11 Ara 2012

Avril Lavigne 'How You Remind Me' Şarkısını Söyledi

Avril Lavigne, Nickelback'in büyük hit yapan şarkılarından 'How You Remind Me' yi bir anime filmi olan 'One Piece Film Z’ için söyledi. Nickelback'in neredeyse tüm şarkılarını bilirim ve kendi düşünceme göre Avril kesinlikle şarkıyı inanılmaz yorumlamış. Şarkıyı bir daha sevdim diyebilirim. Eğer şarkıyı hiç dinlemediyseniz bile Avril'ın ağzından duyunca aşık olacaksınız. Nickelback'in solisti ayrıca Avril'in nişanlısı Chad Kroeger eminim şimdi onunla gurur duyuyordur. Nasıl buldunuz ?

11 yorum:

  1. Çok beğendim ya cidden harika söylemiş.
    Avril'ın yeni albümünü merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu şarkıyı çok severim Avril gerçekten mükemmel söylemiş. Sesi çok güzel. Bu arada Avril ile ilgili bir haber sonunda yayınladığınız için teşekkürler. Ama ben bi Blackstar olarak daha fazla Avril ile ilgili haber istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim benim, sesi her zamanki gibi mükemmel <3
    İnşallah klibi çıkar.Aynen daha çok haber istiyoruz!

    YanıtlaSil
  4. Bırak nişanlısını ben burda bir blackstar olarak gurur duydum. Chad kimmişkine yavv :D. Yukarıdaki adsiza katılıyorum biraz daha avril haberi çıksa iyi olur (sizi suçlamıyorum kiz bazıları gibi orasını burasını açıp ya da erkek/kız arkadaşları üzerinden gündemde kalmaya çalışmıyor. Onunla ilgili haber çıkmıyorsa siz napcenizz :D) tek kelime ile MUH-TE-SEM. (Cengiz abazoğlulastim yine iyi mı :D))

    YanıtlaSil
  5. Melek sesli demiyoruz boşuna.Her zamanki gibi hakkını vermiş şarkının <3 Yeni albümü çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. One Piece + Avril <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  7. avril sen naptın ya yıktın geçtin bizi sarkının orjinali zaten rock ama ben avril ın coverını cok daha sert beklerdim sasırdım yani sok oldum tüylerim diken diken dinledim şarkıyı okadar harikası sound süper alt yapı mütiş Avril ın sesini ön plana alarak o müthiş sesi ortaya çıkarmışlar diyicek bişey bulamıyorum artık

    YanıtlaSil
  8. 6 Yıllık Little Black Star'ım böyle şarkı görmedim <3

    YanıtlaSil
  9. Avril aşkım söyler de güzel olmaz mı ya :') <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)