2 Eyl 2012

Blake Lively Bu Hayatta Tanışacabileceğiniz En Obur İnsan

'Gossip Girl' dizisinin başrol yıldızlarından Blake Lively, Güney Afrika'nın 'Marie Claire' dergisinin Eylül ayı sayısının kapağında yer aldı. 24 yaşındaki başarılı şarkıcı dergiye moda, erkek arkadaş ve örnek aldığı ünlüler hakkında ki soruları yanıtladı;
Kendi modası üzerine;
Asistanım benim için stil evini arıyor ama kıyafeti, ayakkabıları ve aksesuarlarımı ben seçiyorum. Etkinlikler için saçımı ve makyajımı çoğunlukla kendim yaparım. Bazen kendi kendime düşünüyorum 'Neden bunu tek başıma yapıyorum ? Ekstra iş çıkarıyor.''
Hayranı olduğu ünlüler üzerine;
Florence Welch'i çok seviyorum. Saf bir büyüsü var. Güçlü seçimler yapan insanlara hep hayran olmuşumdur. Eğer birşeyi yapmaya cesaretin varsa bunda iyisin demektir.
Genelde tüm erkek arkadaşları üzerine;
Hepsi yemek yemeyi çok seviyor! Zaten eğer benim yanımda olacaksanız kesinlikle yemek yemeyi çok sevmelisiniz. Sevmiyorsanız bu dünyada tanışacağınız en iğrenç insan benimdir. Aşçılık aşamasındayım. Diyeceğim bunlar.

1 yorum:

  1. Sarki soylemiyorki nerden cikti sarkiciligi... Hatun oyuncu sadece.....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)