9 Tem 2012

Justin Bieber'ın Hız Limitini Aşmasının Nedeni

Justin Bieber geçtiğimiz günlerde hız limitini aşmıştı. Peki gerçek nedenini biliyor musunuz? Ünlü şarkıcı paparazzi bulunan 5 arabanın onu takip etmesi üzerine polisi aradı. 15 dakikalık bir telefon konuşması yaşandı. Justin Bieber polisi şöyle aradı:
5 araba beni takip ediyor ve gerçekten çok düşüncesizce sürüyorlar. Beni düşüncesizce takip edenler onlar. Peşime takılmalarına izin vermemeye çalışıyorum. Hızlı sürüp onlardan kurtuluyordum ama polis beni kenara çekti.
Ayrıca Justin, operatöre soyadını "Johnson" olarak söyledi. Tanınmamak için sanırım.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)