3 Şub 2012

Joe Jonas, Delena Hakkında Konuştu!

Jonas Brothers'ın üyesi olan Joe Jonas, Demi Lovato ve Selena Gomez hakkında bir röportaj verdi. O röpartaja bir göz atalım.
Röportajer: ‎Selena ve Demi ile arkadaş mısın?
Joe: Evet, ikisi de benim çok iyi arkadaşlarım.
Röportajer: Onların dostluğu hakkında ne düşünüyorsun?
Joe: Ben böyle bir soruya çalışmamıştım! *gülüyor* Selena ve Demi çok güzel kızlar ve Selena çok hoş biri. O benim kardeşimin eski kız arkadaşı ve biz beraber çok eğleniyoruz. Nefret edilmeyi hak etmeyen birisi. Demi ise.. Demi benim için çok özel. O çok yetenekli ve harika bir kız. O çok dayanıklı. Onlar birbirlerini tamamlıyorlar, tıpkı Kevin-Nick ve ben gibiler. Kendileri gibi dostluklarının da kırılmaz olduğuna inanıyorum.
Anlaşılan Joe da, Delena'yı destekleyenlerden... 

7 yorum:

  1. Joe sen Demi'ye çok yanlış yaptın çok .d

    YanıtlaSil
  2. Demi lovato benim için çok özel diyosunda neden ilişkini bitirdin.Birbirinize çok yakışıyosunuz bence.

    YanıtlaSil
  3. demi sonny nin yıldızında oynamıyor mydu?

    YanıtlaSil
  4. Joe demiye birşey yapmadı

    YanıtlaSil
  5. Joe'da benim gibi Delena'yı destekleyenlerden :)

    YanıtlaSil
  6. Bence hiçbir zaman ayrılmamalılar Delena'ya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. joe kesinlikle Demiden ayrılmakla çok büyük hata yaptı. Ne olursa olsun ben barışacaklarına inanıyorum.Zaten Joe yakın zamandaki bir röportajında Demiyle olan arkadaşlığımı ne olurs olsun düzelticem demiş.Sen istersinde bakalım Demi seni geri ister mi.Ama umarım barışırlar.Birbirlerine çok yakışıyolar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)