4 Ağu 2012

Mutlu Yıllar Sprouse İkizleri

Bugün, sevimlilikleri ve yakışıklılıklarıyla gönüllerimizi fetheden Sprouse ikizlerinin doğum günü. 4 Ağustos 1992'de doğan Dylan ve Cole Sprouse, bugün 20. yaşlarına girdiler. İkizlerin bütün dünya tarafından tanınmaları, Disney Channel'ın sevilen dizisi "Zack ve Cody'nin Lüks Yaşamı"ndaki  başrolle olan ikizler, küçük yaşta oyunculuğa başlayarak birçok dizide ve filmde oynadılar. İkizlere bu başarılarının devamını diliyoruz. Mutlu yıllar Sprouse ikizleri!

13 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun Sprouse kardeşlerr.Dizilerini beğenerek izliyorum,çok başarılılar :-)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum 20 yaş mı dedin !

    YanıtlaSil
  3. çoook tatlılar

    YanıtlaSil
  4. 20. yaşlarına girdiklerine inanamıyorum!

    YanıtlaSil
  5. Sprouse Hayranı4 Ağustos 2012 19:26

    Doğum günününz kutlu olsun meleklerim :))

    YanıtlaSil
  6. Ikiside .ok yaki;ikli tum bolumlerini izledim!!!!!! I LOVE YOU GUYS!!!!!!!Benimde bir ikizim var!Sizi cok seviyorum!!!!!

    YanıtlaSil
  7. Dogum gunünüz kutlu olsun oyşşş yerim bn sizi dylan and cole sprouse

    YanıtlaSil
  8. vıyyyyyyyyyyyy.

    YanıtlaSil
  9. çok tatlılar ama 20 yaşında olduklarına inanamıyorum ayyyyyyy canlarımmmmmm

    YanıtlaSil
  10. 20 yaşında olduklarına inanamıyorum :D

    YanıtlaSil
  11. off saçmalamayınn çünkü onların büyümüş halleri fazla gosterilmiyo zack ve cody güvertede 2006 2007 de çekilmiş bir dizii. orda 16 yaşında falanlardı hep 16 yaşında kalcak halleri yok ya

    YanıtlaSil
  12. ALLAH ım!!!!!! onların 2012 fotoları gerçekten harika!!!!!!!!! saçlarını çok beğeniyorum!!!!!! I LOVE YOU DYLAN AND COLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    YanıtlaSil
  13. aynen hayat çok çabuk geçiyo değilmi 20 yaş azmı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)