7 Ara 2011

Niall Horan: "Turnemizde Türkiye'ye De Gelmek İstiyoruz."

Evet evet! Bu haber gerçek! Heygirl dergisi One Direction grubunun üyesi Niall Horan ile telefon görüşmesi yaptı ve Niall, Türkiye'ye gelmek istediklerini söyledi:
Açıkçası konser turnemize Türkiye'yi de eklemeyi çok istiyoruz. Oraya gelip hayranlarımızı görmek, onlarla tanışmak gerçekten harika olur. Henüz turne programımız netleşmedi, ama umuyoruz ki uğrayacağımız ülkeler arasında orası da olacak.
Hayalimiz, gerçek oluyor desenize :)

16 yorum:

  1. OMFG! İnanmıyorum süper birşey bu o.O
    Harika olur. Umarım gelirler. <3
    Merakla bekliyoruum. U.U

    YanıtlaSil
  2. dergiyi okumuştum okudugumda çok sevindim ama
    ben alanyada yaşıyorum gelirlerse istanbul a geliceklerdir .s oraya gitmem çok zor ama harry antalya da tatil yapmış ve en iyi tatilinin altalyada geçtigini söylemiş bununla ilgili birşeyler duyarsanız paylaşın lütfen :D

    YanıtlaSil
  3. süper bşey bu onları ykından görmek muhteşem bşey olck sizi çok seviyurum...

    YanıtlaSil
  4. zaten istanbulda oturuyorum bu benım için harika olucak harrynin öyle bi fanıyımki buraya yazsam yer yetmez kısacası konser için gelicekler ve param bile hazır , harrye sarılmak fotograf çekilmek düşünmek bile benı bukadar mutlu edip heyecanlandırıyorsa ozaman napıccam bilmiyorum ama çok sabırsızlanıyorum ve mutluyyuuumm inşallah gelirler %100 gidicem arkadaslımlaaa sana aşığım harryyyyy .x.x.x.x

    YanıtlaSil
  5. inşallah izmirede gelirler yaaaa

    YanıtlaSil
  6. OMG!!!Ayyy gelsinler lütfen yaaa :'((

    YanıtlaSil
  7. bence glirlerse ya ankara ya izmir yada istanbula glirler.İstanbulada glmeleri bni çok sewindirir umarım glirler :D

    YanıtlaSil
  8. acayip niall fanıyım odamaın he yerinde onun fotoğrafları var...onu çok seviyorum...her şeyini biliyorum ve onunla tanışmak istiyorum.inşallah ankaraya gelirler...

    YanıtlaSil
  9. nialla baglanmiş durumdayım <3 <3 işşallah izmire gelirle :)

    YanıtlaSil
  10. Gelmiyorlar boşa umutlanmayın Harry ile yeni görüşme yapıldı.
    Muhabir: Tekrar Türkiye'ye gelmeyi düşünüyor musunuz? (Bildiğiniz üzere Harry Antalya'ya gelmişti.)
    Harry: Türkiye'de çok hayranımız olmadığından şimdilik istemiyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Öyle gelmiyorlar, orada hayranımız falan demediler. Kim uydurduysa güzel uydurmuş :)

    YanıtlaSil
  12. harry antalyayamı geldi ya?hiç haberim yok ne zaman geldi? ya bide bizim bi şekilde türkiyede çok fazla one direction hayranı olduğunu kanıtlamamız lazımmm....

    YanıtlaSil
  13. çok fazla yokmuymuş bizim okul panosunda bile türkiyede oolmasada konser tarihlerinin olduğu posterler durmasına rağmen müdiremiz bile kızmıo :D

    YanıtlaSil
  14. iizmire gelsinlerrr içlerinden biride olabilir mesala liammmmm

    YanıtlaSil
  15. allahım ya nolur gelsinlerrr zaten para biriktiriyorum zaten gelirlerse istanbula gelirler bende zaten istanbuldayım super olur yaaaaa

    YanıtlaSil
  16. inanmıyorummm !! süper bir haberr

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)