9 Kas 2011

Elizabeth Olsen 'Wonderland Magazine' Konuğu

Mary Kate ve Ashley Olsen'ın küçük kardeşi olan Elizabeth Olsen,'Wonderland Magazine' için kamera karşısına geçti.21 yaşındaki Elizabeth bakalım dergiyle neler paylamış;

Kardeşlerinin herkesin gözü önünde büyümeleri:
''Kendimi bir genç olarak herkesin gözü önünde büyürken canlandıramıyorum-aslında bunu düşünebilirim çünkü nasıl olduğunu gördüm.Herkesin büyüdüğü kritik bir zamandı.Kardeşlerimi kendi yollarından görmenin nasıl harika olduğunu hiç düşünmedim.''
Küçükken içinde olduğu erkek kıyafetleri takıntısı;
Küçükken sadece erkek kıyafetleri giymek isterdim.Moda bölümü ile ilgilenmezdim.Şuanda Chanel markına takıntılıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)