27 Tem 2012

Katy Perry Miami'de Tatilde

Katy Perry, 26 Temmuz'da Miami'de bir havuzda yazın keyfini çıkarırken görüntülendi. Siyah bikinisiyle sade ve hoş bir görünüm yakalayan Katy, "Popchips" markalı cipslerin yeni reklam yüzü oldu. Bu konu hakkında Katy şunları söyledi;
"Gecenin geç saatleri olduğunu ve canımın, sonradan suçluluk hissetmeyeceğim atıştırmalıklar çektiğini hatırlıyorum. Paket mini barın içinde göze çarpıyordu. Etiketin arkasını okuyup, bunun sağlıklı bir seçim olduğunu gördüğümde bu, benim için hoş bir sürpriz oldu.. İlk ısırıktan sonra bağımlı olmuştum! İyi bir şeyler keşfettiğimde her zaman tanıdığım insanlarla paylaşmak isterim, bu yüzden bu konu hakkında bir tweet attım. Popchips bana geldi ve ben de Popchips'e yatırım yapmak ve onların takımına yaratıcı bir iş ortağı olarak katılmaya karar verdim."  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)