20 Ağu 2012

Directioner'lar Demi Lovato'ya Hakaretler Yağdırdı!

Biliyorsunuz ki bugün Demi Lovato'nun doğum günü. Demi'nin çok yakın arkadaşı olan Niall Horan da, Twitter'dan Demi'ye mutlu yıllar dileyen ünlüler arasındaydı. Niall, Demi'ye şöyle bir tweet attı; "@ddlovato doğum günün kutlu olsun tatlım! Güzel bir gün geçir! Yakında görüşürüz" Ancak Niall'ın Demi'ye "tatlım" diye hitap etmesi bazı Directioner'ları çok sinirlendirdi ve Twitter'da #HappyBirthdayFatWhore (#MutluYıllarŞişmanFahişe) etiketiyle güzel yıldız Demi'ye hakaretler yağdırdılar. Hatta bu etiket TT listesine bile girdi. Sizce de hayranların bu yaptıkları çok saçma ve çok kaba bir davranış değil mi?

101 yorum:

  1. tweeti silmedi ki

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar da olmaz. Böyle söylemeye hakları yok. İsteseler Lovatic'ler de Niall'a ağır sıfatlar takabilirler. Niall'ın da attığı Tweet'i silmesi çok saçma olmuş bence...

    YanıtlaSil
  3. bunu yapan şerefsizdir. ahlaksızın önde gideni'dir. directioner'lar benim için bitmiştir

    YanıtlaSil
  4. Ben de bir Directionerım ama asla böyle bir şey yapmam. Yaptıkları çok yanlış.

    YanıtlaSil
  5. Aynen öyle.Sırf Demi o TTyi görmesin diye milyon tane spam attım hesabım askıya alındı. Lütfen görmemiş olsun yalvarırım :(

    YanıtlaSil
  6. kızın doğum gününde bari yapmasınlar ya :(

    YanıtlaSil
  7. spastik beyinli yaratıklar..!

    YanıtlaSil
  8. Demime nasıl böyle laf atalar ya ..
    Onlar sadece arkadaş ! Anlayın artık çıkmıyorlar arkadaşlar !!!

    YanıtlaSil
  9. Terbiyesizliğin ve bencilliğin bu kadarı!

    YanıtlaSil
  10. Anladım ki hiç kimse,hiç kimse rezil değil. Hiç kimse bu ergenler kadar seviyesiz değil.

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle öyle ve ben bir Directioner ve Lovatic olarak hem üzüldüm hem utandım !

    YanıtlaSil
  12. #HappyBirthdayFatWhore bununla atılan tweetlerin yarısı bunun tt olmasını istemeyeler bu yüzden tt oldu bi deli kuyuya taş attı çıkaralım derken batırmışlar tt yapmışlar olay bundan ibaret admin

    YanıtlaSil
  13. Pardon ama directionerları da böyle yargılamanız yanlış ve duyduğuma göre bunu yapanlar ispanyollarmış! zaten TT listesine girmesinin diğer nedeni de lovatic ve directionerların noluyo gibisinden tweet atarken bilmeden katılmaları.. Tüm directionerları suçlamayın sonra hayran grupları gelip saldırıyo üzgünüz ama bunu yapacak kadar da vicdansız değiliz!...

    YanıtlaSil
  14. Çok saçmaladılar ama.Lovatic'im ve bunu yapmaya hakları yok.Kız zor günler geçirdi hala anlamıyorlar.

    YanıtlaSil
  15. ben de bir directionerim ama ayrıca da lovaticim nası böyle bişi yaparlar ya bi de demiyle aynı gun doğduk :( çok ayıp bişi

    YanıtlaSil
  16. Bunları yapanlar sadece kendini directioner sanıp directioner olmayanlardır...

    YanıtlaSil
  17. Yarabbm şu mübarek günde sen bana sabır ver. Niall ın "tatlım" demesi ciddi bile olsa Demi' ye ne sataşıyorlar. Niall ın Demi hayranı olduğu ve arkadaş oldukları belli. Directioner ler hayran oldukları kişiyi tanımıyorlar. Onların tek derdi sevgililerine laf sokmak. Ve ömür boyu sevgilisiz kalmalarını istemek... Ayrıca Dem,' nin şöyle bir sözü var." Ben istediğim zaman sıfır beden istediğim zaman 90-60-90 olurum. Bu beni ilgilendirir. Siz sadece ben,m başarılarımı izleyin." - D. Lovato
    - seda

    YanıtlaSil
  18. hayvan oğlu hayvanlar..bi canım dedi diye kafaı yemişler..dünyada bu kadar sorunlu insanın olması hiç güzel ve normal bişe değil.İnşallah yaptıkları şey kendilerine döner..Deminin bunu görünce üzülceğini biliyoum ama her zamanki gibi yıkılmıyacaktır..Bide türk Directionerlerin bu tt ye katıldığını sanmıyorum..bu kadar kötü bişey yapmazlar bence

    YanıtlaSil
  19. bende bir directioner'ım ama asla böyle bişey yapmam bunu yapanlar kendini direction sanmasınlar hatta insan sanmasınlar canları cehenneme!

    YanıtlaSil
  20. BENDE DIRECTIONERIM VE BENİMDE DİĞER DIRECTIONERLARIN SUÇU YOK BU APTALCA TTYİ YABANCI BİR KIZ BAŞLATTI VE BİZ AKSİNE İYİKİ DOĞDUN GÜZEL DEMİ DİYE TT YAPTIK VE BİRİNCİ SIRAYA YERLEŞTİK LÜTFEN HABERİ DÜZELTİN.

    YanıtlaSil
  21. Bence o şişman değil, bunun TT olmasının tek nedeni çoğu directioner'in kıskanması!

    YanıtlaSil
  22. Bu kadarı da çok fazla.Kendilerini ne sanıyorlar?

    YanıtlaSil
  23. Bende Directionerım ama bu s.l.klar gibi değilim. Bu TT tagini bulanıda Allah'a havale ediyorum.!
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. nial seviyor diye mi yaptı beni sevmeyen

    YanıtlaSil
  25. Böyle şeyler yapmak bence çok gereksiz .. Nialler'ım bende üzülürüm fakat bunu yapacak kadar değilim .. !! Demi love you xoxo

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar saçma bir hareket yani ayrıca niall bile bunu görünce ne kadar üzülecek düşünmeleri gerekiyordu çünkü niall hem demi ile arkadaş ve uzun zamandır ona hayran. Bunu yapanan gerçek directioner değildir zaten bence Türk directionerler bu eyleme katılmamışlardır. Ben koyu bir directioner ve demi lovatoyu da severim

    YanıtlaSil
  27. O nasıl bir laftır ya!Siz gerçek directioner değilsiniz.Demi milyonlarca kendine zarar veren insanın hayatını kurtardı.Eğer gerçek directioner olsaydınız saygı gösterirdiniz.Asıl fahişe şu anda sizsiniiz.Ben hem directioner hem de 5 yıllık lovaticim.Demi bizim hayatımızı kurtardı ve önemli oluduğumuzu öğretti.Gerizekalılar!

    YanıtlaSil
  28. oha ya bende bir Directioner'ım ama Demi'ye anti değilim ve böyle bir TT yapmaları çok yanlış ve aptalca. Niall'ın sevdiği insana küfür etmek hiç hoş değil.

    YanıtlaSil
  29. Deminin tek bir saç teli kadar olamayacak anlayışsızlar için ne demi nede lovaticler kendini üzmeli...nialli çok sevebilirsiniz ama değer verdiği birine hakaret edemezsiniz siz aklınızı bozmuşsunuz. İMZA.DAREN

    YanıtlaSil
  30. bu çok utanç verici. niall çok üzülmüştür bu duruma fan mı diyor şimdi bunlar kendine

    YanıtlaSil
  31. ne salaklar yaa sanki askım dedi samimiyetten demiştir onu bencede kendilerini directioner sanmasımlar

    YanıtlaSil
  32. Bende bir directionum ama hayatta böyle bişe yapmam yaptıkları çok yanlış bir şeyy bence.duyunca şoka girdim

    YanıtlaSil
  33. genelleme konuşulması hoşuma gitmedi açıkcası bende directionerim ama demiyi de severim.bi kaç beyinsiz yüzünden bize saldırmayın lütfen ve sanırım bu saçma TT yi yabancılar başlatmış.

    YanıtlaSil
  34. demi ye hakaret edenler akıllı olsada bişey sansam yani dilini keselim Niall ın onun özel hayatına karıştıkları-mız gibi arkadaşlarınıda biz mi seçelim ayıp artıkk

    YanıtlaSil
  35. Bende bir directionerım ama asla böyle bişey yapmam ne yani çocuk kutlayımayacakmı

    YanıtlaSil
  36. Demi şişman değil bunu beyinlerine kazısınlar! Ve niall istediğine istediğini der kime ne??

    YanıtlaSil
  37. Ağır işsizlik

    YanıtlaSil
  38. Hayır anlamıyorum ki tweeti atan Niall neden Demi kötü oluyor?Pislikler.

    YanıtlaSil
  39. Saçma bunları söyleyenler 12 yaşındaki çocuklar.
    Sanki Niall sizinle evlenecek.Mal mısınız ya.
    Kimse kimseye şişman fahişe diyemez.Sanki kendileri dünya güzeli aq.Siz miss world kazandınız

    YanıtlaSil
  40. BUNU YAPANLAR ERGENLİĞİNİ AĞIR GEÇİREN APTALLAR ! DİRECTİONER'LARSA NOLMUŞ DEMİ'NİN NE SUÇU VAR, TATLIM DEMESİ SUÇSA BUNU SÖYLEYEN NİALL, GİTSİNLER ONA TEPKİ GÖSTERSİNLER. Bİ İNSANIN DOĞUMGÜNÜNDE ONU BU KADAR KIRICAK Bİ ŞEY YAPMAK.. NE DİYEYİM GERÇEKTEN APTALLAR !!!

    YanıtlaSil
  41. İnanilacak sey degil cok terbiyesizler salaklar...

    YanıtlaSil
  42. BAZI DIRECTIONER'LAR ÇOK GERİZEKALI. BEYİN YOKSUNU.

    YanıtlaSil
  43. nedne genel direcitonerler denilmişki ? bunu yapan niallı çok sevenler ve bazıları ! ayrıca türk direcitonerler demi ye her ne kadar hayran olsanızda bunu yapanlara küfür etmemelisiniz

    YanıtlaSil
  44. DIRECTIONER'LER ÇOK GENEL Bİ LAF BENDE DIRECTIONERIM AMA BEN ÖYLE Bİ YORUM YAPMADIM BAZI DIRECTIONER LAR DEMELİYDİNİZ DIRECTIONER LARIN YARISI BU İLİŞKİYİ DESTEKLİYOR !!

    YanıtlaSil
  45. O KÜFÜR EDEN SALAKLARA SÖYLÜYORUM BUNU, HEPİNİZ NİALL'IN SİZE TATLIM DEMESİ İÇİN CANINIZI VERİRSİNİZ, NİALL DEMİ'YE TATLIM DEMİŞ, DEMİ DE FAHİŞE OLMUŞ, İSTEDİĞİNİZ FAHİŞE OLMAK MI ? SİZE DE BUNU YAPMALARINI MI İSTİYOSUNUZ YANİ ? BİRAZ EMPATİ KURUN DÜŞÜNÜN YA ! DÜŞÜNMEDEN HAREKET ETMEK DELİLERİN ÖZELLİĞİDİR ! BEYNİNİZ VARSA KULLANMAYI DENEYİN !

    YanıtlaSil
  46. ben çok büyük bir directionerim.demi lovato da en sevdiğim bayan sanatçı.bence böyle dememelilerdi. eğer demi bu başlığı görürse çok üzülür.

    YanıtlaSil
  47. SANKİ NİALL SİZİNLE EVLENİCEK NEYİN KAFASINDASINIZ LAN HAYALPEREST BEBELER :D

    YanıtlaSil
  48. Bu pislik directionerlardan gına geldi.
    Üç gun sonra 1Dnin modası geçince mal gibi kalırsınız artık.
    İğrençsiniz seviyesiz ergenler.

    YanıtlaSil
  49. YA 12-13 YAŞINDAKİ ZEKASIZLAR O ÇOCUKLARIN ONLARA BAKICAĞINI ZANNEDİP O YAŞTA ABAZA ABAZA HAYALLER KURUYO YA, İŞTE ONA ÇOK GÜLÜYORUM :D AMA GÜZELLER GÜZELİ VE DÜNYA TATLISI Bİ İNSANA ŞİŞKO FAHİŞE DEYİNCE YEMİŞİM ONLARIN HAYALİNİ, KÜÇÜKLÜĞÜNÜ, HAYRANLIĞINI, YUMRUĞU GEÇİRDİ Mİ BEYİN KANAMASI GEÇİRTİRİM HEPSİNE :D Bİ DE AYNI DURUMDA OLUP BU YORUMU OKUYAN VARSA SÖYLİYİM "NİALL HORAN SİZİN VARLIĞINIZDAN BİLE HABERDAR DEĞİL BOŞ HAYALLER KURMAYIN YAŞINIZ KAÇ BAŞINIZ KAÇ 16'NIN KAREKÖKÜNÜ SORSAM BİLEMEZSİNİZ NİALL'IN ORASINI BURASINI ELLEMENİN MINCIKLAMANIN HAYALİNİ FALAN KURUYOSUNUZ YAPMAYIN LAN ERGENDEN BETERSİNİZ. ZATEN ERGENLERİNİ ANLADIK HORMONLARINI DENGESİZLEŞİYO SAPITIYOLAR DA SİZE GİREN ÇIKAN NE, NEYİN AZGINLIĞI LAN BU ? GİDİN ÇİZGİ FİLM İZLEYİN ALLAH İÇİN ÇOCUKSANIZ ÇOCUKLUĞUNUZU BİLİN LAN ? BEN O YAŞTA SÜNGERBOB'LA TANIŞMAYI HAYAL EDİYODUM SİZ NİALL HORAN'IN TATLIM DEDİĞİ KIZA KÜFÜR EDİYOSUNUZ. VALLA KÜRESEL ISINMA BEYNİNİZİ ERİTMİŞ. GİDİN DONDURMA YEYİN BELKİ BEYNİNİZİN DAHA FAZLA ERİMESİNE ENGEL OLUR." UMARIM 1 TANE BİLE OLSA MİNİK ERGEN ÇAKMASINI KENDİNE GETİRMEYİ BAŞARIRIM !

    YanıtlaSil
  50. -------------------------------------------------------------------------
    bu kendine directioner diyen ergenlerin facebook sayfalarında bu 5 oğlan için yazdıkları bihter ve behlül'ün sevişme sahnelerinden daha müstehcen :D ay şimdi bu minik sapıklar müstehcen ne onu da bilemez yazık la bunlara işleri güçleri yok uğraştıkları şeylere bak :D
    -------------------------------------------------------------------------

    YanıtlaSil
  51. ya sanki tatlım değil aşkım yazsa bi şey demeye hakkınız olucak ? isterse bu gece bana gel kaçamak yapalım yazsın size noluyo ne hakla bu düşüncelere giriyosunuz bu lafları ediyosunuz ? siz niall kaç kızla yatmış öpüşmüştür düşündünüz mü ki tatlım demesine kızıyosunuz ? hadi şimdi de bu etiketi TT yapın : #Niall'laYatanKızlarAllahBelanızıVersinSürtükler
    ne güzel olur di mi, niall o tweet'i sildiği gibi o öpüşmeleri sevişmeleri de geri alır he di mi ne güzel olur. :)) hadi aklımıza esti hemen yapalım her şey o kadar kolaydı. gidin temiz hava alın beyninize oksijen gitsin biraz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  52. mm directioner olduğumdan utanmalımıyımm??
    olamaz demıyı seviyorum
    demekkı bır ınsan hem directioner hem lovatıc hem selenator olabılıyomus hadı optum
    kapat kapat yazmasın
    cıkıtss!!

    YanıtlaSil
  53. ben bukadar terbiyesizlik görmedim utanın kendinizden bir insan böyle yapamaz neyinize kıskanıyonuz lan bit beyinliler nasıl hakaret o kendinizden utanın tipler ergen çoçukları sizi accık büyüyün lan beyin galmamış bunlarda sanki niall gelecek size bitanem aşkım diyecek kafa varmı? alo uyanın niall size ole demiycek hayal peres cağları sizzzzzziyyy

    YanıtlaSil
  54. ben de directioner im ama genelleme yapılmasın siz sanki ergen değilsiniz!zaten one direction da daha ergen olduğu için yaşıtları onları sevecek değil mi ayrıca DEMI kilolarıyla güzel onu çok seviyorum bi de şu 12 13 yaşındakileri de kötülemeyİN ben onu yapan saflardan değilim!!!!!!!!I LOVE YOU NIALL HORAN!!!ILOVE YOU DEMI LOVATO!!!!!! BİR DE ERGENLERE OLAN TAVRINIZI DEĞİŞTİRİN SANKİ ONLAR BAŞKA BİR GEZEGENDEN GELİYORLAR!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  55. Hangi çağdayız lan ? İnsanlar karşı cinsinden insanlara aşkım , yavrum diyorlar . Tatlım çok mu yani ? Sadece orada bir samimiyet katmak istemiş . Ve .. Şu TT olayına gelirsek . Bu TT olayını görmediğime seviniyorum . Görseydim şuan snirli olduğumdan daha da sinirli olabilirdim . Kudururdum hatta . Başkasının yaptığı bir şey yüzünden Demi'ye şişman fahişe demeleri çok saçma . O gün kızın doğum günüydü birde . Onun o gün mutlu olması gerekiyordu . Belki görmemiştir ama yine de bir şekilde haberi olmuştur mutlaka .. Bunu bir genelleme olarak değil bu iğrençliği yapan kişilere olarak algılayın . Çünkü öyle . Kimse suçsuz yere yargılanmıyor burada . Ben yaklaşık 6 buçuk Lovatic'im . Ve şu Hollywood dünyasında bi Tayloru sevmedim birde Demi'nin anticilerini . Bu kadar . Öpüldünüz xoxo

    YanıtlaSil
  56. Yaptıkları saçmalıktan başka bir şey değil! onlar kim ki buna karışıyorlar! Üstelik istediklerini yaparlar size ne!size sormalarını mı bekliyordunuz????? Yaptığınız şey sadece sizin ne kadar küçüldüğünüzü gösterir.O kadar küçülmeyi göze alan bir insanda da beyin olmasını bekleyemem!

    YanıtlaSil
  57. bunu yapanların çoğunun sivilceli yağlı saçlı insanlar olduğunu bilmek de koyuyo...

    YanıtlaSil
  58. ben de directioner im ama genelleme yapılmasın siz sanki ergen değilsiniz!zaten one direction da daha ergen olduğu için yaşıtları onları sevecek değil mi ayrıca DEMI kilolarıyla güzel onu çok seviyorum bi de şu 12 13 yaşındakileri de kötülemeyİN ben onu yapan saflardan değilim!!!!!!!!I LOVE YOU NIALL HORAN!!!ILOVE YOU DEMI LOVATO!!!!!! BİR DE ERGENLERE OLAN TAVRINIZI DEĞİŞTİRİN SANKİ ONLAR BAŞKA BİR GEZEGENDEN GELİYORLAR!!!!!!!!!!!
    bu arkadaşa cevap :
    12 13 yaşındakileri kötülemiyoruz, 12 13 yaşında olup bu aptallığı yapıcak mantığı kendinde bulan sorunlulardan bahsediyoruz ! directioner'lar deyip genelleme de yapılmıyo, bu işi yapan directioner'lardan bahsediliyo alınganlık etmesin kimse. ergen meselesine gelince, ayrı dünyadan falan gelmiyolar, farkındayız, babaannem bile ergenlik geçirdi sonuçta asıl konu o değil, herkes ergen oldu ama bazıları bu dönemde duygularını kontrol etmeyi beceremiyo, hatta bazıları dediğim yarısından çoğu. işte bu işi yapanlar da onlar, ve edilen lafların hiçbiri kişiselliğe hakaret değil, bu yaptıklarını bildiğimiz harekete hakaret ! ve bu hareketi yapıcak kadar düşüncesiz anlayışsız yaratıklar kimseden de düşünceli davranış beklemesin ! ayrıca one direction nasıl ergen oluyo gelmişler 19 yaşına ne ergenliğinden bahsediyosun ? ergen olsalardı zaten bu kadar kız peşlerindeyken, bu kadar paraları varken kafayı yerlerdi, bunu kaldırmak olgunluk ister ve çok rahat kaldırıyolar, bu da onların ne kadar olgun ve mantıklı insanlar olduğunu gösteriyo. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  59. niall'ın bu kadar tepki görünce o tweet'i kaldırması çok kötü bi hareket, hayranların kıskançlığına göre hareket edicekse sonsuza kadar bekar kalsın, kolay gelsin valla. üstelik tatlım deyince bile bu tepkiyi alıyolarsa, sevgili olsalar kim bilir neler neler çıkar, g.tü yemez heralde

    YanıtlaSil
  60. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx bütün directionerlar değil genelleme yapmayın diyosunuz da haberin adını "sadece kıskanç olan directioner'lar demi lovato'ya hakaretler yağdırdı" mı yapsınlar ? boş alınganlıklar yapmayın :)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    YanıtlaSil
  61. yukarda bana laf atan arkadaşa söylüyorum galiba sadece 12 13 yaşındakiler ergen, fenine çalış sonra gel benim yorumuma laf at!bir de yanına bir okuma gözlüğü al çünkü yukardaki yorumlardan bi benimkini görmüşsün! seviyen düşükken beni de seviyene düşürme! benim gibi yorumlarda ''genelleme yapmayın'' cümlelerini kullananları görmedin galiba fenin kadar okumanda kötüymüş!!!!!!!!!!! sana teşekkürrrler!!!!

    YanıtlaSil
  62. ayrıca sen nerden biliyosun nasıl davrandıklarını? yanlarında mısın onları şu an görüyomusun? benim yorumum genelleme yapanlara manayı anla!

    YanıtlaSil
  63. 12,13 yaşındakileri kötülemiyoruz diyen kız mı erkek mi cinsiyeti belli olmayan yaratığa yazıyorum saf arkadaş ilk önce yüzünü yıka o yoruma tekrar bak oku beyinsiz herkezi eleştireceğine kendini eleştir lütfen ve sana teşşekkkürler

    YanıtlaSil
  64. ben bu ergenlere (12-13 yaşlarında sivilceli veya yağlı saçlı olanlara)karşı olan tavrı hiç anlamıyorum.İnsanların hepsi bu dönemden geçmiyor sanki.bunları söyleyenlerde analarından 20 yaşında doğmadı.ayrıca yapılan bütün saçma şeyleri ergenlerin üstüne atmayın.biraz düşünün.TT meselesine gelince ben olayı sadece directionerlerin yaptığını düşünmüyorum.Dünyadaki bütün ünlülerin anticileri var.ama yine de bunu yapan directionerler varsa kendinden utanmalı.

    YanıtlaSil
  65. neden insanların yorumuna karışıyorsunuz? bunu okuyan böyle bir şey yaptıysa kendini kötü hissetmeli ayrıca ben Demi yi çok seviyorum onu Niall ın yorumu yüzünden aşağılamaları çok kötü ayrıca ona yorum atan başkalarıda var bu hiç doğru değil...

    YanıtlaSil
  66. Bende bir Directioner'ım ve ayrıca Lovatic. Ve bu saçma . Demi hakaret edilecek biri değil. Ayrıca Demi'nin hiçbir alakası da yok ! Niall paylaştı eee? Demi ne Perrie , ne Elanour ne de Danielle sadece Niall'ın hayranlık duyduğu biri ve aptal olan Directioner olduğunu sanan salakların yaptığı bir tt. Directionerlar ailedir ama böyle kardeşlerim olduğu için üzülüyorum cidden.

    YanıtlaSil
  67. çok ayıp etmişler..

    YanıtlaSil
  68. yok ama artık ben 12 yaşındayım ve bunu yapacak kadar et beyinli bir insan değilim!kızdan ne istediniz yav vicdansızlar aynısı size yapılsaydı iyi mi oldurdu ama benim yaşımdaki bunu yapacak kadara mal olan kişilere diyorum az bi çizgi film seyredin sonra adam akıllı directioner olun tamam bende koyu directionerim. her gün hayaller kuruyorum ama sizde mal mal hayaller kurmayın !!! adam akıllı 1D hakkında hayaller kurun . ayrıca kimse bana karşılık göstermesin ben bunu yapanlara söylüyorum

    YanıtlaSil
  69. Demi mi şişman? Güldürmeyin insanı yaa(!)Bildiğin taş gibi kız. Niall Demi'ye istediğini yazabililr, söyleyebilir size saygı duymak düşer eğer ki hayransanız. Siz böyle yapınca Niall sizin mi olacak(?) Çekemeyenler anten taksın arkadaş!

    YanıtlaSil
  70. oha inanmıyorum ne kadar sacmalamıslar demi bunları hak etmiyo :S Niall'ında orda arkadasca dediği belli yani bazı directioner'lar çok abartıyolar ..

    YanıtlaSil
  71. uf kavga etmeyi kesin lütfen ! burası siz birbirinize hakaret edin diye yok ! hiç kimseninde o haberde yazandan falan daha fazla bilgisi yok, tabi gidip demi'yle veya o tweetleri atanlarla konuşmadıysa (!) o zaman herkes o haberden okuduğuna göre yorumunu yapar, kimse kimseye laf da atmasın ! buraya yazanların hepsi, okuduğum kadarıyla, demi'ye bunu yapılmasını yanlış buluyo, yani herkes aynı fikirde diyebiliriz. kavgaya tartışmaya gerek yok, yapmayın lütfen !

    YanıtlaSil
  72. Bende directioner'im ama böyle bir şey yapmam Demi'den nefret ediyo olabilirsiniz ama böyle bir şey yapmaya hakkınız yok

    YanıtlaSil
  73. bn directionerim ama demiyi de çook sewiyorum. böyle bir şey yapmaları salakça

    YanıtlaSil
  74. directioner ların böyle bişi yapmalarına gerek yoqtu niall çok nazik biri ayrıca onu çok beğeniyorum niall kötü bişi dememişi diğerleri kabalık yapmış

    YanıtlaSil
  75. Bende directionerim ama böyle bir şey yapmam.Kıza boşu boşuna hakaret ediyorlar.Hem de bunu kızın doğum gününde yapıyorlar.Kızın doğum gününü kutlamayacak mı çocuk?Her şeyi kötüye yormayın lütfen!

    YanıtlaSil
  76. Hepde çok aptalca bir davranış, gereksiz ve saçma. Directioner olan kişilere yakışmayacak bir şey.. Üzücü

    YanıtlaSil
  77. Ben Deminin asistan yardımcısıyım 5 yıldır Demiyle nerdeyse hergün birlikteyiz bende Demiyle ilgili yazılanları okuyodum ve sizin yazdıklarınızı gördüm bnce siz çok arkadaşlarsınız önümüzdeki günlerde Demiyle 1 hafta etkinliği var onun ben ve diğer asistan arkadaşlarım Türkiyeye gelicez ve bu etkinlik sonucunda 2 kişi kız e erkek bizle New Yorka gelip Demiyle beraber Broadwayde 1 haftalık turne kazanıcak bunu kazanmak için Demiyle ilgili herşeyi bilmek zorundasınız çünkü toplam 10 soru sorulucak niye bunları size söyledim çünkü yazdıklarınız beni çok gururlandırdı birazdan zaten toplantımız ve orda bunları dile getiricem haftaya yarışmada görüşürüz...

    YanıtlaSil
  78. Yalan yanlış haber yapmayın lütfen. Directionerlar çok genel bir kavram Anti Nemi fanları böyle şeyler yaptılar ve Directionerların çoğu Demi ve Niall ilişkisini desteklemese bile bugün onun doğum günü en azından saygı duyun tarzından kınamalar yaptılar, yaptık yani.

    YanıtlaSil
  79. hahahaha şu demi'nin asistanıyım yazan arkadaş sağol ya güldürdün beni :D çocuk mu kandırıyon la sen :D

    YanıtlaSil
  80. Bence bunu yapanlar gerçek direction olamazlar demi niall'ın yakın arkadaşı olduğu için böle bir doğum günü twit'i atması doğru bence bende bir directionerim fakat demi'ye laf atmıyorum yada kötü kelimeler kullanmıyorum ayrıca bir lovatic'im bence böyle bir şey yapmaları çok yanlı bene.

    YanıtlaSil
  81. Ben bir Lovatic değilim ama bu kadarı fazla, onları tanımadan böyle hakretler çok saçma!

    YanıtlaSil
  82. bende directionerım ama ölsem gebersem asla böyle bişey yapmam hem demininde 4 yıldır fanıyım. ona böyle bişey nasıl yazarlar yhaa şişman fahişeymiş. asıl bunu yazanlar öyle. neyse çok sinirliyim belki ağzım bozulabilir. ama hangi düşüncesiz gerzek anti nemici salak yazdıysa akılsızın önde gideni olduğu belli! niallı seviyo olabilirler bende seviyorum hemde çok! ama sanane kardeşim kime tatlım diyeceğine senmi kara vercen? heee zaten niall senden onay bekliyodu?! toz olsun gitsin bu tt'yi(kötü niyetle) yapanlar. siz kendinize bakın!!

    YanıtlaSil
  83. ortada ilişki filan yok ki!! Niall gayet normal bir şekilde Demi'Nin doğum gününü kutlamış. size ne oluyor yani? yukarıdaki yorumlara katılıyorum ve bunu yapan Directioner'ları da kınıyorum.

    YanıtlaSil
  84. gerzek ergenler biz Directionerlarız bunu diyenler bariz haklı bunu sizde destekleyeceğiniz yerde gömüp duruyorsunuz.Yok liam ın sevgilisi yok zayn fln fln sa..k mısınz bu kızlara yavşıyosunuz kızacağınız yere!blog sahibi demi lovatoyu seviyor diye koyun sürüsü gibi peşinden gitmenize gerek yok

    YanıtlaSil
  85. Bi directioner ve 4 yıllık lovaticim bazı directionerlar gerçekten seviyesiz kızın doğum günüydü ya utanın kendinizden

    YanıtlaSil
  86. Slaklar şişmanmış asıl şişman olan sizsiniz gücünüz buna yetiyo dimi siz daha Lovaticlerin gücünü görmediniz ayrıca Deminin sizin sözlerinize üzülecek zamanı yok o herkes için Lovaticleri için ailesi için en önemliside kendi için güçlü !!!!!!!!

    YanıtlaSil
  87. Yapmayın ya!
    Çıkmıyorlar ve yakın arkadaşlar 'tatlım' demesinde bir sakınca göremiyorum! Yanlış anlamayın bende bir directioner'ım ama yani diyen kızlardan ben utandım.Çok ayıp.Hemde Demi'mim doğum gününde yapmışlar.Ne kadar üzülmüştür o. :/

    YanıtlaSil
  88. Aahh, come on do not you jealous girls will do anything beautiful daughter do not upset Demi remember that fat has a problem in your country ;)

    YanıtlaSil
  89. bu çok kaba bir davranış demi bunları hak etmiyor hem ayrıca tatlım kelimesi çok masum bir kelime ayrıca demi'ye hayatının en kötü doğum gününü yaşatmaya kimsenin hakkı yok ve zaten cümledende anlaşıldığı gibi niall demi'ye çok arkadaşça bir tweet atmış ve ayrıca demi daha yaşadıklarını yeni yeni atlatırken bir de böyle şeyler yaşaması çok üzücü ayrıca onun kilolarını böyle çirkin bir ifade ile suratına çarpmak bir lovatic olarak bana çok saygısızca geldi

    YanıtlaSil
  90. bazı directionerlar saçmalamış ya sonuçta niall ın tatlım demesinde hiçbir şey yok belkide samimiyet kurmak için böyle kullanmış olabilir demi bi kere hiçte şişman değil hem directioner hem de lovatic im ne olmuş yani çekemeyenler bunu yazıp destek vermişlerdir eminim şu anticiler hayran diye ortalıkta dolaşmasınlar bende eskiden perrie ve zayn in çıkmasına karşıydım ama şimdi herşey değişti mutlular niye başkasını özel hayatına karışıyım demi ve 1D nin hayranıyım diyolar ama saygısılık yapıyolar sizden olsa olsa saygısızlar topluluğu olur söyleyeceklerim bu kadar!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  91. Ya bunlar nası bi gerizekalı abi ya? ki yok ama sanki niall onlara bakıcak ya? nası bişi nunlar abicim?

    YanıtlaSil
  92. Bazı insanları anlamıyorum.Tamam sevdiğiniz bi grup ama kıskançlıkda bi yere kadar.Ne yaparsanız yapın Demi'yi yıldıramassınız.O bugünlere nasıl geldi haberiniz yok tabi.Ama şunu da unutmayın ; Demi şişko değil.Sadece 1-2 kg fazlası var ve hayranları onu böyle seviyor.Eğer Demi zayıflarsa tekrar rehabilitasyona yatıcak bunu biliyor muydunuz ?

    YanıtlaSil
  93. Ben de directionerim ama hayatta. Böyle birşey yapmam. Çok saçma. Tabi çıkarlarsa da desteklemem o da ayrı mesele.

    YanıtlaSil
  94. tabii ki çok kaba bir davranış. Ben de bir Directioner'ım ama ben olsam böyle bir şey yapmazdım. Sonuçta onlar arkadaşlar. Sevgili olsalar bile ben sevinirim. Çünkü Demi Lovato'yu hepimiz biliyoruz. Gerçekten güzel ve tatlı birisi.

    YanıtlaSil
  95. Ben bir Directioner ım ve demi yide çok seviyorum bunu yapan direcitonerların allah belasını versin onlar directioner değil!!!

    YanıtlaSil
  96. Çok haklısın en son yorumu atan kişi sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  97. Directioner olanlar zaten beyin bedava.Demi me kim karşıyorsa kaşısında beni bulur.O kadar yani!

    YanıtlaSil
  98. ipne direksiyonlar

    YanıtlaSil
  99. Bari kızın doğum gününde yapmasınlar bari yani ne zannediyorlarki Nihal onlarlamı çıkacaktı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)