25 Nis 2012

Selena Gomez Tarzı Hakkında Konuştu

Selena Gomez, kendi markası olan Dream Out Loud için tekrar kamera karşısına geçti! Birbirinden güzel pozlar veren güzel yıldız, aynı zamanda yabancı bir dergiyle stili hakkında konuştu;
Soru: Tarzını nasıl tanımlarsın?
Oldukça klasik. Onu tanımlamamın tek yolu bu. Abartmayı sevmiyorum. Müzik videolarımdaki tarzımda bile bu geçerli. Bunda birazcık tembelliğimin de etkisi var tabi.
Soru: Bu sezon genellikle neler giyiyorsun?
Çeşitli sevimli tişörtler. Delikli örgü kazaklar. Bu örgü kazaklardan büyük bir tanesine sahibim ve onu her şeyin üzerine giyebiliyorum.
Soru: İlkbahar kıyafetin nedir?
 Hoş bir etek ve elbiseyle kombinlenmiş bir üst gibi bol şeyleri seviyorum. Yaz aylarında, bana yapışan bir şey istemiyorum.
Soru: Dream Out Loud, süper derecede hesaplı. Bunun bu kadar erişilebilir olması senin için neden önemli?
 Giymek için ucuz ve sevimli şeyler bulmanın kolay olmadığını biliyorum. Büyürken hep Abercrombie, Aeropostale ve American Eagle gibi markalar kullandım ama bunu asla göz önüne çıkaramadım. Çok yönlü bir çizgi yapmak istiyordum ama bu çok güzel ve biraz pahalı görünüyordu.
Soru: Tasarım sürecine dahil oldun mu?
 Oldukça fazla. Böyle muhteşem bir ekibe sahibim ve onlar gerçekten vizyonumla bana yardım ettiler. Çizim yapmada korkuncum. Bir şey tarif ederken garip şeyler söylüyorum ve onlar bunu mükemmel şekilde iletiyorlar. Sonra ben onu çalıyorum, giyiyorum ve beğendiğimi görüyorum. O raflarda benim beğenmediğim hiçbir şey yok.
Soru: Her zaman çantanda bulunan güzellik ürünleri neler?
Losyonlar. Çok fazla seyahat ediyorum ve bu, cildimin kurumasına neden oluyor. Her zaman iki şişe bulundururum. Ayrıca çok fazla dudak nemlendiricim var. Burt's Bees ya da Rose Bud kullanıyorum. Ve saç bağlarım var, çünkü ben daima saçlarımla oynuyorum.
Soru: Sonbahar koleksiyonu için ilham kaynağın ne?
 Bir tema yok. Sonbahar çizgileri çok sıcak olur ve bizim pırıltı ve pullarla ilgili ipuçlarımız ve birçok sevimli eteğimiz var. Ama benim favorim; dantel detaylı, kadife ve yüksek belli şortlar. Bunların kestane ve siyah renklilerinden bende var. Ayrıca tayt ve bir çift çizme, bu ikisi de gerçekten çok tatlı.
Soru:  Okul dönüş görünümün nasıl olurdu?
 Etrafımı karıştırır ve ilk birkaç hafta için en az 5 yeni kıyafet alırdım. Ve sonra hepsi terlemeyle sonuçlanırdı. Ama ilk iki hafta boyunca, mükemmel görünürdüm! Sorunun cevabına gelirsek; taytlar, çünkü çok rahatlar. Ve dergilerdeki gibi renkli okul şeyleri.
Soru: En unutulmaz okula dönüş kıyafetin neydi?
 Öyle bir şeyim varsa bilmiyorum. Ama satıştan bir Steve Madden ayakkabılarım olduğunu hatırlıyorum ve bu benim favori eşyam. Bunun 8. sınıf olduğunu düşünüyorum.
Soru: Yaklaşan parfüm planın dışında, gelecekteki planların neler?
 Her şey gerçekten eğlenceliydi ve parfüm serisi için gerçekten çok heyecanlıyım. Ama filmler yapıyorum ve bunlara odaklanmış durumdayım. Bu hafta bir film için Bulgaristan'a gidiyorum!
Soru: Güzel! Peki neler götüreceksin?
 Doğrusu, bunu sormak zorunda kaldım. Bu sıradanlıklar ve sıcaklıklar bir tür eğlence. Akışlı etekler ve kesilmiş tişörtler götürüyorum.

3 yorum:

  1. Kıyafetlere bayıldım!Şu Kmart Türkiye'de de olsaydı keşke ya!!Off!
    -Merve

    YanıtlaSil
  2. DOL keşke türkiye'ye de gelse .. parfümü de öylee! yeni filmini sabırsızlıkla bekliyorum :) bu arada çekimlere bayıldımm <3

    YanıtlaSil
  3. güzel kıyafetler
    4 ve 6 benim tarzım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)