15 Kas 2012

Logan Lerman ''Emma Watson Çok Tatlı Ve Samimi Birisi''

'Percy Jackson' filminin yıldızı Logan Lerman, Visual Tales dergisinin kapağında yer alıyor! 20 yaşındaki genç oyuncu röportajında Emma Watson'dan da bahsetti. İşte derginin Logan Lerman ile yapmış olduğu özel fotoğraf çekimleri ve keyif dolu o röportaj;
İzlanda da film çekmesi hakkında;
Resmedilmeye değer bir yerde çalışmak gerçekten unutulmazdı. Harika bir ülke ve insanlarıda çok hoş. Orada iyi zaman geçirdim ve umarım tekrar gidebilirim.
Onun için mükemmel günün tanımı;
Sabah uyanırdım ve bir dağın tepesine doğru yürürdüm. Oradaki mükemmel manzarayı görüp biraz yürüyüş yapardım. Sonra P.T Andersen'ın The Master filmini izlemeye giderdim. Ve tabi ardından güzel bir yemek yemek benim için mükemmel bir gün olurdu.
Emma Watson ile iki tane film çekmesi hakkında;
Emma o kadar tatlı ve samimi bir insan ki onunla hemen kaynaşabilirsiniz. Ve bu da kimya uyumunuzu daha doğal yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)