21 Ağu 2012

Logan Lerman ''Müzik Benim Kendimi İfade Etme Yöntemim''

'Percy Jackson & Olimpuslular: Şimşek Hırsızı' filmiyle ünlenen genç oyuncu Logan Lerman VMAN dergisiyle bir röportaj yaptı. Röportajda daha çok Emma Watson ile başrolü oynadığı Eylül de sinemalarda gösterime girecek olan 'The Perks of Being a Wallflower' filmi hakkında bahsetti. Ayrıca Logan Lerman'ın müziğe ilgisi de varmış;
Kendini Perks karakteri ile ilişkilendiriyor musun ? Farkın ne varsa ?
Charlie'nin yaptığı gibi yazmayı ve müziği seviyorum ama gerçekte aslında o kadar da benzemiyoruz. Aslında bu rol bana çok ilgi çekici geldi. Charlie kadar içe kapanık ve kuruntulu birisi değilim! O biraz daha saf. O yaşta öyle olduğumu hiç düşünmüyorum.
İlk hangi kitabı okuduğunda üzerinde derin bir etki bırakmıştı ? Son zamanlarda öyle bir kitap daha okudun mu ?
The Giving Tree diyeceğim. Çok derine inen bir kitap. The Great Gatsby'de öyle. Son zamanlarda da David Sedaris'in 'When You Are Engulfed in Flames' kitabı beni etkilemişti.
Oyunculuğun dışında kendini nasıl ifade edersin ?
Müzik çalmayı seviyorum. Benim için esas konu o. Yazmayı da seviyorum.
90'ların zihniyetini nasıl kafana yerleştirdin ?
Film sırasında güvertede film izlemekten başka kendimi ille de bu zihniyete sokmak zorundaymışım gibi hissetmedim.Sanırım o zaman periyoduyla bende bir yakınlık vardı. Kültürünüz daima sizin genç kültürünüz olarak kalır. Ama internette tamamen farklı, sosyal medya ve herkes sık sık iletişim halinde.
The Perks of Being a Wallflower filminin ana mesahı ne ? En çok neyle bağlantı kurdun ?
En çok ne istersen yapabilirsin ve istediğin kişi olmakla uyumluluğu bozacağın için endişelenmemen gerektiği ile ilgili bir bağlantı kurdum. Özellikle bölgesel olarak.
Film ve oyunculuk hayatında en çok seni ne heyecanlandırıyor ? Seni ne korkutur ?
Harika film yapımcılarıyla devamlı çalışmak beni heyecalandırıyor. En çok da oyunculuk kariyerimin olması beni korkutuyor.
Müziğin hayatında ne rolü var ? Yeni müziği nasıl keşfettin ? En sevdiğin gruplar hangileri ?
Müzik hayatımda büyük bir rol oynuyor. Bu benim gevşeme ve kendimi ifade etme yöntemim. Benim için çok iyileştirici. Ve bir senaryoda rolümü okuduktan sonra müzik çalmak bir hayli beni rolüme sokuyor. Arkadşalarım bana harika müziklerden bahsetti ve bende iTunes dan aradım. Arcade Fire, Neil Young, the Strokes, the Velvet Underground, ve  the Rolling Stones ile iç içeyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)