11 Ara 2012

Lea Michele ''Kimse Beni Cory'den Daha İyi Tanıyamaz''

'Glee' dizisiyle oyunculuk kariyerinde büyük bir başarı elde eden Lea Michele Marie Claire dergisinin 2013 yılının Ocak ayı sayısında yer alıyor. 26 yaşındaki oyuncu dergiyle birlikte yaptığı röportajda sevgilisi Cory Monteith'den de bahsetti. işte Lea'nın röportajı;
Cory'le sevgili olmadan önceki zamanları hatırlayamıyorum. Kimse beni Corry'den daha iyi tanıyamaz. Yaşanmışlığın nasıl olduğunu kimse bilemez. Sanki ayaklarımın altında bir file var ve beni uzaklara atlamamı sağlıyor. Cory bana herşeyi yapabilmenin gücünü veriyor.
Ben Rachel Berry türünden diva değilim ve o söylentiler doğru değil. Böyle şeyler çok kızdırıcı eskiden olsa hepsine karşılık verirdim. Ama şu anda çok farklı düşünüyorum. Benimle ilgili istediklerini düşünebilirler benim için sorun değil.
Bu dünyadaki en iyi hayranlara, arkadaşlara ve aileye sahibim. Onlar bana güveniyor. Ve biliyorum ki onlarda benimle birlikte olmaktan çok keyif alıyor.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)