27 Eyl 2011

Bruno Mars'ın Twilight için Yaptığı Şarkı 'It Will Rain' Çıktı

18 Kasım'da vizyona girecek olan Şafak Vakti Part 1'in soundtrack parçalarını sizinle de paylaşmıştık. Bruno Mars, Şafak Vakti Part 1 için şarkı yapacağını daha önce belirtmişti. Herkes merakla bu şarkıyı beklerken bir sürpriz oldu ve şarkı bugün (Salı günü) iTunes'a satışa sunuldu. Şarkının ismi ise 'It Will Rain' oldu. Single, slow bir parça olmasına rağmen youtube'da şuan 100,000 izleyiciye ulaştı. Bizce single çok hoş ve dinlendirici bir havası var. Peki siz bu single hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. Ben facebookta ki sayfama haber başlıklarınızla alıyorum haberin tamamınıı yayınlamıyorum ama başka sayfalarda yayınlıyorum tamamını kesinlikle link belirtiyorum asla emek hırsızlığına karşıyım tamamen linkle alıyorum

    YanıtlaSil
  2. şarkıya bayıldım..1 taşla 2 kuş olmuş..hem bruno mars,hem twilight :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)