13 Nis 2012

Taylor Swift, Harry Styles İçin Şarkı Mı Yazacak ?

  
Son albümü 'Speak Now' ile büyük hitler yaratan 22 yaşındaki genç Country müzisyeni Taylor Swift yeni albüm çalışmalarına başladı!  Taylor şarkılarını sürekli birşeylere adayarak yazıyor. Mesela Joe Jonas'a yazdığı 'Forever & Always' ve Kanye West'e yazdığı 'Innocent' şarkısı gibi. Belki de bu albümünde Harry Styles için bir şarkı yazabilir. Çünkü Kids Choice Awards'da Swift, Justin Bieber'a Harry'nin tatlı olduğunu söylemiş.
Gelecek albümümün kayıtlarını yapıyoruz. Çok mutluyum. 

11 yorum:

  1. bence yazmasın çünkü altında kendi imzalarını taşımayan şarkıyı kim ne yapsın ben dinlemem ayrıca harry styles ın çok büyük hayranıyım..

    YanıtlaSil
  2. HARRY İLE ÇIKARSA ONDAN NEFRET EDİCEM ! HARRY TÜRK DİRECTİONERLERİN ! :(

    YanıtlaSil
  3. KİMİNLE ÇIKACAĞINA BİZ KARAR VEREMEYİZ ONLARIN KARARIDIR

    YanıtlaSil
  4. o kadından zaten nefret ediyordum iyice nefret etmeye başladım! eğer Harry'le çıkarsa da Harry'nin çoğu hayranlarının ona karşı antici olacağını bilsin! ona derken Harry'yi kasdettim! çıkacaksa doğru düzgün ve kendinden genç birisiyle çıksın . Louis güzel bir sevgili bulmuş (Eleanor) . Harry de artık güzel bi sevgili bulsa diyorum! anası yaşındakilerle de çıkmasa ! hem bu kadınla çıkarsa benim için 1D biter. sadece ben olmadığımı da biliyorsunuz! çoğu hayranın bunu hoş göreceğini sanmam.! ayrıca o kadın da orospuluk yapıp her erkeğin adına şarkı yazmasın! amk. göt vereni salak.

    YanıtlaSil
  5. böyle bir şey olmayacak çünkü bu Harrye tatlı demiş falan bunlar hep yalan haber üstelik Taylor kendinden 4-5 yaş küçük biriyle asla çıkmaz ve ayrıca burda herkes Taylora laf atmış oysaki Taylor onların sırf tipi için sevdiği çocuklardan çook daha başarılı ve kaliteli bi şarkıcı

    YanıtlaSil
  6. taylor harry den çok daha iyi heriden üsteki aptal yorumu yazan geri zekalı herkesi kendi gibi sanmasın ayrıca taylor ona saçma sapan şeyler yazanlardan eminim ki daha güzel ve daha düzgün bir insandır ayrıca yeeneğine ve yaptığı işin kalitesine de diyecek yok ve şunu da eklemek isterim ki eyy ..... taylor şu an en zengin şarkıcı buda onun hayran kitlesinin büyüklüğünden sen onu sevsen ne yazar sevmesen ne yazar seven seviyo mesela harry araları iyi harry usa e geldiğinde hep görüşüyolarmış ARKADAŞLAR sen kimsin ki ..........

    YanıtlaSil
  7. Hary hayranı dediki yi yzan orospu seni döverim taylor birtanedir kapa çeneni amcık harryle çok yakışıyolar orospuluk ve göt veren sensin bni siniretme seni piç hayvan dannaın ağası oraya gelirsem seni..

    YanıtlaSil
  8. çıkmıyorlar demi.....

    YanıtlaSil
  9. KESİN LAN!!! TAYLOR'U SEVİYORUM AMA HARRY'LE YAKIŞMIYORLAR AYRICA HARRY DAHA İYİLERİNE LAYIK. HMM ŞUDA VAR TAYLOR KESİNLİKLE SÜPER BİRİ AMA PEK YAKIŞTIRAMADIM(BENİM FİKRİM)

    YanıtlaSil
  10. Bende koyu bi directionerım Tayloruda seviyorum ama çıkmalarını istemem bu benim görüşüm..Yakıştırmıyorum ama sanırım çıkıyolar Harry twitterda: Sırrımız çıktı bebğim seni seviyorum.xx yazmış(Tayloru etiketliyip).Bizler directionerız Harryide bizim istesek ayırırız :D

    YanıtlaSil
  11. Bende koyu bi Directionerım. Tayloru severim ama ikisini yakıştırmıyorum itici geliyor.Sanırım çıkıyolar çünkü Harry twitterda tayloru etiketliyip:Srrımız ortaya çıktı seni seviyorum bebeğim xx yazmış bizler directionerlar olarak twitterı sanki hiç ayağa kaldıramayız mk istesek RT yapar ayırırız :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)