12 Şub 2012

Ünlülerin Whitney Houston Hakkındaki Mesajları

Whitney Houston'un ani ölümünü tüm dünya konuşuyor. Ünlülerde twitterda Whitney Houston'un ölümü hakkında konuştu.
Mariah Carey: Arkadaşımın, eşi benzeri olmayan Whitney Houston'un ölümüyle göz yaşları içindeyim. Whitney'in ailesine ve hayranlarına gönülden baş sağlığı diliyorum. Dünyadaki en iyi seslerden biri olarak hiç unutulmayacak.
Katy Perry: Bu çok yıkıcı. Seni her zaman seveceğiz Whitney. Huzur içinde yat
Justin Bieber: Haberleri yeni aldım. Çok karmaşık. Dünyadaki en iyi seslerden biri hayatını kaybetti. Huzur içinde yat Whitney. Arkadaşları ve ailesine dualarımı gönderiyorum.
Demi Lovato: Bu imkansız! İdollerimden biri öldü mü? Hayır. Bu inanılmaz derecede üzücü.
Christina Aguilera: Bir efsaneyi daha kaybettik. Ailesine dualarımı gönderiyorum. Özlenecek.
Jennifer Lopez: Ne büyük bir kayıp. Zamanımızın en iyi seslerinden. Ailene dualarımı yolluyorum.
Lea Michele: Nutkum tutuldu. Whitney Houston hakkındaki haberler çok üzücü.
Rihanna: Söz yok! Gözyaşları var.
J. Cole: Bu imkansız!
Nina Dobrev: I Will Always Love You en güzel ve en çok bilinen şarkılardan biridir. Sonsuza dek hatırlanacak. Huzur içinde yat.
Enrique Iglesias: Dualarım Whitney'in ailesine. Onunla çalışmak sonsuza dek yaşatacağım bir deneyim.
Harry Styles: Huzur içinde yat Whitney Houston. Unutulmayacaksın. 
Niall Horan: Whitney Houston hakkındaki haberleri duydum. Şok içindeyim. 
Jessie J: Sanırım bugün kariyerimin en duygulu günü oldu. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Whitney senin için şarkı söylüyordum ve sonsuza kadar hep devam edeceğim.
Bruno Mars: Haberler çok kötü. Karnıma ağrılar giriyor. Kimse Whitney gibi şarkı söyleyemedi.
Usher: Huzur içinde yat Whitney Houston. Zamanımızın en iyisiydi ama erken gitti. Kalbim ailesi için atıyor.
Keri Hilson: Lütfen duyduğum haberlerin doğru olmadığını söyleyin! Şuan haberleri izliyorum. Haberler doğruymuş. Huzur içinde uyu Whitney Houston. Ahh! Bu yazıyı yazmaktan bile nefret ediyorum. Çok içindeyim. Küçüklük kahramanımdı o.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)