26 Eki 2011

Ashley Greene "BlackBook" Dergisinin Kapağında

Blackbook dergisi Aralık ayında Ashley Greene'i konuk etti. İşte derginin 24 yaşındaki oyuncu ile yaptığı röportajın bir kısmı:

Sevgili Söylentileri Konusunda:
Ben bir oyuncu değilim. Ben profesyonel bir sevgiliyim! Herkesle çıkarım. Los Angeles'taki kardeşim bile dedikodumuz çıkacak diye benimle gezmek istemiyor.
Hollywood'tan Önceki Hayatı Hakkında:
Okulumun karşısındaki kuru temizlemecide çalıştım. Hosteslik yaptım. Bowling salonunda, butikte, otelde, restorantta çalıştım. Modellik yaptım. Heryerde çalıştım ve hiç kovulmadım!
"Alacakaranlık"taki Alice Rolü Hakkında:
Herkes Alice'i dostu olarak görüyor. Genç idol olmak dokunulmaz, ulaşılamaz, harika birşey. Herkes yanıma gelip bana sarılmak istiyor. Hayır, bir tutam saçımı istemiyorlar. Karakterimle ve benle bağlantı kuruyorlar. Kendimi genç idol olarak görmüyorum. Genç idol olan Justin Bieber, ben değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)