9 Tem 2012

Rihanna: "Aşk Hayatım Neredeyse Yok"

Rihanna aşk hayatı hakkında konuştu. Her ne kadar bazıları onun için kavga etsene ünlü şarkıcı aşk hayatının olmadığını söylüyor:
Aşk hayatımda hep tutucu oldum. Aşk hayatım yok gibi. Eğer karşıma hoş bulduğum biri çıkarsa onunla takılırım. Çok yakınlaşmaya başladığımızda da, buna izin vermiyorum. Aşık olduğumda çok fena aşık oldum. Çok, çok, çok aşıktım. Bana hissettirdiği şey paha biçilemez. Tüm hayatım değişti. Bildiğim herşey farklı oldu. Böyle bir acıyı hissedeceğimi hiç düşünmezdim. Tekrar hissetmekten korkuyorum. Aşk hayatımda tutucu olduğum şeyleri müziğimle, saçımla, giyiniş tarzımla telafi ediyorum.

1 yorum:

  1. Bu haberle alakası yok ama sayfanın sağ tarafında en iyi rock grubu diye bir soru sormuşsunuz. Sorunun cevaplarında Maroon 5 yazıyor. Saçmalık şu ki Maroon 5 rock değil pop-elektronik müzik yapıyor "artık." Ayrıca Metallica ve Evanescence rock değil metal gruplarıdır. Bunların ayrımını yapıp bir liste hazırlamanız gerekir.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)