8 Kas 2011

Liam Hemsworth Kardeşi Yüzünden Takıntıda!

Hepimiz biliyoruz ki Liam Hemsworth yakışıklı olduğu kadar da fit bir insan. Fakat Liam'ın kardeşi Chris böyle düşünmüyormuş. Liam'ı 'Hunger Games' görünümü için uyarmış Chris. Liam şöyle anlatıyor;
''Filmde herkes çok aç,yani ben biraz daha tok görünmek istiyorum.Kardeşim bana çekimlere başlamadan önce kilo almam gerektiği hakkında bir mesaj attı.Anlatmak istediği,filmin adının 'Açlık Oyunları' olduğunu 'Yeme Oyunları' olmadığıydı.Bu bir uyanış çağrısıydı.Mesajdan sonra kardeşime ''Bana şişman falan mı demek istiyorsun?'' diye mesaj attım ve aynada kendime bakmaya başladım!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)