5 Şub 2012

Justin Bieber : 'Hayranlarımın Düşüncelerini Önemsiyorum'

Justin Bieber dün Miami'de kaykay yaparken görüntülendi. Bieber şuanda stüdyoda çok çalışıyor ve sürekli onu stüdyo çıkışı görüyoruz ama bu arada da bir sürü röportaj yapıyor ve programlara katlıyor. Yani çok yoğun bir hayatı var! JB bunu anlatmak için de şöyle bir tweet atmış ve ayrıca röportajda hayranlarından bahsettiğini anlattı ;
@timbaland ile çalışıyorum = bütün gün uyuyorum,bütün gece çalışıyorum .
Bir röportaj yaptım. İyi adamım. Ona insanların benim hakkında ne düşündüklerini az umursadığımı söyledim. Ama hayranlarımın hakkımdaki düşünceleri önemli.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)