10 Ağu 2012

Justin Timberlake'den Yeni Albüm Gelmiyor

Bir dakikalığına herkes Justin Timberlake'in çok ama çok gecikmeli 3. albümünü çıkaracağını düşünmüştünüz. Ben düşünmedim. Haberin yalan olduğunu düşündüm ve sitede yayınlamadım. İyiki yayınlamamışım. Çünkü yeni albüm falan yok! Ünlü oyuncu mu desem şarkıcı mı bilmiyorum ama Timbaland'in yeni albümü için çalışıyorlar, ama Timberlake'den yeni bir albüm yok malesef. Justin Timberlake, şuan da Runner Runner adlı bir film çekiyor. Ünlü yıldız son albümünü 2006 yılında çıkarmıştı ve o günden beri şahsen müziğini özlüyorum.

6 yorum:

  1. zaten piyasayı ergenler götürüyor seni çok özledik Justiin :(

    YanıtlaSil
  2. şahsen oyunculuğunu daha çok beğeniyorum.
    müziği bıraktı bence.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Timberlake muzigi birakmamali. Birakmamis ara vermis de olabilir ama uzuuuuuuuuun bir ara...

    YanıtlaSil
  4. Müziği kesinlikle bırakmamalı.
    Ayrıca bu kadar ünlü birisinin sadece 2 albümü olması şaşırtıcı o.o

    YanıtlaSil
  5. justin yeni şarkılar ve düetler yapmalı kesinlikle

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)