12 Eyl 2011

Justin Bieber : 'Eskiden Kötü Çocuktum'

the image
Bütün Justin hayranlarının Justin hakkında (veya bir çoğunun) isyan ettiği şey de Justin'in değişen stili.Bu değişim de saçlar,müzik,sevgili veya artık çocuksu hareketler yapmaması ve tabi ki Justin'in kameraya doğru yaptığı el işaretinden sonra çıkan ''Justin kötü çocuk oldu'' lafları. Eğer sen de böyle düşünüyorsan yanılıyorsun çünkü Justin eskiden düşünülenin de ötesinde kötü bir çocukmuş.Okulda öğretmenlerle pek anlaşamazmış ayıca liseden nefret ediyormuş.Bakalım ünlü yıldız ne söylüyor;
''Bana karşı kötü olan çok öğretmen vardı.Bana karşı kötüydüler çünkü kötü çocuktum,sınıfta çok konuşurdum.''
''Liseyi sevmiyorum.Lise çok dramatik.Dramadan nefret ederim.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)