23 Oca 2012

Taylor Swift 'Gelecekten Çok Korkuyorum'

Taylor Swift Sundance film festivali için bugün Londra'ya geldi. 'Mine' şarkısıyla büyük çıkış yapan sanatçının en büyük korkusu aslında gelecekten geliyormuş. Taylor Swift gibi başarılı bir şarkıcı ve söz yazarı neden böyle bir korku duysun ki ? Henüz çok genç ve kariyerinde de oldukça başarılı. 
Gelecek bazen içime dert oluyor. Gelecek hareketim ne olmalı. Gelecek filmim ne olmalı. Buna nasıl tahammül edeceğim?  Bunu nasıl geliştireceğim ? Kendimin çok ilerisini düşünüyorum. '30 Yaşına geldiğimde ne yapacağım ?' diyen kişiler gibiyim. Ama bunu bilmenin de bir yol yok. Bu benim asla çözümleyemeceğim inanılmaz hayat denklemim. Çantamın içindeki endişelerimin kapasitesini baya aşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)