1 Eyl 2012

Emma Watson ''Asla Diğerleri Gibi Ünlü Birileriyle Çıkmaya Çalışmadım''

21 Eylül de Amerika'da vizyona girecek olan "The Perks of Being a Wallflower" filminin başrol oyuncusu Emma Watson Glamour dergisinin Ekim ayı sayısının kapağında yer alacak. 22 yaşındaki başarılı oyuncunun dergiyle yaptığı röportajda ise kariyer ağırlıklı sorulara yanıt verdi;
Harry Potter'dan sonra saçlarını kestirmesi hakkında;
Evet saçlarımı kestirdikten sonra erkeklerin bir çoğu gelip 'Neden böyle birşey yaptın' dedi. Ama kısa saçlarım olunca kendime daha fazla güvendiğimi anladım.
'Perks' filminde çok farklı bir karaktere bürünmesi hakkında;
Oldukça duygusal bir karakterdi. Şunu söylemeliyim ki izlediğimde birkaç kez ağladım.
'The Perks of Being a Wallflower' filmindeki karakeri hakkında;
Sam çok gerçekçi. Güvensizliği ve bir geçmişi var. Çok insancıl bu yüzden bu rol beni çok çekti. Çok fazla şey yapmayan bir çok genç roller var ama bu aslında tamamen genç olmakla ilgili bir roldü.
Başka bir oyuncuyla çıkmak istememesi hakkında;
Bunu yapmamaya çalışıyorum. Çünkü beni geriyor. Diğer ünlüler gibi bu sektörde olan diğer kişilerle çıkmaya hiç çalışmadım. Çünkü bu çok zor ve yüzeysel. Çıktığım insanın üniversiteden birisi olduğu için çok şanslıyım.
Filmlerdeki rollerinin çoğunluğu zeki olması üzerine;
Hep zeki ve inek olan bendim. İnsanlar sizi kategorilere yerleştirir ve bu da benim kategorimdi. Bunlar hoş iltifatlar aslında ama bunların çoğunluğu hep odaklanmadığım şeyler ve etrafımdaki insanlardı. Ama zeki olmayı seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)