29 Ağu 2012

Pretty Little Liars ve Gossip Girl Türk Televizyonlarında Yayınlanacak!

TNT kanalı bir kaç sebep yüzünden kapanmıştı ve yerini de TV 2 almıştı. İyiki almış çünkü TV 2 Pretty Little Liars ve Gossip Girl'ü televizyonda yayınlayacak. Gossip Girl daha önceden de CNBC-E ve E2 kanalında yayınlanıyordu zaten. Ama onları tekrar izlemek harika olacak. Pretty Little Liars ise ilk defa Türk televizyonlarında yayınlanacak. Sıkı bir PLL takipçisi olarak diziyi tekrardan izleyeceğim. Kanal hem Türkçe Dublaj hem de Altyazılı izleme seçeneği sunuyor. En iyi tarafıda sanırım bu. Ayrıca bu dizilerin yanı sıra; The Pacific, Entourange, Rome ve Titanic dizileri de kanalda yer alacak. Umarız kanal Glee, New Girl, Modern Family, Awkward, gibi dizileride yayına alır. Ve en önemlisi Supernatural inşallah devam eder. Bu arada PLL bu Pazartesi yayına başlayacak! Kanalın facebook adresi için tıklayın.
Pretty Little Liars - 3 Eylül Pazartesi 20:00
Gossip Girl - 3 Eylül (Hafta içi hergün) 19:15
Titanic Blood & Steel - 3 Eylül Pazartesi 23.00

17 yorum:

  1. inanmıyorum PLL yi ilke defa televizyonda izlicem çok heycanlandım acaba haftada bir mi her gün mü vericekler

    YanıtlaSil
  2. GG'nin büyük kısmını kesecekler o zaman dkshdls

    YanıtlaSil
  3. Gossip Girl çok sansüre uğramaz umarım, diziyi izlememizin nedeni Chuck&Blair onların saheneleri de en çok sansüre uğrayacak sahneler. Olsun ona da razıyız, PLL ve GG her türlü izlenecek diziler.

    YanıtlaSil
  4. PLL zaten FoxLife kanalında yayınlanıyor hala. Bilgi yanlışını düzelteyim dedim :)

    YanıtlaSil
  5. harika bi haber her nekar 3. sezonu bitirmiş olsakda artık akşamları tlevizyonda izlenebilicek bi şeyler olucak

    YanıtlaSil
  6. Yaşasıın! :D GG'yi batan izlemek süper olucak! umarım Vampir Günlüklerini de verirler :D

    YanıtlaSil
  7. YAŞASIN DİYORUM!BAŞAKADA SÖZE GEREK YOK EN SEVDİĞİM 2 DİZİ!

    YanıtlaSil
  8. eğer the vampire dieries, jane by design ve teen wolfu falanda verirlerse süper olur :)

    YanıtlaSil
  9. PLL 1. sezondan itibaren baştan mı yayınlanacak?

    YanıtlaSil
  10. PLL zaten foxlife da yayınlanıyodu hatta 2. sezonu gösteriliyody:)

    YanıtlaSil
  11. PLL foxlife de yayınlanıyodu bi dahaki yaz cnbc-e de yayınlamaya başlarlar diye düşünüyodum ama gerek kalmadı :))

    YanıtlaSil
  12. Gossip Girl ilk sezondan başlarsa süper olur.

    YanıtlaSil
  13. ben PLL'yi şu sıralar internetten izliyorum 2.sezon 10. bölümdeyim harika bir dizi

    YanıtlaSil
  14. bunu duyunca neler yaptim bilemezsiniz!!!!
    PLL !!!!

    YanıtlaSil
  15. Oha süper!!! Bu habere sevindim, gerçi Türkçe dublajı umarım iyidir. Sesler falan bazen kötü oluyor. Haber verdiğiniz için çok ama çok teşekkürler. Bu diziyi hiç izlememiştim ve internetten de izleyemiyordum, onun için fazla mutluyum. Akşam sekizi sabırsızlık ile bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  16. sarı saçlının hizasındaki 3. kız çooookkkk güzel seni yirim kemiklerindende çorba yaparım bebeyim bennnnnnnimmmmmmmmm o yeeeeee

    YanıtlaSil
  17. ya bu diziyi gossip girl yerine her gün verseler yani pll çok güzel bir dizi her gün versinler eminim gossip girl fzla kişi izlemez yanı küçük sırlar bile daha güzel ya lütfen pll yi hergün verin saat 6 da lütfenn

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)