1 Ağu 2012

Eva Longoria 'Lucky' Eylül Sayısına Kapak Oldu

Güzel yıldız Eva Longoria 'Lucky' dergisinin Eylül sayısına kapak oldu. Eva çok şık görünüyor değil mi? Üstelik 37 yaşında! Kendine bakmak böyle bir şey oluyor sanırım. İşte güzel yıldızın röportajında kesitler;

Televizyon projeleri ile filmlerin arasında fark;
Televizyonda, her hafta bir film çekiyorsun gibi oluyor. Filmler 3 ay sürüyor- bu çılgınca! Çok yavaş geçiyor, benim için tatil gibi oluyor. Çok yer geziyorum, eğleniyorum. 
Vücudu hakkında;
İnsanlar hiç hamburger veya patates kızartması yemediğimi sanıyorlar ama hayır, haftada 1-2 gün istediğimi yiyorum. Mesela en çok yemeği sevdiğim şey 2 katlı hamburger. Kesinlikle harika!
İnsanlar tarafından 'yaşlanmaz güzel' olarak adlandırılması hakkında;
Bu gerçekten çok güzel! İnsanlar benim için ''Senelerdir hiç yaşlanmıyor, gençleşiyor'' diyor. Böyle düşünceler beni çok mutlu ediyor,yaşsız olarak adlandırılmak çok mutlu edici
 

1 yorum:

  1. umarım bu yorumu yetkililer görüp dikkate alırlar.çok ses getiren dizi game of thrones da bir türk oyuncu, sibel kekili oynamaktadır. şimdi de 2. bir türk oyuncu alınmış ben kim olduğunu araştırdım fakat bulamadım. siz de araştırır bunu hakkında bir haber yaparsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler umarım dikkate alınırım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)