15 Nis 2012

Harry Styles, Muhabire Çıkma Teklifi Etti

Dikkat edin kızlar! One Direction üyeleri yakında size çıkma teklif edebilir! Sunday Telegraph muhabiri Elle Halliwell, bir röportaj sonrası Harry Styles onun telefon numarasını isteyince şok oldu! Olayı bir makalede şöyle anlattı:

"Çarşamba günü röportaj sırasında Harry Styles'ın bana bakması çok dikkatimi çekti. Bunun sonucunda şaşırdım ve gururum okşandı. Sonra Harry Styles benden telefon numaramı istedi. Ama ben reddettim. 18 yaşındaki bir şarkıcıyı beğenmediğimden değil, 25 yaşındayım ve evlenmek üzere olduğum bir nişanlım var. Harry parmağımdaki yüzüğü fark edip, umursamamayı mı tercih etti bilmiyorum. Her ne kadar son zamanlardaki pop sansasyonu tarafından çıkma teklifi alsamda günüm değişmez bir randevuyla düzeldi. Gelinlik denemeye gittim."

Harry Styles ilk defa kendinden büyük bir kadının peşinde koşmuyor. Öncesinde Harry, 31 yaşındaki İngiliz sunucu Caroline Flack ile sonra 24 yaşındaki İrlandalı fotoğrafçı Sarah-Louise Colivet ile beraber olmuştu. Ayrıca Harry son zamanlarda 32 yaşındaki reality show yıldızı Jillian Harris'e de çıkma teklifi etti. Ama Jillian, Harry için büyük olduğunu söyleyerek bunu reddetti.

19 yorum:

  1. bu çocuğa ''Çapkın'' kelimesi biraz az gelir :))
    -Selin

    YanıtlaSil
  2. Ama bunu bize yapma Harry biraz yaşından büyüklerle değilde yaşıtın ve Directioner'larla çık :)

    YanıtlaSil
  3. Bence hic kimseyle cikmasin daha iyi .d Harry <3

    YanıtlaSil
  4. neyin beşinde bu çocuk ya :??

    YanıtlaSil
  5. 1Directioner!16 Nisan 2012 19:22

    Tam Harry'den beklenecek bi davranış ;)

    YanıtlaSil
  6. ben olgun erkeklerden hoşlarıyorum mesela 18 yaşında mesela adı Harry Styles :D asdf.

    YanıtlaSil
  7. intihar edicem . Belki harry nin dikkatini çekerim

    YanıtlaSil
  8. Harry sendeki babaanne merakı yetti ! :(

    YanıtlaSil
  9. ahahhahahahaa :))))) çapkılnlık buna denir işte

    YanıtlaSil
  10. 1Directioner!21 Nisan 2012 20:43

    Uzun zamandır 1D la ilgili birşey paylaşmıyorsunuz..Paylaşırsanız sevinirim.
    -Merve

    YanıtlaSil
  11. Benimle çık Harry! Telefon numaramı veririm sana, Turkcell'limisin:P

    YanıtlaSil
  12. Ya olmaz ki şimdi.. O kadın güzel değil ve senden büyük bebeğim. Yapma bunu :(

    YanıtlaSil
  13. of harry ya yapma böyle burda ben dururken :)))))

    YanıtlaSil
  14. Değişik bir ilgi,ama gerçek değil. Hayatının aşkını bul harry. :) ver,bu illa senin istediğin ttipte biri olmayabilir,çünkü aşk tip tanımıyor hayatım... ;):)

    YanıtlaSil
  15. aşk olsun bebeyim hani benimle çıkıcaktın olsun yinede affettim benimle çıkarmısın

    YanıtlaSil
  16. taylor swift,miley cyrus gibi ünlü ve güzel birileriyle cıksa tamam dicem ama hem cirkim hem yaslılarla cıkması deli ediyo beni.halbuki cok tatlı ve yakısıklı biri :)

    YanıtlaSil
  17. harry çok seviyorum ama çok çapkın harry böyleyse babasını düşünemiyorum

    YanıtlaSil
  18. harry sana aşığım ve sen bana teklif edersen 1 saniye düşünmeden kabul ederim aşkım :) :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)