8 Kas 2011

Twilight, Bruno Mars'a Şarkı Yazdırmada Yardım Etti!

 
Bruno Mars'ı 'Just the way you are' ve 'Grenade' şarkılarıyla çok iyi tanıyoruz. Başarılı müzisyen Twilight Efsanesi; Şafak Vakti Bölüm 1 için şarkı yapmıştı. Şarkının klibi henüz çıkmadı çok yakında çıkacak ama Youtube'da şimdiden 18 milyon tık aldı! Peki Bruno Mars şarkıyı nasıl yazdı ? Kendi ağzından anlattı;
Şafak Vaktini sahnelerini görmek için bana bir şans verdiler. Sahnede çifti görünce 'Başladığım şarkı bunun için mükemmel olabilir' dedim. Bir çok karı-koca ilişkili sahneler gördüm. Evlendiklerini de görmüş olabilirim. 'It will rain' videosu geçen ay yayınlanacaktı, ve bunun için çok üzgünüm. Bu işi ciddiye alıyorum eğer video doğru olmamışsa onu koymam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)