20 Ağu 2012

Pink ''Musluk Gibiyim''

18 Eylül de çıkacak olan "The Truth About Love" albümüyle müziğine kaldığı yerden devam eden başarılı şarkıcı Pink, Billboard dergisinin son sayısına kapak oldu. 32 yaşındaki şarkıcı dergiyle yaptığı röportajda ailesi hakkında konuştu;
CoverGirl'e yüz olduktan sonraki gösterilen tepkiler hakkında;
Daima tepkileri hayranlarımdan alıyorum. Genelde %99 pozitif oluyor ama daima da %1 lik bir negatiflik de oluyor. Ama benim en sevdiğim yorum ''Şu sürtüğün yüzüne Photoshop yapılamaması çok kötü'' yorumuydu. Bu çok iyiydi.
Bebekken çekildiği müzik gösterisi hakkında;
Bütün bozuk paraları ve tılsımları toplayabildiğim kadar topladım. Ya diğer seviyeye geçmeliydim ya da bırakmalıydım. Techno bütün kafamı ele geçiriyordu ama bunu yapmasaydım sadece dans edip şapşal şarkılar söyleyecektim.
Doğum yaptıktan sonra müziğine geri dönmesi hakkında;
Bir deney olmayana kadar buna bir deney diyordum. 40 şarkım var ve egzersiz yaptım. Musluk gibiyim yalnızken kafamda hiçbirşey yok. Bir günlük yazdım o kadar. Sadece stüdoyoya ilk gittiğimde musluğum yeni açılmıştı.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)