27 Tem 2011

Rihanna: Bence Artık Pop Yıldızları, Rock Yıldızı Olamıyor

Rihanna, harika bir yıl geçirdi desek yanlış olmaz. Bu yıl son albümü Loud'dan çıkardığı her şarkı büyük hit oldu. İşte bu yüzden Glamour dergisinin kapağında ve dergi onunla küçük bir röportaj yapmış.
Rol model olmak hakkında:
"Kariyerimin ilk zamanlarında bu benim için çok zor birşeydi. Pembe yada kırmızı ruj süremiyordum. Çok tuhaftı. Genç bir hayran kitlem vardı ve beni taze tutmaya çalışıyorlardı. Ama ben kendim olmak istedim. Şımarık olmam, davranışlarım... şuanda bu benim."
Dürüstlük hakkında:
"Bence dürüstlük hayatta son kurtuluş yolu. İnsanlar gerçekten utanıp onu halının altına süpürüyorlar. Ama bir süre sonra halıyı kaldırdıklarında orda çok kir görüyorlar ve dürüst olmayı seçiyorlar."
Bayan Müzisyen Arkadaşlar hakkında:
"Bir paket var. İçinde ben, Beyonce, Gaga, Katy Perry var. Başka? ve Ke$ha tabii. Bu kadınlar şuanda kesinlikle müziğe hakimler. Çünkü biz rekabetçi varlıklarız. Sanırım müzik hiç bu kadar heyecanlı olmamıştı."
Örnek olmak hakkında:
"Şuanda çok iyi bir örnek olmaya çalışıyorum. Ama aynı zamanda hayatımı yaşıyorum... Bence artık pop yıldızları, rock yıldızı olamıyor çünkü rol model olmak zorundalar ve bu işin eğlencesini kaçırıyor. Ama biz sanatla eğlenmek istiyoruz."
Tarz anlayışı hakkında:
"Giyinirken garip şeyler seçiyorum ve bunları güzel göstermeye çalışıyorum. İnsanların beni görünce "Bu ne giymiş böyle?!" demelerini istiyorum."
Kankası Katy Perry Hakkında:
"Dürüst olmak gerekirse tüm arkadaşlarım erkek. Ama onunla tanıştığımda, üstünde düzenle düğmesi olmamasına şaşırdım. Katy Perry ve Lady Gaga, olmak istekleri gibi, düşünmek istedikleri ve konuşmak istedikleri gibiler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)