25 Nis 2012

Beyonce Dünyanın En Güzel Kadını Seçildi

Beyonce, People dergisi tarafından 2012 Yılının En Güzel Kadını seçildi. 30 yaşındaki şarkıcı dergiye şunları söyledi:

"Kendimi hiç olmadığım kadar güzel hissediyorum. Çünkü doğum yaptım. Kendimi hiç bu kadar bağlı hissetmemiştim. Dünya da böyle bir amacım olduğunu bilmiyordum. Bir kız bebeğe sahibim. Dünyada gerçek bir mirasım var. "Aşk" kelimesi şuan benim için çok farklı birşey ifade ediyor."

İşte listedeki diğer güzel bayanlar:

1. Beyonce
2. Sofia Vergara
3. Charlize Theron
4. Lily Collins
5. Madeleine Stowe
6. Christina Henricks
7. Michelle Williams
8. Paula Patton
9. Miranda Lambert
10. Kate Middleton

4 yorum:

  1. Lily Collins mi?Bu ne ya bu var ve Selena yok mu?Pee!!!!!
    -Merve

    YanıtlaSil
  2. Kraliçem benim ! İyi ki varsın sen !

    YanıtlaSil
  3. Bakın liliy colins de ne demek oluyo şimdi.Tamam kraliçe harika çok güzel ama olmamış lily colins hayır.En azından Candice Acola olsa imiş bari.

    YanıtlaSil
  4. yalnız o Christina Hendricks olcak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)