18 Kas 2011

Ashley Greene'ye Garip Hayran Mektubu

Ashley Greene, son çıkan filmi olan Şafak Vakti'ni tanıtırken birçok ülke gezmiş ve birçok hayranıyla karşılaşmış. Bir hayranından ise çok garip bir mektup almış. Jimmy Fallon'ın programına katılan Ashley, olayı şöyle anlatıyor:
"İsveç'te çok hırslı bir hayranım vardı. Çok feci bir şekilde ağlıyordu. Bayılacak sandım. Yanına gittim ve ona sarıldım. O da bana bir not verdi. Notta şöyle yazıyordu. 'Sevgili Ashley, bunu büyük ihtimalle okumayacaksın. Ama denemeye değer. Büyük bir hayranınım. Gerçekten öyleyim. Seni de oynadığın karakteride çok seviyorum ve bence bu işi çok iyi yapıyorsun. Ama bu mektubu yazmamın amacı bu değildi. Senden isteğim benim için çok önemli olan bir iyilik yapman. Bu mektubu Miley Cyrus'a verir misin?' "
Gerçekten garip bir mektup!

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)