30 Ağu 2012

Emma Stone Adını Neden Değiştirdiğini Anlattı

Emma Stone, 29 Ağustos'ta Kaliforniya'daki bir kuaförden çıkarken görüntülendi. Sade ama şık tarzıyla dikkat çeken başarılı oyuncu, bir dergiye verdiği röportajında, gerçek adı Emily Stone'un başka bir aktris tarafından kullanıldığını öğrendiğinde girdiği sahne adı arayışını anlattı;
"O zamanlar 16 yaşındaydım ve henüz hiçbir şey yapmamıştım ve şöyle dedim; "Ne istersem yapabilirim. Hangi adı istiyorum?" Sonra isimlerin listesini yaptım ve Riley'yi seçtim. Ama hemen sonrasında bir kimlik krizi yaşadım; Malcolm In The Middle dizisinde konuk oyuncu olacaktım ve herkes "Riley!" diye bağırıyordu. Ben de kime seslendiklerini anlamıyordum. Böylece sahne adımı annemin bana sürekli hitap ettiği isme, Emma'ya dönüştürdüm."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)