25 Kas 2012

Justin Bieber: ''Annemin Cinsel Tacize Uğradığını Öğrenmek Zordu''

Justin Bieber'ın da her zaman söylediği gibi, annesi onun için çok önemli. Daha önce verdiği röportajlarda sırf annesi için ünlü olmak istediğini belirtmişti. Hatta annesi için bir şarkı yazıp annesinin nasıl zor bir hayat geçirdiğini anlatmış,. Bir kaç röportajında annesi Pattie Mallette'nin küçükken cinsel tacize uğradığını ve bunu büyüdüğünü zaman öğrendiğini söylemişti. Kendi kitabını yazan Pattie Mallette kitabından bu konuya da yer vermişti. Kitapta cinsel tacize uğradığını böyle anlatmıştı;

Justin'den önce tüm dünyam çok karalıktı. Küçük yaşta cinsel tacize uğradım ve kimseye söylemedim. Daha bunun gibi bir çok olay hayatımın unutulmaz dönemleri haline geldi. Tacizi sadece erkekler yapmıyordu, ayrıca okulumda bazı kızlarda beni bu konuda rahatsız ediyorlardı. Birçok kez tuvalette beni sıkıştıdıklarını hatırlıyorum. Eğer Justin'i doğurmasaydım muhtemelen hala o halde olurdum. Justin kendimi düzeltmemi sağladı. 

Justin Bieber da verdiği röportajda kitabın bu bölümlerine okuduğunu söyledi; 
Evet, bunları okumak benim için biraz zordu. Ama şuan büyüdüm. Ben çocukken, annem asla bu konulardan bahsetmezdi. Kesinlikle bunları okumak zor ama annemin kitabını destekliyorum. Çok iyi bir kitap. 

8 yorum:

  1. oha justın çok anlayışlı işte adam olucaksan böyle olucan varya

    YanıtlaSil
  2. ayy inanmıyoruum AŞKIIIM senin adına gerçekten çok üzgünüm bitanem... Pattie'ye böyle bi şey yapılacağı aklımın ucundan bile geçmezdi çok kötü olmuş yaa Justin ve Sel yıkılmıştır heralde bunu duyunca...:((

    YanıtlaSil
  3. justın gerçekten de çok güçlü o bnm ideolüm

    YanıtlaSil
  4. Niye sel bunu duyunca yıkılsın ki?!?

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok zor bir durum bence üzüldüm pattie... bebeğim ya ne kadar anlayışlısın ve ayrııca selena neden yıkılsın ki????

    YanıtlaSil
  6. Pattie gerçekten takdir edilmesi gereken biri. Justin'in başarısında ve karakterindeki emeğini de düşününce, gerçekten güçlü biri. Justin'in annesine anlayışını ve sevgisinin takdir edilmesi gerek!! Gerçekten mükemmelsin JBiebs !

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)