8 Eyl 2012

Victoria Justice ''Büyük Bir Coldplay Hayranıyım''

'Victorious' dizisinin başrol oyuncusu Victoria Justice, Teen Vogue dergisinin Ekim ayı sayısının kapağında yer alıyor. Genç şarkıcı/oyuncu dergiyle yaptığı röportajda iş hayatından ve özel hayatının gizliliği hakkında konuştu;
Oyunculuk kariyerindeki ilk işi hakkında;
Aslında şartlar çok kötüydü. Yani geç saatlere kadar çalışıyordum, şiddetli rüzgar vardı ve kostümüm de üzerime çok büyük geliyordu. Ama biliyor musun ? bunu yapmayı sevdim. Genç bir yaşta bir sürü şeyden vazgeçmek zorunda kaldım. Mesela arkadaşlarımla takılmak gibi. Ama sorun değil. Bir çok yoldan bakarsanız ben normal bir genç kız değilim. Ailemin benim işim için buraya taşındığını biliyordum, bende onları hayal kırıklığına uğratamazdım.
Herşeyini gizli tutması hakkında;
Aslında çok gizemli olmaktan nefret ediyorum, ama eğer konuşmaya başlarsam insanlar daha fazlasını bilmek isteyecek.Gerçek hayatımda yaşadığım ilişkileri dergilere kapak yapmaya çalışan insanlardan olmak istemiyorm. Ve paparaziler benim kişisel hayatımdan fotoğraflar çekiyor bunları gördüğümde ise korkuya kapılıyorum ''Burda olduğumu nerden bildiler.''
Komedi rollerini sevmesi hakkında;
Kendimi komedi filmi ya da dizisi yaparken ortaya koymaktan korkmuyorum. Mesela yüzüme pasta yemekten korkmuyorum. Salak ve budala gibi rolleri yapmaktan korkmuyorum. Aslında bunlar bana heyecan verici geliyor.
Bakın Victoria en çok kime hayran;
Yeteneğini gösteren insanlara bayılıyorum. Büyük bir Coldplay hayranıyım. Chris Martin bir efsane. Ona çok hayranım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)