7 Ara 2012

Vanessa Hudgens ''Spring Breakers Benim İçin Fırsattı''

'Beastly' filmiyle sinemadaki başarısını gösteren Vanessa Hudgens 'Harper’s Bazaar Arabistan' dergisinin Aralık ayı sayısında yer alıyor. 23 yaşındaki oyuncu dergiyle birlikte gerçekleştirdiği fotoğraf çekimlerinde birbirinden seksi pozlar verdi. Ayrıca röportajında da Spring Breakers ve Gimme Shelter filmleri hakkında konuştu;
Spring Breakers filmi hakkında;
Daha önce hiç bahar tatili (Spring Break) yapmamıştım. Hayatımda hiç üniversiteye gitmedim ya da uzaklara gidebileceğim bir arkadaş grubum da olmadı. Bu da aslında bunu gerçekleştirmem için bir fırsattı. Filmde rol aldığım kızlarla çok yakın olduk. Birlikte inanılmaz deneyimlerimiz oldu; filmi çekerken bu sanki bizim küçük bir bahar tatilimiz gibiydi. Birbirimize herşeyi yapma konusunda izin verdik.
Gimme Shelter filminde ergen yaşta hamile kalan birisini canlandırıyor;
Başta çevremdeki insanları tanıdıkça sonra bu çok eğlenceli oldu. Çocuklarla ve genç yaşta anne olan kadınlarla biraz zaman geçirdim. Onlarda benden keyif aldılar. Çok iyi karşıladılar ve çok samimiydiler bu çok güzel birşeydi.  Onların fikirlerini aldım. Başlarına gelen şeylere çok üzüldüm. Ama bu şeyler onların gerçekten yaşadıklarıydı.
İdolünün Meryl Streep olması hakkında;
 Meryl Streep inanılmaz birisi ve kariyeri çok uzun sürdü bu yüzden o benim idolüm. Rafın altında olan herşeyi yaptı ve yaptıkları şeylerde mükemmeldi. Zanaatinde ustaydı bu da onu üstün kılan şeydi. Çok şaşırtıcı birisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)