18 Kas 2011

Rihanna: Bekar Olmak İğrenç

Rihanna, Esquire dergisi tarafından Yaşayan En Seksi Kadın seçildi. Ama her nedense hala bekar! Ellen Show'a katılan şarkıcı bunun iğrenç olduğunu ve tüm zamanını kariyerine adadığını söylüyor:
"Şuan biriyle çıkmıyorum. Ben erkeğin 'emin' olmasını istiyorum yani onun erkek, benim kadın olduğumu anlamalıyım. Ben onun için erkek olamam. Bekar olmaktan memnun değilim. Pek de havalı birşey değil. İğrenç birşey, ama durum bu... İşime çok odaklandım ve bu kesinlikle kişisel hayatımı etkiliyor. Kişisel bir hayatım yok. Bu yüzden hep Twitter'dayım. Orda hayranlarımla konuşabiliyorum. Telefonum pek çalmıyor."
Aynı zamanda Rihanna, X-Factor'de We Found Love şarkısını seslendirdi.

1 yorum:

  1. eğer gerçekten evlenmek isteseydi onunla evlenecek yüzlerce erkek var bence <3
    napsak ki acaba? esra erolla izdivaç programına mı çıkarsak riri'yi xD :D :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)