesin kendi tarzı vardır ama onlarla dalga geçenlere cehennemin dibinde olsalar bilene bulur ve onların canını okurum Allah'ın belaları kıskaçlar iste ne olacak tumkizlar onları seviyor onlar da bunun altında kalmamaya çalışıyor âma one direction onları öyle bir ezerkitek bir parçasını bilene bulamazsınız o yüzden boyunuzdan büyük hemde çok ama çok büyük kişilerle yarışmayın rezil olursunuz zaten bir kaç küsmeyin olmuş bilene

    YanıtlaSil
  93. acaba bunlar beyni olduklarına inanıyorlar mı

    YanıtlaSil
  94. ben onları kale bile almıyorum okadar aciz durumdalar orada one direction u değil kendilerini küçük düşürmüşler beyin bedavalar işte(insanların çenelerini kapama özzellikleri var onlar neden kullanmıyor acaba)gerçi onlar insan değil ya anlamazlar.

    YanıtlaSil
  95. oraya gelirim hepsini gebertirim adresinizi verin lan !!

    YanıtlaSil
  96. siz ne yaptığınızı sanıyonuz lan o.ç one direction bunları duysa sıçar beyninize lan ilk önce adam olunda sonra taklit edin amk . kendinizi ne sanıyosunuzkii piçlerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  97. sız one direction tırna bile olmasınız o.ç aklınızı tufaletemi unutunuz

    YanıtlaSil
  98. bune ya çok saçma olmuş olurda bu kadar kıskançlık olmaz bune ya ne kadar tipsizler ne kadar mallar onlar 1D gibi olabilirlermi allahım sen o akılsızlara akıl ver ıyyyyyyyyyyyy çok tipsizler herry niall zayn lois liam gibi yakışıklı ve tatlı olduklarını mı zannediyolar ııııy midem bulanfı tipsizler sesleride çok kötü çıkmış

    YanıtlaSil
  99. teşekkürler bunu izledikten sonra one directiona baştan aşık oldum sizin gibi değiller çünkü farklılar tatlılar saçmalamışsınız ama yine de isteğiniz onlara benzemek ama hala evrim geçirememişsiniz ilk önce insan olun ondan sonra one direction olmak kalsın kolay gelsin karşınızda insan olmak için 1 asır var yeter mi bilmemem allah kolaylık versin ve unutmadan biraz da akıl yaaa tamam itiraf edeyim çoook daha fazla akıl versin.

    YanıtlaSil
  100. 1D üzerinden kolaay para ne güzel,ama bu tür videolar 1D'nin yararına kötüde iyi de bir haber olsa onların gündemde kalmasına ve unutulmamasına neden oluyor.. ama sozler komik sadece şu çocuk yapma olayı abartıydı. ..Bir Directioner

    YanıtlaSil
  101. ben bunlari doverim arkadas bunlar ne yaptiklarini saniyolar yaa resmen one directionu kiskaniyolar sacma sapan seyler yapiyolar yaa bu nedir kardesim yaa bi insanda gurur varsa bunu yapmaz!! Allah akil fikir dagitirken bu salaklar tuvalette miydi acaba yaa afedersiniz ama kendilerini bi bok saniyolar !!!


    Bir Directioner

    YanıtlaSil
  102. Hahah garibanlar 'One Direction'ı cekememişler işte :D adsd :D Tabi onlar kadar başarılı değiller ya :D Bırakın takılsınlar ya kendileri rezil olyo

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)